ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2025

Ἡ λύση εἶναι μία ἐπιγραφή: «Πλῆρες»!

Ἐπί τέλους, «Μεταναστευτικό»! Ἀρκετά μέ τήν «καραμέλα» τοῦ «Προσφυγικοῦ», ἡ ὁποία…

… «ἐπέτρεψε» στούς ἰδεοληπτικούς τῆς ἀριστερᾶς νά μιλήσουν γιά ἀνυπαρξία θαλασσίων συνόρων, καί νά ἐπιτρέψουν, σέ ἐκείνη τήν ἐφιαλτική περίοδο τοῦ 2015, νά διαβοῦν ἀπό τήν Ἑλλάδα ἑνάμισυ ἑκατομμύριο οἰκονομικοί μετανάστες πρός τήν Εὐρώπη!

Ἡ χώρα πληρώνει σήμερα ἀκριβά τίς ἰδεοληψίες τῶν «ἀλληλέγγυων» (πολλοί ἐκ τῶν ὁποίων ἔχουν βρεῖ καλό «μεροκάματο» στά νησιά μέσω τῶν περίεργων ΜΚΟ), οἱ ὁποῖοι χαρακτήριζαν «πρόσφυγες καί θύματα τοῦ καπιταλισμοῦ» ὅλους ἐκείνους πού ἀποβιβάζονταν στά νησιά μας.

Πληρώνει ἀκριβά ἐκεῖνα τά γελάκια τῆς κ. Τασίας, πού μᾶς «δούλευε» λέγοντας ὅτι οἱ παρατύπως εἰσερχόμενοι στήν χώρα «λιάζονται» στήν Ὁμόνοια καί τά πέριξ. Γιά πήγαινε σήμερα νά περπατήσεις βράδυ ἀπό Ὁμόνοια πρός Πατησίων καί Ἀχαρνῶν! Γιά πέρνα μιά βόλτα ἀπό τίς γειτονιές πού ἔχουν πλέον φορέσει μαντήλα καί ἀκοῦνε ὁλημερίς ἀμανέδες!

Καί μήν ἀκούω ἐκεῖνες τίς βλακώδεις παρομοιώσεις μέ τούς πρόσφυγες ἀπό τήν Μικρά Ἀσία, πού ἦλθαν στήν Ἑλλάδα. Τί σχέση ἔχουν οἱ Ἕλληνες τῆς Σμύρνης, τῆς Πόλης καί τῆς Μικρασίας μέ τούς Ἀφγανούς, τούς Μπαγκλαντεσιανούς, τούς Πακιστανούς; Συμπαθέστατοι οἱ ἄνθρωποι, ἀγαθή ἡ πρόθεσή τους νά βροῦν μία καλύτερη ζωή, ἀλλά ἐπιλέγουν λάθος χώρα! Δέν ἀντέχει ἡ Ἑλλάδα οὔτε ἕναν ἀκόμη ἀπρόσκλητο ἐπισκέπτη!

Δέν εἶναι ἡ χώρα μας ἀποθήκη ψυχῶν, δέν θά μπορεῖ νά ἐκβιάζει ἡ Τουρκία τήν Εὐρώπη μέσω τῶν ἑλληνικῶν νησιῶν καί τοῦ Ἕβρου! Δέν πρέπει ἡ Ἑλλάδα νά ἀνεχθεῖ πλέον νά παίζει τόν ρόλο τοῦ «θυρωροῦ τῆς νύχτας» μέ τούς Εὐρωπαίους ἑταίρους νά ξύνουν δῆθεν ἀμήχανα τό ξανθό τους κεφάλι…

Κι ἄν ἡ (ἀργοπορημένη καί αἰφνιδιασμένη) κυβέρνησή μας ψάχνει τρόπο νά σταματήσει τίς «ροές», δέν ἔχει παρά νά καρφώσει ἕναν πάσσαλο στό Αἰγαῖο καί νά κρεμάσει μιά ταμπέλα πού θά γράφει «ΠΛΗΡΕΣ»!

Καί τόν τρόπο ἔχει καί τά μέσα γιά νά σταματήσει ἡ ἀπροκάλυπτη εἰσβολή. Μέ κινήσεις ἀποφασιστικές, μέ τήν λήψη μέτρων κατά τῶν εἰσερχομένων παρανόμως στήν χώρα. Ἐκείνη ἔχει «τό μαχαίρι καί τό πεπόνι» καί ἄς κάνει κουμάντο.

Νά τό ξεκαθαρίσουμε μιά καί καλή. Δέν εἶναι ὅλοι πρόσφυγες, ὅπως εἶχαν ἀποφανθεῖ οἱ ἰδεοληπτικοί πού μᾶς κυβέρνησαν ἐπί πέντε χρόνια. Δέν ἀντέχει ἡ Ἑλλάδα οὔτε ἕναν μετανάστη παραπάνω. Ἀντιθέτως, πρέπει νά φύγουν πρός ἄλλες εὐρωπαϊκές χῶρες ἤ πρός τίς δικές τους, χιλιάδες ἀκόμη παρατύπως εἰσελθόντες.

Ἡ χώρα ὑφίσταται ἐπίθεση, εἰσβολή καί βιαία ἀλλοίωση τοῦ κοινωνικοῦ της ἱστοῦ. Οὐδείς μέμφεται τούς ἀπρόσκλητους ἐπισκέπτες μας γιά τήν θρησκεία ἤ τίς συνήθειές τους, ἀλλά ἐδῶ ἰσχύουν ἄλλα, ἐδῶ ἔχουμε μάθει ἀλλιῶς, ἐδῶ εἴμαστε –ἀκόμη– ἡ μοναδική χώρα μέ τόσο συμπαγῆ χριστιανικό πληθυσμό. Κι αὐτό εἶναι ἕνα ἀπό τά κυριώτερα χαρακτηριστικά πού κράτησε τήν Ἑλλάδα «ὄρθια» στίς δοκιμασίες καί πού τῆς ἔχει προσδώσει τόν σημερινό, ἤπιο καί φιλόξενο χαρακτῆρα.

Αὐτά εἶναι τά στοιχεῖα τά ὁποῖα καλεῖται νά προασπίσει καί νά προφυλάξει ἡ σημερινή κυβέρνηση. Ναί, εἴμαστε Εὐρώπη, ἀλλά δέν θέλουμε νά γίνουμε «Εὐρωπαῖοι»!

Απόψεις

Νίκος Βισκαδουράκης: «Ο καθρέφτης του κ. Χάιντ» τελευταία μέρα της έκθεσης στη Roma Gallery

Εφημερίς Εστία
Η Roma Gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση του Νίκου Βισκαδουράκη με τίτλο «Ο καθρέφτης του κ. Χάιντ», σε επιμέλεια του ιστορικού τέχνης καθηγητή Μάνου Στεφανίδη.

ΠΟΙΗΣΗ και ΧΡΩΜΑ από τον Κωνσταντίνο Σιδηρόπουλο στο χώρο τέχνης Αγκάθι -Καρτάλος

Εφημερίς Εστία
Μια συνεργασία –έκπληξη επιφύλαξαν για το φιλότεχνο κοινό ο διδάκτορας Βιολογίας, εικαστικός και λογοτέχνης -στιχουργός Κωνσταντίνος Σιδηρόπουλος και ο γκαλερίστας Γιώργος Καρτάλος. Την Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025 στις 19:00, παρουσίασαν μια βραδιά ζωγραφικής και ποίησης στην αίθουσα τέχνης Αγκάθι -Καρτάλος, Μηθύμνης 12 και Επτανήσου με έργα ζωγραφικής του καλλιτέχνη. Παράλληλα με το ποιητικό έργο του Κωνσταντίνου Σιδηρόπουλου, ασχολήθηκαν ο Χάρης Ρώμας, ο Γιώργος Χρανιώτης, ο Χρήστος Φερεντίνος, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους ένα πολυδιάστατο πολιτιστικό γεγονός. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν: Οι σκηνοθέτες Δημήτρης Αρβανίτης και Γιώργος Παπαθεοδώρου, ο Κωνσταντίνος -Κάρολος Αρμένης ,διευθυντής του Νέου Ελληνικού Θεάτρου, οι ηθοποιοί Δημήτρης Μαυρόπουλος, Χάρης Σώζος, Βερόνικα Ηλιοπούλου, Πέτρος Ιωάννου, η ηθοποιός και τραγουδίστρια Αγγέλα Σιδηροπούλου, η τραγουδίστρια Νάντια Καραγιάννη, η πρωταθλήτρια Ελλάδος στο βάδην Ελευθερία Ζαπαντιώτη, ο ηθοποιός και εικαστικός Γιάννης Γούνας, οι εικαστικοί Ολυμπία Μπουχλαριώτου, Αφροδίτη Δρακοπούλου Σάρδη και Κατερίνα Μωυσή. Φυσικα δεν έλειπε η πρώην Βουλευτής και Υπουργός Κατερίνα Παπακώστα, μητέρα του Κωνσταντίνου Σιδηρόπουλου.

Ν. Φιλαδέλφεια: Τα παιδιά πρωταγωνιστές στο άναμμα του δέντρου

Εφημερίς Εστία
Με βασικούς πρωταγωνιστές τα παιδιά θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου (στις 19.00) το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας στο πάρκο Μνημείου Μικρασιατών και Αλησμόνητων Πατρίδων!

«Ἄν ποῦμε στά μπλόκα ὅσα μᾶς λές, δέν θά προλάβουμε νά ἀρθρώσουμε λέξη!»

Εφημερίς Εστία
Ἐξέγερσις τῆς Κοινοβουλευτικῆς Ὁμάδoς κατά τοῦ ὑπουργοῦ Ἀγροτικῆς Ἀναπτύξεως – «Ἄν ἴσχυαν ὅσα ὑποστήριξες γιά τήν τεχνική λύση, ὁ Βορίδης θά εἶχε παραπεμφθεῖ στήν Προανακριτική» – «Πότε θά ἔρθει νά μᾶς ἐνημερώσει ὁ Πρόεδρος τοῦ ΟΠΕΚΕΠΕ;» – «Δέν ἔχουμε στρατηγική ἐκτόνωσης» – Σέ ὑποχώρηση τό Μαξίμου

«Ἀκυρώνονται τά Χριστούγεννα!»…

Μανώλης Κοττάκης
ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ κλισέ, τό ὁποῖο εἴθισται νά χρησιμοποιεῖται καμμιά φορά καθ’ ὑπερβολήν γιά νά δοθεῖ ἔμφαση σέ ἕνα θέμα, ἀλλά ἐδῶ, στήν προκειμένη περίπτωση, ἰσχύει κυριολεκτικῶς: ἡ Κυβέρνηση εἶναι σέ πραγματικό πανικό ἀπό τήν ἔκταση πού ἔχουν λάβει στήν ἐπικράτεια οἱ πανελλαδικές κινητοποιήσεις τῶν ἀγροτῶν, φοβᾶται τήν μετεξέλιξή τους σέ παλλαϊκά συλλαλητήρια τύπου Τεμπῶν καί κάνει σπασμωδικές κινήσεις γιά νά τίς περιορίσει.