Ἐνόχλησις στό Μαξίμου γιά τό «βαθύ λαρύγγι» πού ὑπονομεύει τήν ἔξοδο
Ὑπό διαπραγμάτευσιν ὥς καί τό… «Μῆλο μου κόκκινο»!
Εφημερίς Εστία
Ἕλλην πρωθυπουργός «παρέδωσε» στόν ΟΗΕ τό ὄνομα τῆς Μακεδονίας!
Εφημερίς Εστία
Βαρειές καταγγελίες Κοτζιᾶ γιά μυστικές συμφωνίες μέ 5 μέλη τοῦ Συμβουλίου Ἀσφαλείας
Πρόωρες ἐκλογές «βλέπει» ἡ Cosco
Εφημερίς Εστία
Τί ἀναφέρει σέ μήνυμα πρός ἐξωτερικούς συνεργάτες της
Δύο κάλπες γιά τό Μακεδονικό
Εφημερίς Εστία
Ὁ Τσίπρας ζητεῖ ἐξουσιοδότηση ἀπό τήν Βουλή
Εἰσβολή στό Αἰγαῖο μέ ὅπλο τήν Συμφωνία τῆς Μαδρίτης
Εφημερίς Εστία
Τά «ζωτικά συμφέροντα» τῆς Ἀγκύρας, ὁ Σημίτης καί τό γεωτρύπανο «Πορθητής»
Ζητοῦν 18 μῆνες προθεσμία γιά νά ἀλλάξουν τό Σύνταγμα
Εφημερίς Εστία
Ὁ θίασος «Καραγκιόζ-Ἰντζέ» τώρα καί στήν Θράκη
Εφημερίς Εστία
Κυβέρνησις μειοψηφίας ἕως τόν Δεκέμβριο στήν Ἰταλία
Εφημερίς Εστία
Ματαιώνεται ἡ ἐπίσκεψις τοῦ ἀντιπροέδρου Πένς στήν ΔΕΘ
Εφημερίς Εστία
Λόγω στασιμότητος στό Σκοπιανό – Στήν Ἀθήνα ὁ Πομπέο τό θέρος
Ἀπαγωγή τῶν ὀκτώ Τούρκων φοβᾶται τό Μαξίμου
Εφημερίς Εστία
Συναγερμός ἀπό ὕποπτες κινήσεις τῆς ΜΙΤ στήν Ἀθήνα
Πένς – Μέρκελ ἀναγκάζουν Τσίπρα νά ἀποδεχθεῖ τό ὄνομα Ἤλιντεν
Εφημερίς Εστία
Αἰδήμων σιγή ἀπό τόν Πρωθυπουργό στίς ἐρωτήσεις τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη
ΤΟ ΠΡΩΙ τοῦ περασμένου Σαββάτου 30 συμμαθητές μου, ἐθελοντές, μέ ἐπί κεφαλῆς τόν καπετάνιο Παναγιώτη Μακαρατζῆ, πῆγαν στήν βραχονησῖδα «Λαγοῦσες» ἀνοικτά τῆς Αἴγινας, καί χοροστατοῦντος τοῦ πατέρα Φανούρη ἔκαναν τρισάγιο στήν μνήμη τῶν 41 ἀξιωματικῶν τοῦ ἀντιτορπιλλικοῦ Πολεμικοῦ μας Ναυτικοῦ «Ὕδρα», τό ὁποῖο βύθισαν οἱ Γερμανοί στίς 20 Ἀπριλίου 1941 ἐκεῖ.
ΓΙΑ ἕνα ἐξαιρετικά φιλόδοξο στόχο, αὐτό τῆς δημιουργίας ἑνός σώματος 150.000 ἐνεργῶν ἐθελοντῶν ἐφέδρων, μίλησε ἐκτενῶς ὁ ὑπουργός Ἐθνικῆς Ἀμύνης.
Αἰφνιδιάσθηκαν κάποιοι, ὅταν, κατά τήν διάρκεια τῆς νεκρώσιμης ἀκολουθίας στό Βατικανό, ἀκούσθηκε τό «Χριστός ἀνέστη», στήν ἑλληνική γλῶσσα.
O ΚΟΣΜΟΣ O ΜΙΚΡΟΣ ΜΑΚ
Ο Γιώργος Ανδρούτσος, διακεκριμένος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης, παρουσιάζει την πέμπτη ατομική του έκθεση με τίτλο «George Androutsos Exhibition» τον Μάιο του 2025 στην γκαλερί SZK, στην Τσιγκασάκι της Καναγκάουα, Ιαπωνία.
ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ σκεπτικισμό ἀντιμετωπίζουμε τίς ἐξαγγελίες καί τά προγράμματα φορέων τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως περί ἀμυντικῆς βιομηχανίας καί στρατηγικῆς αὐτονομίας.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ δέν πρόκειται νά ἀποδεχθεῖ εὔκολα ὁποιοδήποτε αἴτημα τῆς Γερμανίας νά ἐπιστραφοῦν στήν Ἑλλάδα μετανάστες πού ἔχουν λάβει πρῶτο ἄσυλο στήν χώρα μας.
Ὁ Γιῶργος Χαρωνίτης, πού ἔφυγε ἀπό κοντά μας ἥσυχα, ὅπως ἔζησε, στά μόλις ἑβδομήντα του χρόνια, ἦταν ἕνας ἐξαιρετικός δημοσιογράφος, ἕνας συνεπής στίς ἀρχές του ἄνθρωπος, μία ἤρεμη ‒ἄν καί Κρητικός‒ μορφή, ἕνα παιδί πού ἀσπάσθηκε τήν θρησκεία τῶν Μουσῶν ἀπό μικρός καί προσπάθησε νά μᾶς μεταδώσει ἐκείνη τήν πολύπλοκη μορφή πού ἔχει ἡ ἄδολη ἀγάπη γιά τήν Μουσική.