Προσωπική εξυπηρέτηση αλλά και ψηφιακά εργαλεία για…
Διεθνής διάκρισις γιά τήν Ψηφιακή Διακυβέρνηση
Εφημερίς Εστία
Τήν κορυφαία διάκριση Global ICT Award Winner στήν κατηγορία…
Έκθεση χαλιών Fessa στην Αθήνα στο Theoxenia Palace Hotel – Παράταση 22 Νοεμβρίου
Εφημερίς Εστία
Ἐπαναφορά τῶν δωρεάν τέστ γιά ὅλους στήν Γερμανία
Εφημερίς Εστία
ΝΑ ΑΝΑΚΟΨΕΙ τό τέταρτο κῦμα τῆς πανδημίας ἐπιχειρεῖ ἡ…
«Πράσινος φῶς» ἀπό τήν ΕΕ σέ δύο θεραπεῖες κατά τῆς Covid-19
Εφημερίς Εστία
Βασίζονται σέ ἀντιικά μονοκλωνικά ἀντισώματα
Παρουσίαση βιβλίου: «Γυναίκες στη φυλακή», της Μαρίας Φαφαλιού
Εφημερίς Εστία
Μεγάλη ἐξάπλωσις τῆς πανδημίας στά σχολεῖα
Εφημερίς Εστία
Ἡ Κυβέρνησις θέλει νά τά κρατήσει πάσῃ θυσίᾳ ἀνοικτά μέ τόν κανόνα 50+1
Σέ κατάσταση ἐκτάκτου ἀνάγκης ἡ Λιθουανία λόγω μεταναστευτικοῦ
Εφημερίς Εστία
Ἡ ΕΕ κατηγορεῖ τόν Λουκασένκο γιά «γκανγκστερική» ἐπιχείρηση
Σέ ἰσχύ ἡ Συμφωνία μέ τήν Ἰταλία γιά τήν ΑΟΖ
Εφημερίς Εστία
Τουρκία, Λιβύη καί ἀνατολική Μεσόγειος εἰς τό ἐπίκεντρον τῶν συνομιλιῶν
Ἡ ἐξέγερσις τῆς ἑστιάσεως γιά τά μέτρα
Εφημερίς Εστία
«Κλείνει» σήμερα ἡ Πάτρα, λουκέτο σέ 23 καταστήματα
Αἰχμές Ντόρας κατά ὑπουργῶν: «Μήν κουνᾶτε τό δάκτυλο»
Εφημερίς Εστία
Μόνο μέ τήν πειθώ θά ἀλλάξουμε τήν στάση τῶν ἀντιεμβολιαστῶν
Νέα σημαντικά εὑρήματα στό Ναυάγιο τῶν Ἀντικυθήρων
Εφημερίς Εστία
ΣΤΗΝ λεπτομερῆ ἀποτύπωση τοῦ χώρου τοῦ Ναυαγίου τῶν Ἀντικυθήρων καί…
Τίς ἐντολές Μπάρακ ὑλοποιεῖ ὁ Τοῦρκος ὑπουργός Ἐξωτερικῶν Χακάν Φιντάν, ὁ ὁποῖος μίλησε γιά «πάγο», γιά «δύο κράτη» καί γιά «πολιτική ἑνότητα» ἀργότερα
Τήν Ωρα πού ὁλοκληρωνόταν ὁ διάλογός μας, χθές τό πρωί, στό Open, στήν ἐκπομπή τοῦ ἔμπειρου Νίκου Στραβελάκη καί τῆς μαχητικῆς Μίνας Καραμήτρου, ὁ ὑφυπουργός Ἐξωτερικῶν Γιάννης Λοβέρδος, φίλος καλός ἀπό τά παλιά, ἔπραξε τό αὐτονόητο.
«Ὅλα τριγύρω ἀλλάζουνε, ἀλλά τά ἴδια μένουν» λέει τό τραγούδι τῶν ἀδελφῶν Κατσιμίχα. Γιά νά δοῦμε ἐαν καί κατά πόσον αὐτό εἶναι ἀληθές.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΛΥΚΩΝ
Δῶρον ἄδωρον ἡ διακήρυξις τοῦ Ἀκίλα Σάλεχ ὅτι εἶναι ἄκυρο τό τουρκολιβυκό μνημόνιο ἐπειδή ἡ κυβέρνηση δέν εἶχε λάβει ψῆφο ἐμπιστοσύνης – Υἱοθετεῖ πλήρως τήν τουρκική θέση ὅτι ἡ μέση γραμμή χαράσσεται ἀπό τήν ἠπειρωτική Ἑλλάδα καί ὄχι τά νησιά
Παρακολούθησα τήν πρώτη προβολή τῆς ταινίας «Καποδίστριας» τοῦ Γιάννη Σμαραγδῆ μαζί μέ τόν διευθυντή φωτογραφίας τοῦ φίλμ Δημήτρη Σταύρου ἀπό τά ὀρεινά τοῦ «Ἑλληνικοῦ Κόσμου».
Πέρασαν τριάντα χρόνια ἀπό τό 1995, ὁπότε μᾶς ἄφησε γιά πάντα ὁ Μέντης Μποσταντζόγλου (Μπόστ), ὁ ἄνθρωπος πού ἐπέβαλε τό δικό του, μοναδικό, ὕφος στόν χῶρο τοῦ Πολιτισμοῦ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ





