Κινδυνεύει μέ κατάρρευση ἡ ἀεροπορική Orange2Fly

ΣΟΣ ἐκπέμπει ἡ Orange2fly…

…ἡ ἑλληνική ἀεροπορική ἑταιρεία πού ἱδρύθηκε τό 2015 καί πλήττεται ὅπως ὅλες οἱ ἀεροπορικές ἑταιρεῖες ἀπό τήν ἐξάπλωση τῆς πανδημίας. Μέ ἕδρα τήν Ἀθήνα, ἔχει 4 ἀεροσκάφη Airbus Α-320, ἀπασχολεῖ 200 ἄτομα (συμπεριλαμβανομένου καί τοῦ ἱπτάμενου προσωπικοῦ) καί ἡ δραστηριότης της ἐπικεντρώνεται κυρίως στίς πτήσεις charter. Ἀπό τό 2016 ἕως τό 2029, μέ πάνω ἀπό 1.400.000 ἐπιβάτες, ἐκ τῶν οποίων, πάνω ἀπό τούς μισούς, στήν Ἑλλάδα. Μόνο τό 2019 ἔφερε στά Ἑλληνικά νησιά ἀπό τήν Εὐρώπη περίπου 250.000 ἐπιβάτες. Δεδομένου ὅτι ἡ δραστηριότητης τῆς ἑταιρείας ἔχει ἄμεση σχέση μέ τόν τουρισμό, μέ τήν γενικώτερη ἀβεβαιότητα πού ἐπικρατεῖ, ἐπηρεάζεται ἄμεσα ἡ ἑτιαρεία. Αὐτή ζήτησε δάνειο 8 ἑκατομμυρίων εὐρώ ἀπό τήν Ἐθνική Τράπεζα προκειμένου νά ἀντεπεξέλθει στίς δυσμενεῖς συνθῆκες, τό ὁποῖο ὅμως δέν ἐνεκρίθη καθώς ἡ ἐπιχείρησις ἐχαρακτηρίσθη μή βιώσιμη ἀπό τήν πλευρά τῆς τραπέζης. Σημειώνεται ὅτι ἡ ἑταιρεία ἔχει μηδενικό δανεισμό καί δέν ἔχει καμμία ὀφειλή στό Δημόσιο γιά εἰσφορές καί φόρους.

Στήν ἀπάντησή της ἡ Ἐθνική Τράπεζα ἀναφέρει ὅτι «συμφώνως πρός τά πιστοδοτικά κριτήρια καί τόν ἐσωτερικό κανονισμό τῆς Τραπέζης δέν κρίνεται σκόπιμη ἡ ἔναρξις τῆς πιστοδοτικῆς συνεργασίας μέ τούς προτεινόμενους ὅρους. Θά μποροῦσε νά ἐξεταστεῖ αἴτημα χρηματοδοτήσεως ὑπέρ τῆς ἑταιρείας, ἐφόσον παρασχεθοῦν/ἐνεχυριαστοῦν ἐξασφαλιστικά στοιχεῖα καί εἰδικότερα ἰσόποση κατάθεση μετρητῶν».

Συμφώνως πρός τόν πρόεδρο τῆς ἑταιρείας, ἐάν μπεῖ λουκέτο, 200 ἄνθρωποι θά μείνουν στόν δρόμο. Πάντως καθίσταται σαφές ὅτι οἱ μικρές περιφερειακές ἑταιρεῖες ἔχουν μείνει ἐκτός κρατικῆς χρηματοδοτήσεως καί κινδυνεύουν νά καταρρεύσουν λόγῳ τῆς ἐκτεταμένης χρονικῆς διαρκείας τῆς πανδημίας.

Ειδήσεις / Άρθρα

Γιώργος Ανδρούτσος: Ο πολυβραβευμένος διεθνούς φήμης ζωγράφος παρουσιάζει στην Ιαπωνία την πέμπτη ατομική του έκθεση

Εφημερίς Εστία
​Ο Γιώργος Ανδρούτσος, διακεκριμένος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης, παρουσιάζει την πέμπτη ατομική του έκθεση με τίτλο «George Androutsos Exhibition» τον Μάιο του 2025 στην γκαλερί SZK, στην Τσιγκασάκι της Καναγκάουα, Ιαπωνία.

Ἡ ἀπάθεια στό Αἰγαῖο πληρώνεται: «Τετελεσμένα» δημιούργησε τό «Ὀρούτς Ρεΐς»

Εφημερίς Εστία
Ὁ Χακάν Φιντάν ὑποστηρίζει ὅτι ἡ Τουρκία χάραξε στήν κρίση τοῦ 2020 τά ἐξωτερικά ὅρια τῆς ὑφαλοκρηπῖδος της

Οἱ Βρυξέλλες δέν εἶναι τό κέντρο τοῦ κόσμου

Εφημερίς Εστία
ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ σκεπτικισμό ἀντιμετωπίζουμε τίς ἐξαγγελίες καί τά προγράμματα φορέων τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως περί ἀμυντικῆς βιομηχανίας καί στρατηγικῆς αὐτονομίας.

Ὁ Μάκης Βορίδης προειδοποιεῖ τήν Γερμανία γιά τούς μετανάστες

Εφημερίς Εστία
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ δέν πρόκειται νά ἀποδεχθεῖ εὔκολα ὁποιοδήποτε αἴτημα τῆς Γερμανίας νά ἐπιστραφοῦν στήν Ἑλλάδα μετανάστες πού ἔχουν λάβει πρῶτο ἄσυλο στήν χώρα μας.

Ἕνας ἁγνός, ἄδολος ὀπαδός τῆς Τέχνης τῶν Μουσῶν

Δημήτρης Καπράνος
Ὁ Γιῶργος Χαρωνίτης, πού ἔφυγε ἀπό κοντά μας ἥσυχα, ὅπως ἔζησε, στά μόλις ἑβδομήντα του χρόνια, ἦταν ἕνας ἐξαιρετικός δημοσιογράφος, ἕνας συνεπής στίς ἀρχές του ἄνθρωπος, μία ἤρεμη ‒ἄν καί Κρητικός‒ μορφή, ἕνα παιδί πού ἀσπάσθηκε τήν θρησκεία τῶν Μουσῶν ἀπό μικρός καί προσπάθησε νά μᾶς μεταδώσει ἐκείνη τήν πολύπλοκη μορφή πού ἔχει ἡ ἄδολη ἀγάπη γιά τήν Μουσική.