Περίεργο τροχαῖο μέ θῦμα τόν Διευθυντή Κυκλοφορίας τοῦ ΟΣΕ

ΘΥΜΑ περιέργου τροχαίου δυστυχήματος ἔπεσε ὁ Διευθυντής Κυκλοφορίας τοῦ ΟΣΕ, Κωνσταντῖνος Χρυσάγης, ὁ ὁποῖος τυγχάνει νά ἦταν ἐκ τῶν βασικῶν μαρτύρων γιά τήν τραγωδία τῶν Τεμπῶν.

Ὁ τρόπος πού συνέβη τό δυστύχημα προκαλεῖ ἐρωτήματα, καθώς ἦταν μεσημέρι Κυριακῆς, οἱ καιρικές συνθῆκες ἦταν καλές, ἐνῷ ὁ ἐκλιπών ἐθεωρεῖτο προσεκτικός μοτοσυκλεττιστής. Ἀλλά καί ὁ χρόνος πού ἔχασε τήν ζωή του εἶναι περίεργος, ἀφοῦ θά ἔπαιζε οὐσιαστικό ρόλο στίς ἔρευνες γιά τήν τραγωδία στά Τέμπη. Ἔγγραφα πού εἶχε ὑπογράψει ὁ ἴδιος ὡς Διευθυντής Κυκλοφορίας περιλαμβάνονται στήν δικογραφία γιά τήν τραγωδία στά Τέμπη. Ἐπίσης ἦταν ὑπεύθυνος γιά τήν κυκλοφορία ὅλων τῶν συρμῶν στήν χώρα, γεγονός πού ἀπό μόνο του καταδεικνύει τήν σημαντική θέση πού εἶχε στόν ΟΣΕ.

Ὁ Χρυσάγης ὁδηγοῦσε τήν μηχανή του, μεγάλου κυβισμοῦ, στήν Λεωφόρο Σουνίου, τό μεσημέρι τῆς Κυριακῆς. Ὁ 66χρονος ἐκινεῖτο μέ κατεύθυνση ἀπό τήν Βάρκιζα πρός Σούνιο, καί στό ὕψος τοῦ Λαγονησίου ἠθέλησε νά κάνει προσπέραση καί μπῆκε στό ἀντίθετο ρεῦμα. Ἐκεῖ συγκρούσθηκε μέ δύο ὀχήματα, ἀρχικῶς πλαγιομετωπικά μέ ἕνα φορτηγάκι πού πήγαινε πρός Βάρκιζα καί μετωπικῶς μέ ἕνα ΙΧ πού ἐκινεῖτο πίσω ἀπό τό φορτηγάκι. Οἱ δύο ὁδηγοί τῶν ἐμπλεκομένων ὀχημάτων συνελήφθησαν γιά ἀνθρωποκτονία ἀπό ἀμέλεια, ὅπως προβλέπεται, καί ἐν συνεχείᾳ ἀφέθησαν ἐλεύθεροι μέ προφορική ἐντολή τοῦ εἰσαγγελέως. Οἱ ἀστυνομικοί ἔλαβαν καταθέσεις ἀπό αὐτόπτες μάρτυρες γιά τά αἴτια τοῦ δυστυχήματος. Ὁ Χρυσάγης ὑπῆρξε στό παρελθόν καί ἕνα ἀπό τά μέλη τῆς τριμελοῦς ἐπιτροπῆς πού εἶχε συσταθεῖ γιά τό πρῶτο πόρισμα τοῦ ΟΣΕ γιά τό δυστύχημα στό Ἄδενδρο τό 2017.

Ἐν τῷ μεταξύ, ἐλεύθερος μέ περιοριστικούς ὅρους ἀφέθηκε ὁ συμβασιοῦχος σταθμάρχης μετά τήν ἀπολογία του γιά τό σιδηροδρομικό δυστύχημα. Οἱ ὅροι πού τοῦ ἐπεβλήθησαν εἶναι ἡ ἐμφάνισις σέ ἀστυνομικό τμῆμα δύο φορές τόν μῆνα καί ἡ ἀπαγόρευσις ἐξόδου ἀπό τήν χώρα. Ὁ σταθμάρχης ὑπεστήριξε ὅτι ἐπέστρεφε καθημερινά ἀπό τήν ἐργασία του μέ τό βραδινό τραῖνο στίς 10:15 ἤ 10:30 καθώς κατοικεῖ στόν Βόλο. Κατά συνέπεια δέν θά μποροῦσε νά εἶναι παρών μέχρι τίς 11 τό βράδυ, ὅταν ἔγιναν καί οἱ κρίσιμοι χειρισμοί στόν πίνακα ἐλέγχου πού ὁδήγησαν τίς δύο ἁμαξοστοιχίες στήν σύγκρουση. Ἰσχυρίστηκε πώς ἡ ἐργασία του ἦταν 40 ὧρες ἑβδομαδιαίως, εἴτε 8ωρα ἐπί 5 ἡμέρες, εἴτε 6 ὧρες καί 40 ἐπί 6 ἡμέρες, ἄρα δέν ὑπῆρχε δυνατότης νά παραμένει στό σταθμαρχεῖο πέραν ἀπό τίς 10 τό βράδυ πού σχολοῦσε. Ἐπίσης ἐκτελοῦσε πάντοτε ἐντολές ἀπό τόν ἑκάστοτε ἐμπειρότερο συνάδελφο μέ τόν ὁποῖο ἦταν σέ κάθε βάρδια.

Ειδήσεις / Άρθρα

Ἀμερικανικό μονοπώλιο στό ἀέριο μέ λουκέτο στόν ἀγωγό TAP!

Εφημερίς Εστία
Οἱ ἀρχιτέκτονες τοῦ καπιταλισμοῦ καταργοῦν τόν ἐλεύθερο ἀνταγωνισμό – Σταματᾶ ὁ ἐφοδιασμός μας καί μέ ἀζέρικο ἀέριο (πλήν τοῦ ρωσσικοῦ) ἀπό τόν ἀγωγό πού κατασκευάσθηκε τό 2014 ἐπί Κυβερνήσεως Σαμαρᾶ 10 δισ. κυβικά μέτρα φυσικό ἀέριο ἡ χωρητικότης του, μέ δυνατότητα διπλασιασμοῦ

Στόν ἀστερισμό τοῦ ἀσήμαντου

Μανώλης Κοττάκης
Ἡ Ἑλλάς φλυαρεῖ: Ἐπιφανειακός λόγος, παραπολιτική ρηχότης, πλεονασμός εἰκόνας καί πόζας, ἀπουσία κεντρικοῦ μηνύματος γιά τό μέλλον

Δριμεῖα ἐπίθεσις κατά Γκίλφοϋλ ἀπό τήν πρεσβεία τῆς Κίνας γιά τόν Πειραιᾶ

Εφημερίς Εστία
Οχι μόνο δέν ἔμεινε ἀναπάντητη ἡ προτροπή τῆς πρέσβεως τῶν ΗΠΑ στήν Ἀθήνα πρός Κίνα νά πουλήσει τό λιμάνι τοῦ Πειραιῶς, ἀλλά ἡ ἀνακοίνωσις τῆς κινεζικῆς πρεσβείας παραπέμπει σέ ψυχροπολεμικό κλῖμα καί ἐπιτείνει τίς ἤδη τεταμένες σχέσεις τῶν δύο χωρῶν μέ ἐπίκεντρο τήν Ἑλλάδα.

Δέν εἶναι δεδομένη ἡ δημοκρατία

Δημήτρης Καπράνος
Τώρα πού πέρασαν οἱ μέρες τῆς ἐντάσεως καί τῶν γεγονότων, ἄς μιλήσουμε γιά ἐκεῖνες τίς στιγμές πού εἴχαμε τήν τύχη νά ζήσουμε καί πού δέν ξεχνᾶμε ποτέ.

Σάββατον, 20 Νοεμβρίου 1965

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ Η ΜΑΣΤΙΞ