ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025

Ἀντάλλαξε τόν ΦΠΑ στά νησιά μέ πρόσφυγες

Χιλιάδες ἐγκαθίστανται μονίμως στήν Ἑλλάδα

ΜΕ μοναδικό ἀντάλλαγμα τήν ἀναστολή ἐφαρμογῆς τοῦ ΦΠΑ 24% στά νησιά ἡ Ἑλλάς ἀναδεικνύεται στόν μεγάλο χαμένο τῆς Συνόδου Κορυφῆς γιά τό μεταναστευτικό. Θά εἶναι ἡ μία ἀπό τίς χῶρες οἱ ὁποῖες θά δεχθοῦν «ἐθελοντικῶς» τήν ἐγκατάσταση κέντρων ὑποδοχῆς στό ἔδαφός τους. Οἱ μετανάστες πού εὑρίσκονται ἤδη στήν χώρα θά παραμείνουν ἐδῶ, διότι ἀφ’ ἑνός συνεφωνήθη ἡ αὐστηροποίησις τῶν διαδικασιῶν γιά τήν δευτερογενῆ μετακίνησή τους πρός ἄλλες εὐρωπαϊκές χῶρες (καί τοῦτο μόνον μέ τήν σύμφωνη γνώμη τῶν τελευταίων) καί ἀφ’ ἑτέρου δέν ὑπῆρξε ἀναθεώρησις τῆς συνθήκης τοῦ Δουβλίνου. Αὐτό σημαίνει ὅτι θά ἔχουμε ἀκόμη καί ἐπαναπροωθήσεις πρός τήν χώρα μας. Ἄν καί ἀρχικῶς ἁπλῶς ἐφημολογεῖτο ὅτι ὁ Ἀλέξης Τσίπρας ἀπεδέχθη τήν ἐπώδυνη συμφωνία, κατόπιν συναλλαγῆς μέ τήν Ἄγγελλα Μέρκελ ἡ ἀνακοίνωσις τῆς ἀναστολῆς τοῦ ΦΠΑ καί τά κολακευτικά λόγια τῆς Καγκελλαρίου τό ἐπιβεβαιώνουν.

Ειδήσεις / Άρθρα

Την Κυριακή 26.01 με την Εστία της Κυριακής: Ιστορικά κειμήλια – Λεύκωμα • Βλαχογιάννειο Μουσείο

Εφημερίς Εστία
Στις  26.01  η Εστία της Κυριακής παρουσιάζει : Ιστορικά κειμήλια – Βλαχογιάννειο Μουσείο-Μακεδονικού αγώνα & νεότερης ελληνικής ιστορίας

Νά νικήσουμε τήν παραίτηση καί τόν φόβο!

Μανώλης Κοττάκης
Ψυχολογικό τό πολιτικό πρόβλημα τῆς πατρίδος μας – Μαρτυρίες στελεχῶν τοῦ ΕΣΥ: 1.047 εἰσαγωγές στήν πρώτη ἐφημερία τοῦ «Γεννηματᾶς» τό 2025! – Ὀξεῖα κατάθλιψις, ἐπιθετικότης καί ἄγχος ὑγείας – «Ζῆσε σάν νά μήν ὑπάρχει αὔριο» τό δόγμα τῆς ἐποχῆς – Τί κρύβει τό ἀτελείωτο φαγοπότι στίς ἑορτές

Ἡ «ἐπικύρωσις» τῆς ἥττας τῶν Πρεσπῶν στήν 10η ἐπέτειο τοῦ ΣΥΡΙΖΑ

Εφημερίς Εστία
ΑΥΡΙΟ θά συμπληρωθοῦν δέκα χρόνια ἀπό τήν ἡμέρα κατά τήν ὁποία συγκροτήθηκε ἡ Κυβέρνησις τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ὑπό τόν Ἀλέξη Τσίπρα.

Τήν κυριότητα τῆς Κύπρου στό Οἰκόπεδο 5 ἀναγνωρίζει τώρα ἡ Τουρκία

Εφημερίς Εστία
Τό ἀμερικανικό ἐνδιαφέρον ὁδηγεῖ τήν Ἄγκυρα σέ ἀναδίπλωση

Ἡ νέα καί ἡ …«πιό νέα» τάξη πραγμάτων

Δημήτρης Καπράνος
Ἄντε νά δοῦμε τώρα ποιά θά εἶναι «ἡ σωστή πλευρά τῆς ἱστορίας».