Ὁ Ὠνάσης στό θέατρο ἀπό τόν Anthony Skordi

ΤΟΝ παντοδύναμο καί γοητευτικό Ἕλληνα κροῖσο Ἀριστοτέλη Ὠνάση…

… ζωντανεύει στήν σκηνή ὁ διάσημος Ἑλληνοαμερικανός ἠθοποιός Anthony Skordi (Ἄντονυ Σκορδῆς), στόν συναρπαστικό μονόλογο «Onassis. Theplay», πού ὑπογράφει ὁ ἴδιος μαζί μέ τόν ἐπιτυχημένο σεναριογράφο Willard Simms, σέ σκηνοθεσία τοῦ Bruce Katzman. Ἡ παράστασις ἔκανε πρεμιέρα πρίν ἀπό λίγα χρόνια στό θέατρο «Stella Adler» τοῦ Λός Ἄντζελες, ἀποσπώντας διθυραμβικές κριτικές καί σύντομα θά παρουσιασθεῖ καί σέ θέατρο στήν Νέα Ὑόρκη. Ἡ παραγωγή στήν Ἑλλάδα εἶναι τῶν «Ἀθηναϊκῶν Θεάτρων».

Τό ἔργο εἶναι βασισμένο στήν ζωή τοῦ Ἀριστοτέλη Ὠνάση ξεκινώντας ἀπό τήν γενέτειρα πόλη του, τήν Σμύρνη, καί φθάνοντας μέχρι τόν θάνατό του στήν Γαλλία τό 1975. Χάρη στίς ἑλληνοκυπριακές ρίζες, τήν παράδοση καί τόν τρόπο πού μεγάλωσε, ὁ συγγραφεύς καί πρωταγωνιστής Anthony Skordi ἀφουγκράζεται τήν ἑλληνική νοοτροπία καί σκιαγραφεῖ μέ μαεστρία τό πορτραῖτο τοῦ μεγιστᾶνος, μεταφέροντας μερικές ἀπό τίς πιό σημαντικές στιγμές τῆς ζωῆς του στήν σκηνή.

Ἀφηγεῖται γεγονότα καί συνδιαλέγεται μέ πρόσωπα πού σημάδεψαν καί οὐσιαστικά καθόρισαν τήν ζωή τοῦ Ἕλληνος κροίσου. Ἡ Μαρία Κάλλας, ὁ μεγάλος ἔρωτάς του, ὁ γυιός του ὁ Ἀλέξανδρος καί ὁ τραγικός θάνατός του, ὁ θεῖος του πού ἀπαγχονίσθηκε δημοσίως, οἱ δύο σύζυγοί του, ἡ Τίνα Λιβανοῦ καί ἡ Τζάκυ Ὠνάση.

Ἄλλοτε δραματικά καί ἄλλοτε μέ πολύ χιοῦμορ ἡ ζωή τοῦ Ὠνάση ξετυλίγεται προκαλώντας τά ἴδια συναισθήματα πού ὁ ἴδιος δημιουργοῦσε στούς γύρω του. Μέ ὁποιαδήποτε ἀφορμή καί ἄν τόν γνώρισε κάποιος, ἀκόμη καί ἀρχηγοί κρατῶν τούς ὁποίους ἤξερε νά διασκεδάζει, αὐτό πού ὅλοι παραδέχονται εἶναι ἡ μυθική γοητεία του, ἡ θρυλική φιλοξενία του, ἡ γλυκύτητά του, ἡ διορατικότητα, ἡ ἐξυπνάδα του καί ἡ ἀμύθητη περιουσία του.

Ὁ Anthony Skordi ἔχει γεννηθεῖ στό Λονδῖνο ἀπό Κυπρίους γονεῖς. Ἔχει παρακολουθήσει μαθήματα στό Drama Centre στό Λονδῖνο καί ἦταν μέλος τῆς Royal Shakespeare Company καί τῆς Moving Theatre Company τῆς Βανέσσα Ρεντγκραίηβ. Ἐργάζεται στήν Ἀμερική καί στήν Εὐρώπη.

Ἡ παράστασις θά ἀνεβεῖ στό θερινό θέατρο «Λαμπέτη» (Λ. Ἀλεξάνδρας 106) στίς 4 καί 5 Σεπτεμβρίου (9μ.μ.) μέ ὑπέρτιτλους στά ἑλληνικά.

Ειδήσεις / Άρθρα

Ξεχάστε τίς ἐκλογές τῆς παραγραφῆς τό «στικάκι» ἔχει ἀφήσει ἴχνη

Μανώλης Κοττάκης
Τό Σύνταγμα ἄλλαξε, ἀλλά ὄχι ὁ νόμος περί εὐθύνης Ὑπουργῶν! – Εἶναι ἀλήθεια ὅτι «κομιστής» τῶν μονταρισμένων διαλόγων στά ΜΜΕ εἶναι Βουλευτής τῆς ΝΔ; – Ἡ πανομοιότυπος τακτική: Στά «σκυλιά» οἱ χαμηλόβαθμοι λειτουργοί γιά νά γλυτώνουν οἱ ἔνοχοι: ὁ σταθμάρχης στά Τέμπη, ἀξιωματοῦχοι τῆς ΕΥΠ στίς ὑποκλοπές, ἡ συνεργάτις τοῦ Γραμματέως τοῦ Ὑπουργείου Ἐσωτερικῶν στά «μαίηλ» τῆς ἐπιστολικῆς ψήφου – Σύστημα ἡ καταστροφή τῶν ἀποδείξεων

Πληθωρισμός: Νύχτα σπαρμένη …μάγια!

Εφημερίς Εστία
ΜΙΑ ἀπίστευτη καί, συγχρόνως, μελαγχολική διαπίστωση: ἡ τελευταία ἀνακοίνωση τῆς Eurostat γιά τόν πληθωρισμό στήν χώρα μας τόν περασμένο Φεβρουάριο συμπύκνωσε πολλαπλές καί πολύμορφες ἁμαρτίες κυβερνώντων πενῆντα ἐτῶν.

Τήν μικρότερη ἀγοραστική δύναμη στήν ΕΕ ἔχουν οἱ Ἕλληνες

Εφημερίς Εστία
ΤΗΝ ΔΕΙΝΗ κατάσταση πού εὑρίσκονται οἱ Ἕλληνες λόγῳ τῆς ἀκρίβειας καί τῶν χαμηλῶν εἰσοδημάτων ἐπιβεβαίωσαν τά στοιχεῖα πού δημοσιοποίησε σήμερα ἡ Eurostat.

Ὁ «βασικός μέτοχος» καί οἱ μοιραῖοι συμμέτοχοι

Δημήτρης Καπράνος
Πόσο καλύτερα θά ἦταν ὅλα γιά τήν Ἑλλάδα ἄν δέν εἶχε χαθεῖ ἡ εὐκαιρία γιά τόν «βασικό μέτοχο»!

Παρασκευή, 27 Μαρτίου 1964

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΙΔΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ