Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΔΟΞΑ ΣΟΙ, Ο ΘΕΟΣ!
Τηλεγραφοῦν ἐκ Κορίνθου: «Ὁ Πρόεδρος τοῦ Κακουργιοδικείου κ. Σωτηρόπουλος, ὅταν ἀντελήφθη ἔνορκον μέ “κοντομάνικον” ὑποκάμισον, διέκοψε τήν συνεδρίασιν. Ὁ ἔνορκος ὑπεχρεώθη νά μεταβῇ τῇ συνοδείᾳ κλητῆρος εἰς τήν οἰκίαν του καί νά ἐνδυθῇ εὐπρεπῶς». Προτείνομεν νά ἀπονεμηθῇ δημόσιος ἔπαινος εἰς τόν Πρόεδρον τοῦ Κακουργιοδικείου Κορίνθου, διότι ἔκαμεν κάτι πού ἐπεβάλλετο ἀπό ἐτῶν: Νά διδαχθοῦν οἱ Νεοέλληνες ὅτι δέν ἠμποροῦν νά ποδοπατοῦν τήν στοιχειώδη εὐπρέπειαν ἐπειδή… ζεσταίνονται!… Τά «κοντομάνικα» ἠμπορεῖ νά εἶναι καλά εἰς τόν δρόμον, ἀλλ’ ἀποτελοῦν ὕβριν πρός ὅλους τούς ἄλλους, ὅταν ἐμφανίζονται εἰς ἐπισήμους τελετάς ἤ δίκας, σάν νά ἐπρόκειτο περί ἐξέδρας ποδοσφαιρικῶν ἀγώνων. Διερωτᾶται, μάλιστα, κανείς πῶς οἱ κ.κ. ζεσταινόμενοι ἀρκοῦνται εἰς τό κοντομάνικο καί δέν βγάζουν καί τά πανταλόνια των, διά νά δροσίζωνται καλύτερα!…
ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΡΣΙΣ ΤΗΣ ΔΩΡΕΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Ἐγνώσθη ὅτι ὁ Δημ. Σύμβουλος, κ. Γεράσιμος Ἀποστολάτος, ὑπέβαλε πρότασιν εἰς τό Δημοτικόν Συμβούλιον Ἀθηναίων διά τῆς ὁποίας ζητεῖ τήν ἄρσιν τῆς γενομένης κατά τό 1951 ἀθρόας δωρεᾶς οἰκοπέδων τοῦ Δήμου Ἀθηναίων πρός τόν Ὀργανισμόν Ἀνεγέρσεως διδακτηρίων. Ὁ κ. Ἀποστολάτος στηρίζει τήν πρότασίν του εἰς τό γεγονός ὅτι ἀπό τῆς ἐποχῆς ἐκείνης τά δωρηθέντα οἰκόπεδα δέν ἔχουν χρησιμοποιηθῇ διά τήν ἀνέγερσιν διδακτηρίων καί οὕτως ἡ δωρεά ἔχει μείνει ἀνενεργός. Κατά τούς μετριωτέρους ὑπολογισμούς, τά οἰκόπεδα ταῦτα ἀντιπροσωπεύουν σήμερον τεράστιον ποσόν, ἀναγκαῖον εἰς τήν γενικήν ἐξόρμησιν τήν ὁποίαν ὁ Δῆμος πραγματοποιεῖ διά τήν ἀναστήλωσιν τῶν οἰκονομιῶν του.

