Προθεσμία 3 μηνῶν στούς ὑγειονομικούς ἀλλιῶς ἀπολύονται!

ΣΚΛΗΡΑΙΝΕΙ τήν στάση της ἔναντι τῶν ὑγειονομικῶν καί τῶν ἰατρῶν τοῦ ΕΣΥ ἡ Κυβέρνησις, προειδοποιῶντας τους ὅτι ἐξετάζει νά γίνει ὑποχρεωτικός ὁ ἐμβολιασμός ἀνοίγοντας παραλλήλως παράθυρο ἀκόμη καί γιά ἀπολύσεις.

Χθές ὁ ὑπουργός Ὑγείας Θᾶνος Πλεύρης ἀνεκοίνωσε τήν παράταση τοῦ μέτρου τῆς ἀναστολῆς ἐργασίας τῆς ἀνωτέρω ἐπαγγελματικῆς ὁμάδος μέχρι 31 Μαρτίου.

Ἀναφερόμενος στό μέτρο τοῦ ὑποχρεωτικοῦ ἐμβολιασμοῦ πού ἔχει τεθεῖ σέ ἐφαρμογή ἀπό τόν Σεπτέμβριο, ὁ κ. Πλεύρης τόνισε: «Ἡ πανδημία μᾶς δείχνει ὅτι τό μέτρο αὐτό πρέπει νά συνεχιστεῖ ἕως 31 Μαρτίου τοῦ 2022» καί ἐπισήμανε: «Δέν θά μπορέσουν νά ἐπιστρέψουν στήν ἐργασία ὅσοι δέν ἔχουν ἐμβολιαστεῖ». Ὁ ὑπουργός κατέστησε σαφές ὅτι ὅσοι ἀνεμβολίαστοι ἰατροί καί νοσηλευτές εὑρίσκονται σέ ἀναστολή ἐργασίας, ἔχουν τό περιθώριο τῶν τριῶν μηνῶν πού τούς καλύπτει ἡ ἰσχύς τοῦ μέτρου, γιά νά ἀποφασίσουν ἄν θά κάνουν τό ἐμβόλιο ἤ ἄν θά θέσουν ἑαυτούς ἐκτός ΕΣΥ! «Ἡ πανδημία δείχνει ὅτι τό μέτρο αὐτό μπορεῖ νά καταστεῖ συνολικά ὑποχρεωτικό. Ἡ πανδημία δείχνει ὅτι ὁ ἐμβολιασμός εἶναι ἀπαραίτητος καί ἐξετάζεται ἄν αὐτοί πού θά παρέχουν ὑπηρεσίες στό ΕΣΥ θά πρέπει νά εἶναι ἐμβολιασμένοι» σημείωσε ὁ κ. Πλεύρης.

Ειδήσεις / Άρθρα

Βουλιάζει στήν διαφθορά ἡ ΝΔ

Εφημερίς Εστία
Ἔνταλμα συλλήψεως στόν πρώην Ἐπίτροπο καί βουλευτή Δ. Ἀβραμόπουλο γιά τό Κατάρ – 20 μῆνες φυλακή στήν τ. εὐρωβουλευτή κ. Ἀσημακοπούλου καί 8-12 μῆνες σέ κομματικά στελέχη – Στόν Ἄρειο Πάγο ἡ Κοβέσι

Χρυσᾶ δόντια

Μανώλης Κοττάκης
Ἡ δημιουργική καταστροφή καί οἱ πιό ἀδύνατοι ἀπό τούς δυνατούς

Ὀκτώ στούς δέκα νέους λυγίζουν ἀπό τήν ἀκρίβεια καί τούς μισθούς τῆς ντροπῆς

Εφημερίς Εστία
Η εικόνα εὐημερίας πού ἐπιχειρεῖ νά προβάλει τό Μέγαρο Μαξίμου ἔρχεται σέ εὐθεῖα ἀντίθεση μέ τά συμπεράσματα τῆς πανελλαδικῆς ἐρεύνης τῆς «Παρεμβάσεως Νέων 2026».

Ἐκ τῶν κάτω πρός τά ἄνω καί πάλι καλά…

Δημήτρης Καπράνος
Ἐμπιστεύθηκα ἕναν φίλο καί ἀποφάσισα νά πάω γιά «πεντικιούρ» σέ μιά δική του φίλη.

Πέμπτη 23 Ἰουνίου 1966

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΡΡΟΥ