Υφ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γ. Γεωργαντάς: Στην Κηφισιά το myKEPlive λειτούργησε με άψογο τρόπο

Ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αρμόδιος για θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών…

… Γιώργος Γεωργαντάς, βρέθηκε χθες Τρίτη στο κεντρικό ΚΕΠ της Κηφισιάς, στο οποίο λειτουργεί η εφαρμογή mykeplive και από σήμερα μπήκαν σε λειτουργία οι ατομικές ηλεκτρονικές θυρίδες πολιτών και στα υπόλοιπα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου.

Ο Υφυπουργός στη συνάντησή του με τον Δήμαρχο Κηφισιάς Γιώργο Θωμάκο και την Αντιδήμαρχο Δημοσίων Σχέσεων Νίνα Ασπασία Βλάχου είπε μεταξύ άλλων ότι το σύστημα εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης myKEPlive λειτούργησε με άψογο τρόπο ενώ ενημερώθηκε για το πώς επιχειρούν 16 υπάλληλοι των τριών ΚΕΠ του Δήμου με διευρυμένο ωράριο ώστε να εξυπηρετούν άμεσα τους πολίτες και τις επιχειρήσεις της ευρύτερης περιοχής.

Στη συνέχεια ο υφυπουργός Γιώργος Γεωργαντάς δήλωσε:

«Επισκέφθηκα σήμερα το κεντρικό ΚΕΠ Κηφισιάς, ένα ΚΕΠ που από την πρώτη στιγμή εφάρμοσε το σύστημα εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης myKEPlive, με εξαιρετικά αποτελέσματα, πράγμα σημαντικό, ιδίως αυτή την δύσκολη περίοδο.

Θέλω να συγχαρώ τον Δήμαρχο Γιώργο Θωμάκο, την αρμόδια Αντιδήμαρχο Νίνα Βλάχου και όλα τα στελέχη των τριών ΚΕΠ του Δήμου, για την εξαιρετική δουλειά που κάνουν».

Η κα Βλάχου παρουσίασε τον Υφυπουργό στο προσωπικό, δηλώνοντας παράλληλα την ικανοποίηση της που οι εργαζόμενοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι με τις νέες ηλεκτρονικές δομές.

Για τη καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών δια ζώσης και ηλεκτρονικά μίλησε η Προϊσταμένη Δ/νσης  ΚΕΠ, Παρασκευή Φώτη.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ο Υφυπουργός συνομίλησε με τους εργαζόμενους προκειμένου να διαπιστώσει τις προκλήσεις των νέων συστημάτων αλλά και με πολίτες οι οποίοι εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τα ΚΕΠ Κηφισιάς.

Τα ΚΕΠ του Δήμου Κηφισιάς το πρώτο 9μηνο του 2020 διεκπεραιώσαν συνολικά περισσότερες από 14.000 υποθέσεις πολιτών.

Στο κεντρικό ΚΕΠ λειτουργεί από τα τέλη Ιουλίου η εφαρμογή mykeplive δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση. Περισσότερα από 100 ραντεβού έχουν εξυπηρετηθεί από το ΚΕΠ Κηφισιάς με τη νέα εφαρμογή.

Στα τρία ΚΕΠ του Δήμου έχουν δημιουργηθεί θυρίδες υποδοχής αιτημάτων πολιτών. Οι θυρίδες, αποτελούν στην ουσία ένα «ψηφιακό γραμματοκιβώτιο» μέσα από το οποίο γίνεται η επικοινωνία του πολίτη με το ΚΕΠ.

Ειδήσεις / Άρθρα

Ἐθνικό τραῦμα ἡ εἰσβολή

Εφημερίς Εστία
Οἱ ἀδελφοί μας Κύπριοι θεωροῦν ὑπευθύνους τήν Μεγάλη Βρεταννία (87%), τίς ΗΠΑ (84%) καί τήν Ἑλλάδα (77%). 67% θεωρεῖ ὅτι ἡ Ἑλλάς μποροῦσε νά βοηθήσει στήν δευτέρα φάση τῆς εἰσβολῆς – Διαρκές θέμα συζητήσεως τά γεγονότα γιά τό 63% τοῦ πληθυσμοῦ, πού «δέν ξεχνᾶ»

Ἡ περίπτωσις COSCO

Εφημερίς Εστία
Η πρέσβειρα τῶν ΗΠΑ στήν Ἀθήνα κα Κίμπερλι Γκίλφοϊλ ὑπέπεσε σ’ ἕνα λάθος: ἀπεκάλυψε ὅτι βασική ἀποστολή της στήν Ἑλλάδα εἶναι νά παρεμποδίσει τήν διείσδυση τῶν ρωσσικῶν καί κινεζικῶν συμφερόντων, πού σημαίνει ὅτι τίθεται στό στόχαστρο ἡ παρουσία τῆς κινεζικῆς COSCO στόν Πειραιᾶ, πού «μπορεῖ νά πωληθῆ».

«Γιά τήν ἀκρίβεια φταῖνε τά ΜΜΕ»

Εφημερίς Εστία
Eπανειλημμένως ὁ Πρωθυπουργός καί ὑπουργοί ὅταν ἀναφέρονται στήν ἀκρίβεια, πού εἶναι τό νούμερο ἕνα πρόβλημα ἐδῶ καί χρόνια στήν Ἑλλάδα, προσπαθοῦν νά τό παρουσιάσουν ὡς διεθνές, συνέπεια διαφόρων συγκυριῶν καί ἀνεπιτυχῶν πολιτικῶν τῶν προηγουμένων Κυβερνήσεων.

Ἐν ὄψει Σαββατοκύριακου, προσπάθεια διαφυγῆς

Δημήτρης Καπράνος
Σηκώθηκα τό πρωί μέ καλή διάθεση, κάτι πού δέν συμβαίνει καί τόσο συχνά.

Δευτέρα, 15 Νοεμβρίου 1965

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΘΟΣ ΑΡΛΟΥΜΠΟΛΟΓΙΑΣ