ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Πέμπτη, 26 Ἰανουαρίου 1961

Ο ΚΟΣΜΟΣ

ΕΞΥΠΝΑ ΠΑΙΔΙΑ

«Συνελήφθησαν οἱ Χ.Μ., ἐτῶν 28 καί Κ.Τ., ἐτῶν 27, διότι ἐξετύπωσαν εἰς τό τυπογραφεῖον των εἰσιτήρια διά τόν ἀγῶνα “Παναθηναϊκοῦ-Θερμαϊκοῦ” περισσότερα ἀπό τόν παραγγελθέντα εἰς αὐτούς ἀριθμόν· καί τά ἐπί πλέον διέθεσαν δι’ ἴδιον λογαριασμόν». Ὁ συλλογισμός των ἦτο πολύ ἁπλοῦς: Ἀφοῦ δικά μας εἶναι τά στοιχεῖα καί τό πιεστήριον, νά μή τυπώσωμε καί λίγα παραπάνω νά πουλᾶμε κι’ ἐμεῖς;… Καλά πού δέν τούς ἔχουν ἀναθέσει τήν ἐκτύπωσιν τῶν κρατικῶν χαρτονομισμάτων. Θ’ ἀντικαθιστοῦσαν μιά χαρά τήν Τράπεζαν τῆς Ἑλλάδος.

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ

ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΩΝ

Σήμερον τήν μεσημβρίαν εἰς τά γραφεῖα τοῦ κινηματογραφικοῦ ὀργανισμοῦ «Δαμασκηνός – Μιχαηλίδης Α.Ε.» ἐδόθη «πρένς – κόνφερανς» τοῦ διοικητικοῦ συμβουλίου τῆς Πανελληνίου Ὀργανώσεως Κινηματογραφικῶν Ἐπιχειρήσεων ἐπί κινηματογραφικῶν θεμάτων, μεταξύ τῶν ὁποίων εἶναι τά αἰτήματα περί μειώσεως τῆς φορολογίας τοῦ κινηματογράφου καί τῆς καταργήσεως τῆς βασιλικῆς προνοίας.

Απόψεις

Ἡ «ἐγκάρδιος συνεννόησις» ΝΔ-ΠΑΣΟΚ στήν Κρήτη στό φῶς τῆς Ἐξεταστικῆς

Εφημερίς Εστία
Τό Μαξίμου κλητεύει τόν κουμπάρο τῆς οἰκογενείας Μητσοτάκη ξανά, μετά τίς ἀποκαλύψεις γιά συνεργασία του μέ στέλεχος τῆς Χαριλάου Τρικούπη! Ἡ στρατηγική τοῦ συμψηφισμοῦ δείχνει τήν παρασκηνιακή ἕνωση δύο συστημάτων γιά τήν διανομή τῆς «πίτας» – Ἀπό τήν κοινή ὑποψηφιότητα στήν Περιφέρεια ἕως τόν συντονισμό στούς συνεταιρισμούς

Ἡ ὀσμή τοῦ «στημένου»

Μανώλης Κοττάκης
Κορυφαῖο πρόσωπο τοῦ δημόσιου βίου μοῦ περιέγραφε πρόσφατα πῶς γίνεται τό ξέπλυμα μαύρου χρήματος μέσῳ λαχείων σέ μία βαλκανική χώρα.

Υἱοθετῶντας τήν ὑπερβολή καί χάνοντας τήν οὐσία

Δημήτρης Καπράνος
Μεγάλωσα σέ ἕνα σπίτι πού σεβόταν τίς παραδόσεις καί τίς κρατοῦσε.

Σάββατον, 27 Νοεμβρίου 1965

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΡΦΑΝΟΣ ΣΚΥΛΟΣ

Ἐλέγχεται γιά μαῦρο χρῆμα καί δηλώνει κέρδη στό τζόκερ

Εφημερίς Εστία
Καί κατά δήλωσίν της, παραμένει μέλος τῆς Νέας Δημοκρατίας – Συνεχίζεται πλέον ὁ διασυρμός τῆς παρατάξεως στήν Ἐξεταστική – Μετά τά λαχεῖα Στρατάκη καί τήν ἐπιδεικτική ἀπουσία «Φραπέ»