Μέ κοίταζε μέ συγκατάβαση
«Ἀπορῶ μέ ἐσένα, πού εἶσαι ἄνθρωπος εὐφυής καί μορφωμένος καί δέχεσαι ἔτσι, ἀδιαμαρτύρητα, ὅλο αὐτό τό παραμύθι μέ τά ἐμβόλια»… Δέν μιλοῦσα μέ κανέναν τυχαῖο. Μέ ἐπιχειρηματία, ἄνθρωπο τῆς «πιάτσας», πού χτίζει περιουσία καί πού διαχειρίζεται ἄριστα τίς ἐπιχειρήσεις του συζητοῦσα.
«Κι ἐσύ, ἄνθρωπος πού συναντᾶται μέ πολλούς, πού ταξιδεύει, πού ἔχει κόσμο στό γραφεῖο του, πῶς μπορεῖς καί λειτουργεῖς ἀνεμβολίαστος;» τόν ρώτησα, πιστεύοντας ὅτι κάνω ρελάνς. Αὐτή τήν φορά μέ κοίταξε καί μέ ὀλίγον οἶκτο. «Μά, τί λές καημένε; Τέσσερα “ράπιντ τέστ” τήν ἑβδομάδα κάνω!» μοῦ λέει, ὁ ἀφελής, πού ἀκόμη δέν ἔχει καταλάβει ὅτι ἐάν τό «ράπιντ» στό ὁποῖο θά ὑποβληθεῖ αὔριο, δείξει «θετικός», θά ἔχει αὐτομάτως θέσει ὑποψηφιότητα γιά κάποιον θάλαμο Νοσοκομείου (ἁπλό ἤ «ἐντατική»)! Καταλαβαίνετε ποῦ ἔχουμε φθάσει; Πᾶνε καί κάνουν τέστ καί …ἡσυχάζουν μόλις ἐμφανισθεῖ ἡ ἔνδειξη «ἀρνητικό». Ἄν, ὅμως, αὔριο δείξει «θετικό» καί δέν εἶναι ἐμβολιασμένοι, θά τρέχουν καί δέν θά φθάνουν!
«Μά, εἶναι δυνατόν νά μήν ἐμβολιάζεσαι; Τί συμβαίνει μέ ἐσένα; Στό εἶπε ὁ δικός σου “πνευματικός”; Διότι τόν ἄλλον φίλο μας τόν ἐπηρέασε, λέει, ἕνας μοναχός ἀπό τήν Μονή Ἐσφιγμένου πού τοῦ εἶπε ὅτι “τά ἐμβόλια εἶναι κατασκεύασμα τοῦ Σατανᾶ”… Ἐγώ, ὅμως, εἶδα στήν τηλεόραση τόν ἡγούμενο τῆς Μονῆς νά λέει ὅτι οἱ ἀντιεμβολιαστές μοναχοί εἶναι “σχισματικοί”»! Τί ἦταν νά τό πῶ; Ὁ φίλος ἄρχισε τήν ἐπίθεση. «Καί τί ξέρεις ἐσύ ἀπό τή Μονή Ἐσφιγμένου;» μοῦ λέει…. Ἔπεσα, ὡς ἐφάνη, σέ ὕφαλο, διότι ἄρχισε νά μοῦ ἀναλύει ὅτι ὁ ἡγούμενος πού εἶδα εἶναι «ἡγούμενος-μαϊμού» τῆς Μονῆς Ἐσφιγμένου, τοποθετημένος ἀπό τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη, ὁ ὁποῖος εἶναι συνεταῖρος τοῦ Πάπα, καί ὅτι ὁ «ἀληθινός» ἡγούμενος καί οἱ μοναχοί τῆς Μονῆς Ἐσφιγμένου εἶναι φανατικοί πολέμιοι τοῦ ἐμβολιασμοῦ!…
Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, ποῦ καί μέ ποιούς ἔχουμε μπλέξει!; Μέ ἐσφιγμένους, μέ ἡγουμένους-«μαϊμούδες» ἤ …ἀρκοῦδες καί μέ φανατισμένους θρησκόληπτους!
Εἶναι βέβαιο ὅτι ὅλοι αὐτοί θά προσέτρεχαν νά τούς «μυρώσει» ἡ Ἀθανασία Κρικέτου, γνωστή καί ὡς «Ἡ ἁγία Ἀθανασία τοῦ Αἰγάλεω», στήν ὁποία προσέτρεχαν χιλιάδες «ἀντιεμβολιαστές» τῆς ἐποχῆς, στά μέσα τῆς δεκαετίας τοῦ ’60, γιά νά τούς «θεραπεύσει» καί γιά νά διαβάσουν τά (ἀνορθόγραφα) «μηνύματα» πού ἐμφανίζονταν μυστηριωδῶς (γραμμένα μέ μελάνη) στό στῆθος της καί προέρχονταν ἀπό τήν Παναγία!
Μήν σᾶς προκαλεῖ, λοιπόν, ἐντύπωση τό κῦμα τῶν ἀμφισβητιῶν τοῦ ἐμβολιασμοῦ. Βεβαίως, στά χρόνια τῆς «Ἁγίας Ἀθανασίας» καί τοῦ «Νεροῦ τοῦ Καματεροῦ» δέν ὑπῆρχε αὐτή ἡ πλημμυρίδα δῆθεν πληροφοριῶν πού ρέει ἄφθονη στό διαδίκτυο. Δέν μποροῦσε τόσο εὔκολα νά λέει ὁ καθένας τήν «τρελλάρα» του, νά τήν δημοσιεύει στά σόσιαλ καί νά τοῦ παίρνουν συνεντεύξεις οἱ ἐφημερίδες! Θυμηθεῖτέ το, ὅλος αὐτός ὁ ὄγκος τῶν ἀμφισβητιῶν, θά κάνει αἰσθητή τήν παρουσία του στίς ἐπερχόμενες ἐκλογές, πρόθυμος νά διαβάσει …χειρόγραφες ἐπιστολές τοῦ Χριστοῦ, νά ξεδιψάσει μέ «νερό τοῦ Καματεροῦ», νά ψαύσει καί νά μελετήσει τό στῆθος τῆς Ἀθανασίας τοῦ Αἰγάλεω ἤ ἄλλης πόλεως. Ὅλα ὑπό τήν σημερινή τους «ἀντιεμβολιαστική» μορφή. Πάντα ὑπῆρχε ἡ «σκοτεινή ἄλλη πλευρά». Ἁπλῶς, δέν τῆς δινόταν τόσο «γήπεδο» γιά νά παίξει!