ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2024

Απελάστε τον!

Θεωρεί τα τζαμιά της Θράκης τουρκική επικράτεια λόγω κορωνοϊού

ΟNOMAZETAI Ιμπραήμ Σερήφ και παριστάνει τον μουφτή στην Θράκη. Τον παριστάνει. Δεν είναι. Είναι ένα ενεργούμενο της Αγκύρας και λειτουργεί υπονομευτικά ανάμεσα στην μειονότητα. Και εμείς τον ανεχόμαστε. Και όσο τον ανεχόμαστε αποθρασύνεται. Παρ’ όλον ότι η απήχησίς του στους μουσουλμάνους είναι ελάχιστη. Οι Έλληνες μουσουλμάνοι, όπως και όλοι οι Έλληνες πειθαρχούν στην Πολιτεία. Και όταν η Πολιτεία λέγει πως οι χώροι λατρείας πρέπει να αναστείλουν τις δραστηριότητές τους, ως μέτρο προλήψεως του κορωνοϊού, οι Έλληνες μουσουλμάνοι εφαρμόζουν την οδηγία της.

Έτσι ο Ιμπραήμ Σερήφ βλέπει τα τζαμιά άδεια. Και εξεγείρεται. Ουδόλως τον ενδιαφέρει η προστασία των συμπατριωτών του από την επιδημία. Αντιδρά διότι δεν ανέχεται το γεγονός ότι αποδεικνύονται υπεύθυνοι Έλληνες πολίτες. Είναι όμως πονηρός. Δεν βγαίνει να εκφράσει την οργή του. Γνωρίζει πως θα υπέσκαπτε την θέση του, που ούτως ή άλλως δεν είναι και πολύ σταθερή. Σπεύδει λοιπόν, όχι να κάνει την ανάγκη φιλοτιμία (η φιλοτιμία άλλωστε του είναι άγνωστη λέξις) αλλά να δείξει ότι θεωρεί την Θράκη τουρκική. Αυτό δεν είναι κάτι νέο. Αξίζει όμως να αποκαλύψουμε την πονηρία του, ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή η Πολιτεία θα σταματήσει να τον ανέχεται και θα κινήσει τις νόμιμες διαδικασίες εναντίον του.
Επί ημέρες που η Τουρκία παρίστανε την χώρα με τον… περιούσιο λαό που μένει απρόσβλητος από την επιδημία και ο Ιμπραήμ Σερήφ σιωπούσε. «Έβραζε στο ζουμί του» βλέποντας τους μουσουλμάνους της Θράκης να τον αγνοούν και να αποφεύγουν τα τζαμιά όπως και όλους τους χώρους συγκεντρώσεως. Από την στιγμή όμως που η Άγκυρα, συρόμενη από τις εξελίξεις παρεδέχθη την πραγματικότητα και ο ψευδομουφτής έσπευσε. Αφού η Τουρκία ομολογεί ότι και αυτή πλήττεται από τον κορωνοϊό και ανακοινώνει μέτρα, ο Ιμπραήμ Σερήφ σπεύδει. Τώρα μπορεί να επικαλεσθεί κάτι. Τώρα μπορεί να δικαιολογήσει την αποχή των ομοθρήσκων του επικαλούμενος την χώρα, τα σκοτεινά συμφέροντα της οποίας υπηρετεί. Τώρα μπορεί να υποστηρίξει ότι οι μουσουλμάνοι πειθαρχούν στην Τουρκία και να ισχυρισθεί πως οι περιοχές της μειονότητος, πως η Θράκη εφαρμόζει τις οδηγίες της Αγκύρας.

Προβαίνει λοιπόν σε ανάρτηση, στην τουρκική γλώσσα, η οποία αποδίδεται στα ελληνικά ως ακολούθως:

«Οι αποφάσεις που έλαβε η Διεύθυνσις Θρησκευτικών Υποθέσεων (Diyanet) για το θέμα του κορωνοϊού, ισχύουν και για εμάς στην δυτική Θράκη. Θα πρέπει όλοι να φερθούμε με ευαισθησία αυτές τις ημέρες που ο κόσμος βρίσκεται σε κατάσταση συναγερμού».

Καθιστά σαφές ότι αναφέρεται σε μια Διεύθυνση που υπάγεται στην τουρκική κυβέρνηση. Στην διεύθυνση μάλιστα εκείνη η οποία προέβη στην παράνομη μεθόδευση να τον παρουσιάζει σαν μουφτή στην μειονότητα, ενώ δεν είναι. Πουθενά στον ισλαμικό κόσμο, οι μουφτήδες δεν εκλέγονται «δια βοής» από ένα άτακτο εκκλησίασμα. Πουθενά το Κοράνι δεν προβλέπει τέτοιες διαδικασίες.

Αυτό βεβαίως δεν απασχολεί την ελληνική Πολιτεία, η οποία έχει άλλου σοβαρούς λόγους να στραφεί εναντίον του. Για την ελληνική Πολιτεία μόνον η αντιποίησις μιας θρησκευτικής αρχής είναι ποινικώς κολάσιμη. Και το αδίκημα αυτό, ο Ιμπραήμ Σερίφ το διαπράττει κατ’ εξακολούθησιν χρόνια τώρα.

Πλέον όμως ξεπερνά τα όρια. Διακηρύσσει πως ένα τμήμα της ελληνικής επικρατείας, πως ένας πληθυσμός ελληνικός υπάγεται και υπακούσει σε μια τρίτη χώρα. Και τούτο είναι πολλαπλώς κολάσιμο. Το θέμα είναι απλό. Πόσο ακόμη θα τον ανέχεται η Ελλάς; Γιατί ακόμη δεν τον έχει «ξυρίσει» διαπομπεύοντάς τον στους ανθρώπους που επιδιώκει να προσηλυτίσει και μάλιστα όχι θεολογικά, αλλά απλώς υπέρ των συμφερόντων μιας ξένης χώρας.

Αλλά αφού σε αυτήν την ξένη χώρα πιστεύει ότι ανήκει γιατί να μην τον διευκολύνουμε; Να του αφαιρέσουμε την ιθαγένεια και να τον απελάσουμε αμέσως. Να σταματήσει και να παρενοχλεί τους Έλληνες μουσουλμάνους.


Κεντρικό θέμα