ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025

Ἐχάθη ὁ ἴσιος δρόμος;

Πέμπτη, 22 Ἰανουαρίου 1959

Ο ΚΟΣΜΟΣ

ΟΙ ΝΕΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ

«Ἐκ τοῦ ὑπουργείου Συγκοινωνιῶν καί Δημ. Ἔργων ἐγνώσθη ὅτι κατά τό τρέχον ἔτος ἔχει προγραμματισθῇ ἡ κατασκευή ὑπογείων καί ὑπεργείων σταθμῶν αὐτοκινήτων εἰς διαφόρους περιοχάς τῆς πρωτευούσης».

Ἀλλά διατί μόνον ὑπόγειοι καί ὑπέργειοι σταθμοί; Οἱ ἐπίγειοι, δηλαδή, ἀποκλείονται, μεταξύ τοῦ ὑπεργείου παραδείσου καί τῆς ὑπογείου κολάσεως;… Προφανῶς, οἱ κ.κ. ἁρμόδιοι θά ἐλησμόνησαν τήν ἐρώτησιν τῆς γκαμήλας: Ἐχάθηκε ὁ ἴσιος δρόμος;

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ

Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΤΑΣΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΗΕΜ

Ἀπό τῆς πρωΐας τῆς σήμερον τό προσωπικόν τῆς Ἠλεκτρικῆς Ἑταιρείας Μεταφορῶν (Η.Ε.Μ.) κατῆλθεν εἰς νέαν στάσιν ἐργασίας. Τό Ὑπουργεῖον Συγκοινωνιῶν, ἐν συνεννοήσει μέ τό Γεν. Ἐπιτελεῖον Στρατοῦ καί τήν διεύθυνσιν Τροχαίας, ἐδρομολόγησεν εἰς τάς γραμμάς τῶν τροχιοδρόμων καί τῶν τρόλλεϋ αὐτοκίνητα λεωφορεῖα τύπου πούλμαν, στρατιωτικά ὀχήματα καί φορτηγά καμιόνια, τά ὁποῖα ἐξυπηρέτησαν τάς συγκοινωνίας.

Απόψεις

Την Κυριακή 26.01 με την Εστία της Κυριακής: Ιστορικά κειμήλια – Λεύκωμα • Βλαχογιάννειο Μουσείο

Εφημερίς Εστία
Στις  26.01  η Εστία της Κυριακής παρουσιάζει : Ιστορικά κειμήλια – Βλαχογιάννειο Μουσείο-Μακεδονικού αγώνα & νεότερης ελληνικής ιστορίας

Νά νικήσουμε τήν παραίτηση καί τόν φόβο!

Μανώλης Κοττάκης
Ψυχολογικό τό πολιτικό πρόβλημα τῆς πατρίδος μας – Μαρτυρίες στελεχῶν τοῦ ΕΣΥ: 1.047 εἰσαγωγές στήν πρώτη ἐφημερία τοῦ «Γεννηματᾶς» τό 2025! – Ὀξεῖα κατάθλιψις, ἐπιθετικότης καί ἄγχος ὑγείας – «Ζῆσε σάν νά μήν ὑπάρχει αὔριο» τό δόγμα τῆς ἐποχῆς – Τί κρύβει τό ἀτελείωτο φαγοπότι στίς ἑορτές

Ἡ «ἐπικύρωσις» τῆς ἥττας τῶν Πρεσπῶν στήν 10η ἐπέτειο τοῦ ΣΥΡΙΖΑ

Εφημερίς Εστία
ΑΥΡΙΟ θά συμπληρωθοῦν δέκα χρόνια ἀπό τήν ἡμέρα κατά τήν ὁποία συγκροτήθηκε ἡ Κυβέρνησις τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ὑπό τόν Ἀλέξη Τσίπρα.

Τήν κυριότητα τῆς Κύπρου στό Οἰκόπεδο 5 ἀναγνωρίζει τώρα ἡ Τουρκία

Εφημερίς Εστία
Τό ἀμερικανικό ἐνδιαφέρον ὁδηγεῖ τήν Ἄγκυρα σέ ἀναδίπλωση

Ἡ νέα καί ἡ …«πιό νέα» τάξη πραγμάτων

Δημήτρης Καπράνος
Ἄντε νά δοῦμε τώρα ποιά θά εἶναι «ἡ σωστή πλευρά τῆς ἱστορίας».