Στόν ΟΗΕ ἡ Τουρκία κατά Ἑλλάδος-Κύπρου γιά παραβιάσεις ἐναερίου χώρου τῶν Κατεχομένων

Τό θράσος τῆς Τουρκίας δέν ἔχει ὅρια, ἀφοῦ ὄχι μόνο προβαίνει διαρκῶς σέ παραβιάσεις τῆς ΑΟΖ στήν Κύπρο, ἀλλά φθάνει στό σημεῖο νά κατηγορεῖ τήν Κυπριακή Δημοκρατία ὅτι προβαίνει σέ παραβιάσεις στά Κατεχόμενα!

Ὁ Μόνιμος Ἀντιπρόσωπος τῆς Τουρκίας στόν ΟΗΕ, πρέσβυς Ἀχμέτ Γιλντίζ, διεβίβασε στόν Γενικό Γραμματέα τοῦ ΟΗΕ ἐπιστολή τοῦ Μεχμέτ Ντάνα –ὁ φερόμενος ὡς «ἐκπρόσωπος» τοῦ ψευδοκράτους στόν Ὀργανισμό– μέ ἀνυπόστατους ἰσχυρισμούς γιά «παραβιάσεις τοῦ ἐναερίου χώρου», ζητῶντας τήν κυκλοφορία της ὡς ἐπίσημου ἐγγράφου τῆς Γενικῆς Συνελεύσεως καί τοῦ Συμβουλίου Ἀσφαλείας. Στήν ἐπιστολή του ὁ Τοῦρκος διπλωμάτης ὑποστηρίζει ὅτι τό 2024 ὑπῆρξαν «παραβιάσεις τοῦ ἐναερίου χώρου» τοῦ ψευδοκράτους ἀπό τήν Κυπριακή Δημοκρατία καί τήν Ἑλλάδα.

Τίς δῆθεν αὐτές ἐνέργειες τίς ἀπεκάλεσε «πρόκληση καί κατάφωρη παραβίαση τῆς κυριαρχίας» τοῦ ψευδοκράτους, ὑποστηρίζοντας ὅτι «ἀπειλοῦν τήν ἀσφάλεια τῆς διεθνοῦς πολιτικῆς ἀεροπορίας καί θέτουν σέ κίνδυνο τίς ζωές τῶν ἐπιβατῶν»! Μεταξύ ἄλλων, γίνεται ἀναφορά σέ πτήσεις ἀεροσκαφῶν πού «δέν ἀπήντησαν στίς κλήσεις τοῦ Κέντρου Ἐλέγχου Ἐναέριας Κυκλοφορίας» τοῦ παράνομου ἀεροδρομίου τῆς κατεχομένης Τύμπου, «παραβιάζοντας» –κατά τόν ἰσχυρισμό τῆς τουρκικῆς πλευρᾶς– κανόνες τῆς διεθνοῦς πολιτικῆς ἀεροπορίας πού ἀφοροῦν τήν ἀσφάλεια πτήσεων.

Στήν ἐπιστολή ἀναφέρεται, ἐξ ἄλλου, ὅτι ὑπάρχουν «δύο ἀνεξάρτητα αὐτοδιοικούμενα κράτη στήν Κύπρο τό καθένα μέ κυριαρχία καί δικαιοδοσία στό ἔδαφός του.» Κατά τόν Ντάνα, ὁποιαδήποτε πτῆσις στόν «ἐναέριο χῶρο» τοῦ ψευδοκράτους «πρέπει νά ἔχει τήν ἔγκριση τῶν ἁρμόδιων ἀρχῶν του καί ζητοῦν ἄμεση παύση τῶν προκλητικῶν ἐνεργειῶν.» Ἡ Τουρκία καλεῖ τά Ἡνωμένα Ἔθνη καί τήν διεθνῆ κοινότητα «νά μήν συγχωροῦν αὐτές τίς παραβιάσεις πού μπορεῖ νά προκαλέσουν ἔνταση στήν περιοχή καί νά θέσουν σέ κίνδυνο ζωές» ὑποστηρίζοντας ὅτι αὐξάνουν τήν ἔνταση στήν περιοχή.

Ειδήσεις / Άρθρα

Γιώργος Ανδρούτσος: Ο πολυβραβευμένος διεθνούς φήμης ζωγράφος παρουσιάζει στην Ιαπωνία την πέμπτη ατομική του έκθεση

Εφημερίς Εστία
​Ο Γιώργος Ανδρούτσος, διακεκριμένος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης, παρουσιάζει την πέμπτη ατομική του έκθεση με τίτλο «George Androutsos Exhibition» τον Μάιο του 2025 στην γκαλερί SZK, στην Τσιγκασάκι της Καναγκάουα, Ιαπωνία.

Ἡ ἀπάθεια στό Αἰγαῖο πληρώνεται: «Τετελεσμένα» δημιούργησε τό «Ὀρούτς Ρεΐς»

Εφημερίς Εστία
Ὁ Χακάν Φιντάν ὑποστηρίζει ὅτι ἡ Τουρκία χάραξε στήν κρίση τοῦ 2020 τά ἐξωτερικά ὅρια τῆς ὑφαλοκρηπῖδος της

Οἱ Βρυξέλλες δέν εἶναι τό κέντρο τοῦ κόσμου

Εφημερίς Εστία
ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ σκεπτικισμό ἀντιμετωπίζουμε τίς ἐξαγγελίες καί τά προγράμματα φορέων τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως περί ἀμυντικῆς βιομηχανίας καί στρατηγικῆς αὐτονομίας.

Ὁ Μάκης Βορίδης προειδοποιεῖ τήν Γερμανία γιά τούς μετανάστες

Εφημερίς Εστία
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ δέν πρόκειται νά ἀποδεχθεῖ εὔκολα ὁποιοδήποτε αἴτημα τῆς Γερμανίας νά ἐπιστραφοῦν στήν Ἑλλάδα μετανάστες πού ἔχουν λάβει πρῶτο ἄσυλο στήν χώρα μας.

Ἕνας ἁγνός, ἄδολος ὀπαδός τῆς Τέχνης τῶν Μουσῶν

Δημήτρης Καπράνος
Ὁ Γιῶργος Χαρωνίτης, πού ἔφυγε ἀπό κοντά μας ἥσυχα, ὅπως ἔζησε, στά μόλις ἑβδομήντα του χρόνια, ἦταν ἕνας ἐξαιρετικός δημοσιογράφος, ἕνας συνεπής στίς ἀρχές του ἄνθρωπος, μία ἤρεμη ‒ἄν καί Κρητικός‒ μορφή, ἕνα παιδί πού ἀσπάσθηκε τήν θρησκεία τῶν Μουσῶν ἀπό μικρός καί προσπάθησε νά μᾶς μεταδώσει ἐκείνη τήν πολύπλοκη μορφή πού ἔχει ἡ ἄδολη ἀγάπη γιά τήν Μουσική.