ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2025

Παγκρήτια Τράπεζα: Χρηματοδότηση κατασκευής νέας Μαρίνας Ναυπλίου μέσω ΣΔΙΤ

Η Παγκρήτια Τράπεζα είναι ο αποκλειστικός χρηματοδότης της κατασκευής της νέας Μαρίνας Ναυπλίου, ενός σημαντικού αναπτυξιακού έργου που αποσκοπεί στην αναμόρφωση της πόλης του Ναυπλίου και της ευρύτερης περιοχής της Ανατολικής Πελοποννήσου.

Το έργο αποτελεί την πρώτη Σύμπραξη Δημόσιου & Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) που αφορά σε μαρίνα, και υλοποιείται με τη συνεργασία της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπλίου και της αναδόχου εταιρείας ΤΕΚΑΛ Α.Ε.

Η μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία, τεχνική διαχείριση και εκμετάλλευση του τουριστικού λιμένα της αργολικής πρωτεύουσας, είναι συνολικού προϋπολογισμού € 25 εκατ., με τη συμμετοχή της Παγκρήτιας να ανέρχεται σε € 15,9 εκατ. μέσω ομολογιακού δανείου, διάρκειας 15 ετών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Παγκρήτιας Τράπεζας, κ. Αντώνης Βαρθολομαίος δήλωσε σχετικά:

«Η συμμετοχή σε χρηματοδοτήσεις νέων, αναπτυξιακού χαρακτήρα επενδύσεων, αποτελεί μία υψηλή για εμάς προτεραιότητα. Το έργο της νέας Μαρίνας Ναυπλίου μέσω ΣΔΙΤ, του πλέον αποτελεσματικού τρόπου για τη διαχείριση υποδομών, αναμένεται να έχει πολλαπλά οφέλη, τόσο για την τοπική οικονομία και κοινωνία, όσο και για το σύνολο της ευρύτερης περιοχής. Πρόκειται για μια σύνθετη χρηματοδότηση, που οργάνωσαν και θα διαχειριστούν στελέχη της Τράπεζάς μας, η οποία φιλοδοξεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη χρηματοδότηση παρόμοιων αναπτυξιακών έργων».

Ειδήσεις / Άρθρα

Μάριος Ηλιόπουλος και SEAJETS βραβεύτηκαν για τη συμβολή τους στις επιχειρήσεις κατάσβεσης πυρκαγιών μεγάλης έκτασης

Εφημερίς Εστία
ο κ. Μάριος Ηλιόπουλος και η SEAJETS βραβεύθηκαν από τον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη για τη σημαντική εν γένει συμβολή τους στις φετινές επιχειρήσεις κατάσβεσης πυρκαγιών και την αποφασιστική συνδρομή της SEAJETS στις πυρκαγιές της Χίου, όπου διέθεσε δύο πλοία αποκλειστικά για τις επιχειρήσεις κατάσβεσης και δύο επιπλέον διερχόμενα πλοία, τα οποία μετέφεραν πυροσβεστικά οχήματα και ισχυρές δυνάμεις στο νησί.

Ἡ Οὐκρανία συνθηκολόγησε: Καί τώρα τί κάνουμε, κύριε Πρωθυπουργέ;

Εφημερίς Εστία
Θά μᾶς σώσουν τά τετράμηνα συμβόλαια ἐφοδιασμοῦ τῆς Οὐκρανίας καί τό λιμάνι τῆς Ἐλευσῖνος; – Χαμένη ἡ Ἑλλάς στήν ἀνακατανομή ἐπιρροῶν – Ἡ μονόπλευρη στήριξις καί ἡ ὑποταγή στούς ἱέρακες τῶν Δημοκρατικῶν θά ἔχει τίμημα

Ἁπλῶς πυροκροτητής

Μανώλης Κοττάκης
Στήν σελίδα 232 τῆς «Ἰθάκης» τοῦ Τσίπρα μπορεῖ νά ἐντοπίσει κανείς μία ἀπό τίς πλέον ἐνδιαφέρουσες μαρτυρίες τοῦ πρώην Πρωθυπουργοῦ γιά τήν χώρα μας, ἀλλά καί γιά τήν εὐρύτερη γεωπολιτική περιοχή ἐντός τῆς ὁποίας κινεῖται.

5% χαμηλότερο ἀπό τό 2004 τό κατά κεφαλήν εἰσόδημα τῶν Ἑλλήνων

Εφημερίς Εστία
Η Ελλάς καί ἡ Ἰταλία εἶναι οἱ μόνες χῶρες ὅπου τό πραγματικό κατά κεφαλήν εἰσόδημα τό 2024 ἦταν χαμηλότερο ἀπό τό 2004, μέ μείωση 5% γιά τήν Ἑλλάδα καί 4% γιά τήν Ἰταλία, συμφώνως πρός τά στοιχεῖα τῆς Eurostat.

Ἡ καμήλα, τό λιοντάρι καί στό βάθος μιά «Ἰθάκη»…

Δημήτρης Καπράνος
Ἄν σκεφθοῦμε ἤρεμα, χωρίς νά ἀφήσουμε τό θυμικό νά μᾶς παρασύρει (ἄν καί δέν εἶναι εὔκολο σέ παρόμοιες περιπτώσεις), ὁ Ἀλέξης Τσίπρας, μέχρι στιγμῆς, ἔχει πετύχει τόν κύριο στόχο του.