Παραίτησαν τόν ἐκλεκτό τους, «σκίζουν» τό πόρισμα τοῦ ΕΟΔΑΣΑΑM

«Κομφούζιο», ὅπως δήλωσε ὑπουργός τῆς Κυβερνήσεως, ἐπικρατεῖ τίς τελευταῖες ἡμέρες μέ τό πόρισμα τοῦ ΕΟΔΑΣΑΑΜ ἀναφορικῶς μέ τό τί ἔγινε τό μοιραῖο βράδυ στά Τέμπη καί ὁδήγησε στήν δημιουργία πυρόσφαιρας.

Ὁ ἀναπληρωτής πρόεδρος τοῦ Ὀργανισμοῦ κ. Χρῆστος Παπαδημητρίου, μετά τίς ἀντικρουόμενες δηλώσεις πού ἔχει κάνει ἀπό τήν ἡμέρα πού ἀνεκοίνωσε τό πόρισμα ἕως καί προχθές τό βράδυ, ὁδηγήθηκε σέ παραίτηση, ἀφήνοντας αἰχμές κατά πάντων καί ἐπαναλαμβάνοντας ὅτι δέχεται ἀπειλές, αὐτή τήν φορά καί ἐντός τῶν συνόρων. Τό πόρισμα ἄλλαξε ἐν μιᾷ νυκτί, παράγραφοι ἀπαλείφθηκαν σέ ὅ,τι ἔχουν νά κάνουν μέ τά πιθανά αἴτια τῆς φωτιᾶς καί ἡ Κυβέρνησις ἐπιτίθεται τώρα σέ ἐκείνους πού ἐπιμένουν γιά παράνομο ὑλικό στήν ἁμαξοστοιχία λέγοντας ὅτι «ὑποστηρίζουν τήν θεωρία συνωμοσίας». Ἡ παραίτησις βεβαίως ἦταν μονόδρομος γιά τόν κ. Παπαδημητρίου, ἀφοῦ ὑπουργοί ὅπως οἱ κ.κ. Χατζηδάκης καί Κυρανάκης καί ὁ κυβερνητικός ἐκπρόσωπος κ. Μαρινάκης τοῦ ἔδειξαν χθές τό πρωί τήν πόρτα τῆς ἐξόδου.

Ὁ κ. Παπαδημητρίου δέν ἔκρυψε τήν ἐνόχλησή του γιά τήν ἀντιμετώπιση πού εἶχε ἀπό τήν Κυβέρνηση. Ἀφοῦ ἐξέδωσε μετριοπαθῆ ἀνακοίνωση γράφοντας ὅτι προσωπικοί καί οἰκογενειακοί λόγοι τόν ὁδήγησαν σέ παραίτηση, ἐν συνεχείᾳ, σέ νέες δηλώσεις πού ἔκανε, κατεφέρθη ἐναντίον τοῦ ἀντιπροέδρου τῆς Κυβερνήσεως κ. Κωστῆ Χατζηδάκη. Ἀρχικῶς εἶπε πώς ἔκανε ὅ,τι μποροῦσε γιά νά ἐξασφαλισθεῖ ἡ ἀλήθεια καί ἐν συνεχείᾶ ἀπήντησε σέ ὅσους τόν ἔψεξαν ὅτι παλινωδεῖ. «Αὐτό πού μέ ἐνόχλησε εἶναι ὅτι κατηγορήθηκα ἐγώ ὅτι παλινωδῶ, ὅταν δύο κορυφαῖα πανεπιστήμια πού ἐπικαλέστηκε ἡ ὁμάδα διερεύνησης καί οἱ εἰδικοί τοῦ ERA ἀνακάλεσαν τήν στήριξή τους στό πόρισμα τήν Παρασκευή καί τήν Κυριακή. Ἄρα παλινωδῶ ἐγώ πού εἶμαι ὑποχρεωμένος νομικά νά σεβαστῶ τό αἴτημά τους νά ἀποσυρθοῦν ἀπό τό πόρισμα καί ὄχι αὐτοί πού ἔγραψαν τό πόρισμα μέ αὐτές τίς ἀναφορές», εἶπε σέ ἔντονο τόνο. Ἡ ἀναφορά σέ παλινωδία δέν ἦταν τυχαία. Ὁ κ. Χατζηδάκης, ὅταν ἔγινε γνωστή ἡ παραίτησις, ἔσπευσε νά σχολιάσει: «Πράγματι, ὡς πρός τήν πυρόσφαιρα, ὁ κ. Παπαδημητρίου τοποθετήθηκε μέ ἕναν τρόπο πού δέν τόν λές συνεκτικό τίς τελευταῖες ἡμέρες, πέφτοντας σέ παλινωδίες». Ὁ κ. Παπαδημητρίου ὑπεστήριξε ὅτι ἔχει βρεῖ ἀπειλητικά σημειώματα στό αὐτοκίνητό του δύο συνεχόμενες ἡμέρες, ἐνῶ πρό ἡμερῶν εἶχε ἰσχυρισθεῖ ὅτι δεχόταν ἀπειλές ἀπό τό ἐξωτερικό.

Τό «μπάχαλο», ὅπως τό περιέγραψε ὁ κ. Κυρανάκης, ἐμπλέκει καί τόν «Δημόκριτο». Ὁ ΕΟΔΑΣΑΑΜ ἀνέφερε ὅτι κατέληξε στήν ἀπόφαση νά ἀναθέσει «κατεπειγόντως» στόν «Δημόκριτο» καί σέ τοὐλάχιστον ἄλλο ἕνα ἵδρυμα τήν ἀξιολόγηση τοῦ ἀποτελέσματος τοῦ πορίσματός του γιά τήν πυρόσφαιρα. Ὁ δέ κ. Παπαδημητρίου ἄφησε νά ἐννοηθεῖ ὅτι εἶχε ἔλθει σέ ἐπαφή μέ τόν «Δημόκριτο» νά ἠγηθεῖ τῆς νέας ἐρεύνης. Τό Ἐθνικό Κέντρο Ἐρεύνης Φυσικῶν Ἐπιστημῶν «Δημόκριτος» μέ ἀνακοίνωσή του κατέστησε σαφές ὅτι κανένας φορεύς δέν ἔχει ἀπευθυνθεῖ στό Κέντρο γιά τήν διενέργεια ἐργαστηριακῶν μετρήσεων πού σχετίζονται μέ τήν τραγωδία στά Τέμπη!

Ἐν μέσῳ αὐτῶν τῶν ἐξελίξεων καί τῶν ἀλληλοκατηγοριῶν, ὁ ἐφέτης ἀνακριτής πού διερευνᾶ τήν τραγωδία τῶν Τεμπῶν ζήτησε χθές νά καταθέσουν τά πτυχία τους ὅλοι οἱ τεχνικοί ἐμπειρογνώμονες τῶν συγγενῶν τῶν θυμάτων τῆς σιδηροδρομικῆς τραγωδίας στά Τέμπη. Συγκεκριμένα, μέ παραγγελία του ὁ ἐφέτης ἀνακριτής ζήτησε νά κατατεθοῦν οἱ τίτλοι σπουδῶν, ἐνδεχομένως μεταπτυχιακά ἤ διδακτορικά, ἡ ἐγγραφή τους στό ΤΕΕ, κωδικός δραστηριότητας ἐφ’ ὅσον διαθέτουν, βεβαίωσις ἐγγραφῆς καί ἰδιότης μέλους σέ ἐπαγγελματικά σωματεῖα, ἄδεια ἀσκήσεως ἐπαγγέλματος καί βεβαίωσις ἀπό τό ἁρμόδιο τμῆμα βουλευμάτων τῶν κατά τόπον δικαστηρίων ἤ τῶν εἰσαγγελέων ὅτι περιλαμβάνονται στήν λίστα τῶν πραγματογνωμόνων. Ὑπενθυμίζεται ὅτι ὁ ἐμπειρογνώμων οἰκογενειῶν κ. Λακαφώσης ἔχει στοχοποιηθεί διότι δέν ἔχει ἐγγραφεῖ στό ΤΕΕ καί δέν ἔχει παρουσιάσει ὁ ἴδιος τό πτυχίο μηχανικοῦ τό ὁποῖο ἀναγράφεται στό βιογραφικό του.

Ειδήσεις / Άρθρα

Γιώργος Ανδρούτσος: Ο πολυβραβευμένος διεθνούς φήμης ζωγράφος παρουσιάζει στην Ιαπωνία την πέμπτη ατομική του έκθεση

Εφημερίς Εστία
​Ο Γιώργος Ανδρούτσος, διακεκριμένος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης, παρουσιάζει την πέμπτη ατομική του έκθεση με τίτλο «George Androutsos Exhibition» τον Μάιο του 2025 στην γκαλερί SZK, στην Τσιγκασάκι της Καναγκάουα, Ιαπωνία.

Ἡ ἀπάθεια στό Αἰγαῖο πληρώνεται: «Τετελεσμένα» δημιούργησε τό «Ὀρούτς Ρεΐς»

Εφημερίς Εστία
Ὁ Χακάν Φιντάν ὑποστηρίζει ὅτι ἡ Τουρκία χάραξε στήν κρίση τοῦ 2020 τά ἐξωτερικά ὅρια τῆς ὑφαλοκρηπῖδος της

Οἱ Βρυξέλλες δέν εἶναι τό κέντρο τοῦ κόσμου

Εφημερίς Εστία
ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ σκεπτικισμό ἀντιμετωπίζουμε τίς ἐξαγγελίες καί τά προγράμματα φορέων τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως περί ἀμυντικῆς βιομηχανίας καί στρατηγικῆς αὐτονομίας.

Ὁ Μάκης Βορίδης προειδοποιεῖ τήν Γερμανία γιά τούς μετανάστες

Εφημερίς Εστία
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ δέν πρόκειται νά ἀποδεχθεῖ εὔκολα ὁποιοδήποτε αἴτημα τῆς Γερμανίας νά ἐπιστραφοῦν στήν Ἑλλάδα μετανάστες πού ἔχουν λάβει πρῶτο ἄσυλο στήν χώρα μας.

Ἕνας ἁγνός, ἄδολος ὀπαδός τῆς Τέχνης τῶν Μουσῶν

Δημήτρης Καπράνος
Ὁ Γιῶργος Χαρωνίτης, πού ἔφυγε ἀπό κοντά μας ἥσυχα, ὅπως ἔζησε, στά μόλις ἑβδομήντα του χρόνια, ἦταν ἕνας ἐξαιρετικός δημοσιογράφος, ἕνας συνεπής στίς ἀρχές του ἄνθρωπος, μία ἤρεμη ‒ἄν καί Κρητικός‒ μορφή, ἕνα παιδί πού ἀσπάσθηκε τήν θρησκεία τῶν Μουσῶν ἀπό μικρός καί προσπάθησε νά μᾶς μεταδώσει ἐκείνη τήν πολύπλοκη μορφή πού ἔχει ἡ ἄδολη ἀγάπη γιά τήν Μουσική.