Στήν Τουρκία μεταφέρεται ἡ Pitsos

ΟΡΙΣΤΙΚΗ φαίνεται ὅτι εἶναι ἡ ἀπόφασις τῆς διοικήσεως τοῦ γερμανικοῦ ὁμίλου Βosch…

… γιά λουκέτο μετά ἀπό 155 χρόνια λειτουργίας στό ἐργοστάσιο τῆς Pitsos καί ἡ μεταφορά τῆς παραγωγῆς στήν Τουρκία ἀπό τά τέλη τοῦ τρέχοντος ἔτους. Ἡ ἀπόφασις τῶν Γερμανῶν ἦταν γνωστή σέ ἐργαζομένους καί ἐπιχειρηματικό κόσμο καθώς εἶχε δρομολογηθεῖ ἀπό τό 2017. Ἀρχικῶς ἐπρογραμματίζετο τό ἐργοστάσιο νά κλείσει τό 2018 καί νά ἐνσωματωθεῖ στίς ἐγκαταστάσεις τῆς Τουρκίας, ὅπου ὁ ὅμιλος ἀπασχολεῖ πάνω ἀπό 5.000 ἐργαζομένους. Μέ παρέμβαση τῆς προηγούμενης κυβερνήσεως εἶχε δοθεῖ μία μίνι διετής παράτασις στήν λειτουργία τοῦ ἐργοστασίου, πού ὁλοκληρώνεται στά τέλη τοῦ 2020.

Ἡ ἑταιρεία, ἐδῶ καί ἡμέρες, ἔχει ἐνημερώσει τούς ἐργαζομένους ὅτι θά σταματήσει τήν ὑπάρχουσα παραγωγή στό Ρέντη στίς 31-12-2020 μέ ἀποτέλεσμα νά ἐπικρατεῖ ἀναβρασμός καί ἀναστάτωσις. Χθές ἡ Πανελλήνια Ὁμοσπονδία Ἐργατοϋπαλλήλων Μετάλλου ἀπέστειλε ἐπιστολή πρός τόν Πρωθυπουργό ζητοῦσα τήν λήψη πρωτοβουλιῶν, ὥστε νά μήν σταματήσει ἡ λειτουργία τῆς BSH (PITSOS).

Στήν ἐπιστολή τῆς ΠΟΕΜ ἀναφέρονται τά ἑξῆς: «Ἡ Ἑταιρεία πρώην ΠΙΤΣΟΣ ἱδρύθηκε τό 1865, ἔχει μία ἱστορία 155 χρόνων. Εἶναι θυγατρική τῆς ΒSH ἡ ὁποία ἀνῆκε κατά 50% στή Siemens καί κατά 50% στή Bosch.

Ἀπό 1η Ἰανουαρίου 2015 ἡ ΒSH (pitsos) πέρασε ἐξ ὁλοκλήρου στή Bosch καί ἡ τιμή ἐξαγορᾶς ἀνῆλθε στά 3 δισ. Ἡ ἑταιρία μέχρι καί σήμερα εἶναι κερδοφόρα. Ἡ ἑταιρεία BSH (PITSOS) χρησιμοποιήθηκε ἀπό τή SIEMENS-BOSCH ὡς ἀντάλλαγμα στό συμβιβασμό μέ τή κυβέρνηση, καθώς στή συμφωνία τῆς συμβάσεως ἀναφέρεται σαφῶς ὅτι ἡ Siemens θά ἐξετάσει τήν κατασκευή ἑνός ἐργοστασίου παραγωγῆς στήν Ἑλλάδα ἀξίας 60 ἑκατ. εὐρώ καί δημιουργία 700 θέσεων ἐργασίας».

Στήν ἴδια ἐπιστολή ἐπισημαίνεται πώς: «Ἡ ἐν λόγω ἐπένδυση ἀπό τή Siemens τῶν 60 ἑκατ. εὐρώ ἀναφέρεται στή μεταφορά τοῦ ἐργοστασίου τῆς BSH (pitsos).

Ἡ νέα ἐπένδυση πού θά ἐξέταζε νά πραγματοποιήσει ἡ Siemens στήν Ἑλλάδα ἦταν μιά ἤδη προγραμματισμένη ἐπένδυση καί ἀφοροῦσε τήν μετεγκατάσταση τοῦ ἐργοστασίου τῆς BSH (pitsos) ἀπό τήν περιοχή τοῦ Ρέντη στήν περιοχή τῆς Ἐλευσίνας.

Δυστυχῶς μέχρι καί σήμερα ὁ ἐξωδικαστικός συμβιβασμός μέ τό Ἑλληνικό Δημόσιο παραμένει δίχως ὑλοποίηση, ἐνῶ μέ τή “βούλα” τῶν κυβερνήσεων ἡ SIEMENS ἐπέστρεψε στούς διαγωνισμούς γιά δημόσια ἔργα».

Ειδήσεις / Άρθρα

Μάριος Ηλιόπουλος και SEAJETS βραβεύτηκαν για τη συμβολή τους στις επιχειρήσεις κατάσβεσης πυρκαγιών μεγάλης έκτασης

Εφημερίς Εστία
ο κ. Μάριος Ηλιόπουλος και η SEAJETS βραβεύθηκαν από τον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη για τη σημαντική εν γένει συμβολή τους στις φετινές επιχειρήσεις κατάσβεσης πυρκαγιών και την αποφασιστική συνδρομή της SEAJETS στις πυρκαγιές της Χίου, όπου διέθεσε δύο πλοία αποκλειστικά για τις επιχειρήσεις κατάσβεσης και δύο επιπλέον διερχόμενα πλοία, τα οποία μετέφεραν πυροσβεστικά οχήματα και ισχυρές δυνάμεις στο νησί.

Ἡ Οὐκρανία συνθηκολόγησε: Καί τώρα τί κάνουμε, κύριε Πρωθυπουργέ;

Εφημερίς Εστία
Θά μᾶς σώσουν τά τετράμηνα συμβόλαια ἐφοδιασμοῦ τῆς Οὐκρανίας καί τό λιμάνι τῆς Ἐλευσῖνος; – Χαμένη ἡ Ἑλλάς στήν ἀνακατανομή ἐπιρροῶν – Ἡ μονόπλευρη στήριξις καί ἡ ὑποταγή στούς ἱέρακες τῶν Δημοκρατικῶν θά ἔχει τίμημα

Ἁπλῶς πυροκροτητής

Μανώλης Κοττάκης
Στήν σελίδα 232 τῆς «Ἰθάκης» τοῦ Τσίπρα μπορεῖ νά ἐντοπίσει κανείς μία ἀπό τίς πλέον ἐνδιαφέρουσες μαρτυρίες τοῦ πρώην Πρωθυπουργοῦ γιά τήν χώρα μας, ἀλλά καί γιά τήν εὐρύτερη γεωπολιτική περιοχή ἐντός τῆς ὁποίας κινεῖται.

5% χαμηλότερο ἀπό τό 2004 τό κατά κεφαλήν εἰσόδημα τῶν Ἑλλήνων

Εφημερίς Εστία
Η Ελλάς καί ἡ Ἰταλία εἶναι οἱ μόνες χῶρες ὅπου τό πραγματικό κατά κεφαλήν εἰσόδημα τό 2024 ἦταν χαμηλότερο ἀπό τό 2004, μέ μείωση 5% γιά τήν Ἑλλάδα καί 4% γιά τήν Ἰταλία, συμφώνως πρός τά στοιχεῖα τῆς Eurostat.

Ἡ καμήλα, τό λιοντάρι καί στό βάθος μιά «Ἰθάκη»…

Δημήτρης Καπράνος
Ἄν σκεφθοῦμε ἤρεμα, χωρίς νά ἀφήσουμε τό θυμικό νά μᾶς παρασύρει (ἄν καί δέν εἶναι εὔκολο σέ παρόμοιες περιπτώσεις), ὁ Ἀλέξης Τσίπρας, μέχρι στιγμῆς, ἔχει πετύχει τόν κύριο στόχο του.