Ἑλληνικό ποδόσφαιρο: Θυμηθεῖτε τώρα τήν Θάτσερ

Ἄξιος Κυπελλοῦχος Ἑλλάδος ὁ Παναθηναϊκός

Ἦταν καλύτερη ὁμάδα καί ἔπαιξε μέ περισσότερο πάθος καί δίψα. Αὐτά, ὡς πρός τό ἀγωνιστικό μέρος. Διότι (ὁ Θεός νά τόν κάνει) ὁ Τελικός Κυπέλλου Ἑλλάδος ἦταν μιά ἀκόμη ἀπόδειξη, ὅτι τό ἑλληνικό ποδόσφαιρο χρειάζεται Μνημόνια μέχρι νά παγώσει ὁ ἥλιος.

Γιά μία ἀκόμη φορά ἐξετέθημεν σέ παγκόσμιο κλίμακα, μέ τήν εἰκόνα τοῦ Ἱσπανοῦ διαιτητῆ νά προχωρᾶ πρός τά ἀποδυτήρια κρατῶντας μία κοτρώνα στό χέρι! Ἀσφαλῶς –οὐδεμία ὑπάρχει περί τούτου ἀμφιβολία– ἄν ἡ κοτρώνα εὕρισκε τόν ποδοσφαιριστή τοῦ Παναθηναϊκοῦ στό κεφάλι ἀντί γιά τόν καρπό τοῦ ἀριστεροῦ του χεριοῦ, σήμερα θά εἴχαμε ἄλλου τύπου συζητήσεις.

Καί μόνο γιά τήν κοτρώνα, λοιπόν, ἡ ἀνύπαρκτη ἀθλητική ἡγεσία, ἡ ὁποία ἔπρεπε ἀπό χθές νά ἔχει πάει σπίτι της, ὀφείλει νά ξεκαθαρίσει τί θά γίνει μέ τό θέμα τῆς ἀλητείας στά γήπεδα.

Διότι, ὅπως ἔδειξαν οἱ εἰκόνες ἀπό τήν τηλεόραση, πρόκειται γιά ἀλητεία ὀργανωμένη! Καί μπορεῖ προχθές ἡ ἀλητεία –μέ τήν κοτρώνα– νά φοροῦσε ἄσπρο-μαῦρο (μᾶλλον δέν φοροῦσε τίποτε γιατί οἱ φτιαγμένοι ὀπαδοί συνηθίζουν νά μήν φοροῦν ροῦχα ἀπό τήν μέση καί ἐπάνω), ἀλλά σέ ἄλλες περιπτώσεις φέρει ἄλλα (ὅλων τῶν ὁμάδων) χρώματα!

Δυστυχῶς ἀπεδείχθη ὅτι ἡ ΕΠΟ, τό ὑπουργεῖο Ἀθλητισμοῦ (μήν γελᾶτε, παρακαλῶ) καί οἱ Ποδοσφαιρικές Ἀνώνυμες Ἑταιρεῖες εἶναι ἀνίκανοι, ὅλοι μαζί, νά διοργανώσουν ἕναν Τελικό! Γιά (πολύ) κακή τους τύχη, στό παρακάτω κανάλι ἀπό ἐκεῖνο (ἰδιωτικό κανάλι καί ὄχι ἡ δημόσια ΕΡΤ) πού ἔδειχνε τόν (κακῶς ἀποκαλούμενο ἔτσι) ἑλληνικό Τελικό, προβαλλόταν ὁ Τελικός Κυπέλλου τῆς Γερμανίας, μεταξύ τῆς Λειψίας καί τῆς Φράιμπουργκ.

Κι ἐκεῖ ὑπῆρχαν φίλοι καί τῶν δύο ὁμάδων, ἀλλά ὅλα κύλησαν ὁμαλά καί σέ πανηγυρική ἀτμόσφαιρα.

Πρό ἡμερῶν, πάλι, εἴδαμε τόν Τελικό τῆς Ἀγγλίας, ὅπου ἡ Λίβερπουλ, μέ τόν Ἕλληνα Τσιμίκα νά ἐκτελεῖ τό νικηφόρο πέναλτυ, νίκησε τήν Τσέλσι. Πραγματική γιορτή στίς κερκίδες! Κι ἔρχεται ἐκεῖνο τό αἶσχος τοῦ Ὀλυμπιακοῦ Σταδίου γιά νά θυμίσει ὅτι παραμένουμε μιά χώρα ποδοσφαιρικῶν κάφρων, οἱ ὁποῖοι εἶναι –ὅλοι– γνωστοί στίς διοικήσεις τῶν ΠΑΕ. Καί μή μοῦ πεῖτε ὅτι δέν γνωρίζετε πώς ἄνθρωποι πού ξεπήδησαν ἀπό τίς περίφημες Θύρες –ἐκτροφεῖα κακοποιῶν καί δολοφόνων–βρίσκονται σέ πόστα (ἐπίσημα ἤ ἀνεπίσημα) πέριξ τῶν περιφήμων προέδρων!

Εἴδαμε τόν Πρίγκηπα Χάρρυ νά ἀπονέμει τό Κύπελλο στήν Λίβερπουλ κι ἐδῶ εἴδαμε ἕναν πουθενά, πού ὁ παρουσιαστής μᾶς εἶπε ὅτι εἶναι ὁ προεδρεύων τῆς ΕΠΟ, οὔτε κἄν Πρόεδρος, δηλαδή, νά προσπαθεῖ νά …σηκώσει τό Κύπελλο μαζί μέ τούς νικητές! Κωμωδία βγαλμένη ἀπό ταινία τοῦ Μάριο Μονιτσέλι!

Κι ἄν δέν ἦταν ἡ Ἀστυνομία, πού ἔδρασε ἀκαριαίως, θά εἴχαμε θύματα!

Κοντολογίς, ὁ Τελικός Κυπέλλου ἦταν μία ἀκόμη ἀπόδειξη ὅτι αὐτό πού κάποιοι ἐπιμένουν νά ἀποκαλοῦν ἑλληνικό ποδόσφαιρο παραμένει μία καλά ὀργανωμένη μεγάλη περιθωριακή μπίζνα, μέ κάποιους νά λυμαίνονται ἕναν χῶρο ὁ ὁποῖος ἔπρεπε νά φυλάσσεται καλά καί νά παρακολουθεῖται στενότατα!

Ἀντί, λοιπόν, τό κράτος νά κάθεται καί νά ἀκούει τίς γελοιότητες περί Αὐτοδιοίκητου τῆς ΕΠΟ, νά θυμηθεῖ τήν μακαρίτισσα τήν Μάργκαρετ Θάτσερ! Κι ὅπως ἔγραψε ὁ ποιητής καί τραγούδησε ὁ μέγας Μητροπᾶνος: Ἑλλάδα, παρθένα καί τροτέζα μου Ἑλλάδα, Τούμπα, Ἀλκαζάρ καί Καλογρέζα μου! Τό παρθένα, διαγράψτε το!

Απόψεις

«Πριν και Μετά»: Μια σύγχρονη κωμωδία για τις σχέσεις… πριν και μετά τον γάμο

Εφημερίς Εστία
Η θεατρική παράσταση «Πριν και Μετά», σε κείμενα των Κώστα Παπαγεωργίου και Αφροδίτης Σπανουδάκη, έρχεται να φωτίσει με χιούμορ και ευαισθησία τις διαφορές στη ζωή των ζευγαριών πριν και μετά τον γάμο.

Ἀπό τήν κυρία εἴσοδο στό SAFE ἡ Τουρκία μέσῳ Eurofighter

Εφημερίς Εστία
Βρεταννία, Γερμανία, Ἰταλία, Ἱσπανία ἠγνόησαν τό casus belli καί ἐνέκριναν τήν πώληση τοῦ εὐρωπαϊκοῦ μαχητικοῦ Οἱ εὐθῦνες τῆς κυβερνήσεως Σημίτη πού εἶχε κρατήσει τήν Ἑλλάδα ἐκτός τῆς κοινοπραξίας

Ὁ Θεός σώζοι τήν Ἑλλάδα ἀπό τούς διαθέσιμους

Μανώλης Κοττάκης
ΣΚΗΝΗ πρώτη: ὁ Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης πλησιάζει τόν Πρόεδρο Τράμπ κατά τήν εἴσοδό του στήν Σύνοδο τῆς Γάζας στήν Αἴγυπτο.

Ἔκθεσις καταπέλτης τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Ἐλεγκτικοῦ Συνεδρίου

Εφημερίς Εστία
ΠΑΡΑ τά δισεκατομμύρια πού διετέθησαν γιά τήν τόνωση τῆς ἐπιχειρηματικότητος μετά τήν πανδημία, ἡ ΕΕ βλέπει μέχρι στιγμῆς πενιχρά ἀποτελέσματα.

Τήν Ἱστορία τήν γράφουν τά πρόσωπα

Δημήτρης Καπράνος
Ἡ σκηνή χθές, στόν Πειραιᾶ, ἐμπρός ἀπό ἀνδριάντα τοῦ Ἀρχιστρατήγου τῆς Ἐπαναστάσεως Θεοδώρου Κολοκοτρώνη, σέ ἕνα στενάκι, τήν ὁδό Δραγάτση, δίπλα στό γιαπί τῆς πρώην Ραλλείου καί πλάι στίς καφετέριες.