Σέ στάση καλεῖ ἐκπαιδευτικούς ἡ ΟΛΜΕ

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ νά ἐφαρμόσει τίς ἀποφάσεις τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας γιά τηλεκπαίδευση στά σχολεῖα…

… καί τήν ἐφαρμογή ἠλεκτρονικοῦ ἀπουσιολογίου ἡ ΟΛΜΕ, ἡ ὁποία καλεῖ τούς ἐκπαιδευτικούς σέ ἀντάρτικο. Ἡ ὁμοσπονδία τῶν καθηγητῶν ἐκφράζει τήν πλήρη ἀντίθεσή της στά μέτρα πού ἐξήγγειλε ἡ ὑπουργός Νίκη Κεραμέως, τά ὁποῖα, ὅπως ὑποστηρίζει, προσπαθοῦν νά μετατρέψει τούς ἐκπαιδευτικούς σέ «καταδότες τῶν μαθητῶν τους». Ὅμως καί ἡ ΔΑΚΕ Δημοσίου Τομέως καί ἡ ΔΑΚΕ Καθηγητῶν ἄν καί τάσσονται ἀρχικῶς κατά τῶν καταλήψεων καί ὑπέρ τῶν ἀνοιχτῶν σχολείων, ὡστόσο ἀφήνουν αἰχμές καί πρός τό Ὑπουργεῖο τονίζοντας ὅτι «πρέπει ὅλοι νά προσανατολιστοῦμε στήν κατεύθυνση τῶν ἀνοιχτῶν σχολείων, χωρίς ἀκρότητες καί σκοπιμότητες, μέ ἀσφάλεια καί προστασία γιά ὅλους καί μέ ἔμφαση στήν ἐκπαιδευτική διαδικασία». Σέ ἀνακοίνωσή της ἡ ὁμοσπονδία διαμηνύει πρός πᾶσα κατεύθυνση, πώς «δέ θά γίνουμε ὁ βούρδουλας καί τό μακρύ χέρι τῆς Κυβέρνησης ἐνάντια στούς ἀγωνιζόμενους μαθητές».

Ἡ ΟΛΜΕ ἀνοίγει μέτωπο μέ τήν ἡγεσία τοῦ Ὑπουργείου καί ἐνδεχομένως νά παίξει σημαντικό ρόλο στήν εὔρυθμη λειτουργία, ἔστω καί ὑπό αὐτές τίς δύσκολες συνθῆκες, καθώς ἐάν δέν ἐφαρμοσθοῦν τά μέτρα, ἐνδεχομένως τό φαινόμενο τῶν καταλήψεων νά μήν ἐκλείψει. Κατηγόρησε τήν κ. Κεραμέως ὅτι «προχώρησε σέ μιά ἄνευ προηγουμένου κίνηση, μνημεῖο αὐταρχισμοῦ καί ἀντιδημοκρατικῆς συμπεριφορᾶς». Χαρακτήρισε δίκαια τά αἰτήματα τῶν μαθητῶν καί ἐπετέθη στό Ὑπουργεῖο Παιδείας ἐπειδή, κατά τήν ἀνακοίνωση, «ἐξαπολύει ἕνα νέο κῦμα τρομοκράτησης, ἐκβιασμοῦ καί καταστολῆς». «Καί ἄν τίς προηγούμενες φορές ἐνεργοποίησε τίς ἀστυνομικές δυνάμεις, τούς εἰσαγγελεῖς καί “ἀγανακτισμένους γονεῖς” γιά νά ἐκφοβίσουν τούς μαθητές, τώρα ἐπιχειρεῖ νά μετατρέψει τούς ἐκπαιδευτικούς καί τούς Συλλόγους Διδασκόντων σέ ἕνα ἰδιότυπο μηχανισμό “lock-out”, σέ ὄργανα καταστολῆς τῶν μαθητῶν» προσέθεσε ἡ ΟΛΜΕ. Ἡ Ὁμοσπονδία ἐκτιμᾶ ὅτι ἡ ὑπουργική ἀπόφασις γιά τήν τηλεκπαίδευση δέν μπορεῖ νά ἐφαρμοσθεῖ, ἐπειδή πολλά παιδιά, οἱ οἰκογένειες τῶν ὁποίων τελοῦν ὑπό τό φάσμα τῆς φτώχειας, δέν ἔχουν ὑπολογιστή καί δέν μποροῦν νά συμμετάσχουν στήν ἐξ ἀποστάσεως ἐκπαίδευση. Τέλος, θεωρεῖ ὅτι παρανόμως ἀποκλείονται ἀπό τήν τηλεκπαίδευση καί ἑπομένως θεωροῦνται ἀπόντες «οἱ μαθητές πού ἀκόμη ἀγωνίζονται» καί ἐπισημαίνει ὅτι κανείς ἐκπαιδευτικός «δέν εἶναι ὑποχρεωμένος οὔτε νά διαθέτει τέτοιο ἐξοπλισμό, οὔτε νά χρησιμοποιεῖ δικά του μέσα».

Ειδήσεις / Άρθρα

Βουλιάζει στήν διαφθορά ἡ ΝΔ

Εφημερίς Εστία
Ἔνταλμα συλλήψεως στόν πρώην Ἐπίτροπο καί βουλευτή Δ. Ἀβραμόπουλο γιά τό Κατάρ – 20 μῆνες φυλακή στήν τ. εὐρωβουλευτή κ. Ἀσημακοπούλου καί 8-12 μῆνες σέ κομματικά στελέχη – Στόν Ἄρειο Πάγο ἡ Κοβέσι

Χρυσᾶ δόντια

Μανώλης Κοττάκης
Ἡ δημιουργική καταστροφή καί οἱ πιό ἀδύνατοι ἀπό τούς δυνατούς

Ὀκτώ στούς δέκα νέους λυγίζουν ἀπό τήν ἀκρίβεια καί τούς μισθούς τῆς ντροπῆς

Εφημερίς Εστία
Η εικόνα εὐημερίας πού ἐπιχειρεῖ νά προβάλει τό Μέγαρο Μαξίμου ἔρχεται σέ εὐθεῖα ἀντίθεση μέ τά συμπεράσματα τῆς πανελλαδικῆς ἐρεύνης τῆς «Παρεμβάσεως Νέων 2026».

Ἐκ τῶν κάτω πρός τά ἄνω καί πάλι καλά…

Δημήτρης Καπράνος
Ἐμπιστεύθηκα ἕναν φίλο καί ἀποφάσισα νά πάω γιά «πεντικιούρ» σέ μιά δική του φίλη.

Πέμπτη 23 Ἰουνίου 1966

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΡΡΟΥ