Ὁ ΠΟΥ ἀναστέλλει τήν ἔγκριση τοῦ Sputnik-V

Μόσχα.– Λόγω μή τηρήσεως τῶν προδιαγραφῶν ποιότητος στήν παραγωγή τοῦ ρωσσικοῦ Sputnik-V…

… σέ ἕνα ἀπό τά ἐργοστάσια, ὁ Παγκόσμιος Ὀργανισμός Ὑγείας ἀνεκοίνωσε ἐχθές πώς ἀναστέλλει τήν διαδικασία ἐγκρίσεως τοῦ ρωσσικοῦ ἐμβολίου. «Ἡ διαδικασία αὐτή ἀνεστάλη ἐπειδή κατά τήν διάρκεια ἐπιθεωρήσεως σέ ἕνα ἀπό τά ἐργοστάσια, στά ὁποῖα παράγεται τό ρωσσικό ἐμβόλιο Sputnik-V, διεπιστώθη ὅτι δέν τηροῦνται σ’ αὐτό οἱ ὀρθές πρακτικές παρασκευῆς» δήλωσε ὁ ἀντιπρόεδρος τοῦ Παναμερικανικοῦ Ὀργανισμοῦ Ὑγείας (PAHO) Xάρμπας Μπαρμπόσα. Οἱ ὀρθές πρακτικές παραγωγῆς (Good manufacturing practice, GMP) εἶναι ἕνα σύστημα πού ἐγγυᾶται τήν παρασκευή τοῦ προϊόντος βάσει τῶν προδιαγραφῶν ποιότητος. Γιά νά ἐγκρίνει ὁ ΠΟΥ τό ἐμβόλιο κατά τοῦ κορωνοϊοῦ γιά ἐπείγουσα χρήση, ὁ παρασκευαστής πρέπει νά ἐπιβεβαιώσει ὅτι οἱ προδιαγραφές αὐτές στό ἐργοστάσιο τηροῦνται. Ὡς ἐκ τούτου, ὁ παρασκευαστής τοῦ Sputnik-V πρέπει νά ἐνημερώσει τόν ΠΟΥ ὅτι οἱ παραλείψεις ἔχουν ἐξαλειφθεῖ καί μετά τήν διαβεβαίωση τό ἐργοστάσιο παρασκευῆς θά ἐλεγχθεῖ ἐκ νέου. Νά σημειωθεῖ πώς ὁ ἔλεγχος ἔγινε στά μέσα Ἰουνίου ἀπό ἐμπειρογνώμονες τοῦ ΠΟΥ πού πραγματοποίησαν ἐπιθεώρηση σέ μονάδα τῆς «Farmastandart-UfaVita» στήν ὁποία παράγεται τό Sputnik-V.

3.000 ἀναστολές ὑγειονομικῶν στήν Γαλλία

Κάτι περισσότερο ἀπό 3.000 ἀναστολές ἐπεδόθησαν χθές σέ ἀνεμβολίαστους Γάλλους ὑγειονομικούς, τήν πρώτη ἡμέρα ἰσχύος τῆς ὑποχρεωτικότητος τοῦ ἐμβολιασμοῦ γιά τούς ἐργαζομένους τοῦ κλάδου. Παραλλήλως, ὅπως γνωστοποίησε ὁ ὑπουργός Ὑγείας Ὀλιβιέ Βεράν, ὑπῆρξαν καί μερικές δεκάδες παραιτήσεις ἐργαζομένων σέ μονάδες φροντίδος, νοσοκομεῖα καί κέντρα ὑγείας. Συμφώνως πρός τήν τοπική ἐφημερίδα “Nice Matin”, σχεδόν 450 ὑγειονομικοί –σέ σύνολο 7.500– εἶδαν τίς συμβάσεις τους νά τίθενται σέ ἀναστολή μόνο σέ ἕνα νοσοκομεῖο στήν Νίκαια, στήν νότιο Γαλλία. Ἡ κυβέρνησις, ὡστόσο, προσπαθεῖ νά ὑποβαθμίσει τήν ἐπίπτωση τοῦ μέτρου. «Δέν ὑπῆρξε χάος ἐξ αἰτίας αὐτοῦ» δήλωσε ὁ Βεράν στόν ραδιοφωνικό σταθμό RTL καί προσέθεσε πώς 27.000.000 ἄνθρωποι ἐργάζονται στόν τομέα τῆς ὑγείας. Ἡ ἐφημερίς σημειώνει πάντως πώς ὑπῆρξαν κάποιες λίγες περιπτώσεις ὅπου ἐπηρεάσθηκε ἡ φροντίδα, ὅπως στήν χρήση ἑνός μαγνητικοῦ τομογράφου πού διεκόπη γιά λίγο, ὅμως οἱ περισσότεροι ἐργαζόμενοι πού ἐτέθησαν σέ ἀναστολή ἐργάζονται σέ ὑποστηρικτικές θέσεις, περιορίζοντας τήν ἐπίπτωση τοῦ μέτρου τῆς ὑποχρεωτικότητος. «Οἱ περισσότερες ἀπό τίς ἀναστολές εἶναι μόνο προσωρινές καθῶς πολλοί ἀπεφάσισαν νά ἐμβολιασθοῦν βλέποντας πώς ἡ ὑποχρεωτικότης ἐμβολιασμοῦ εἶναι μία πραγματικότης» εἶπε ὁ Βεράν.

Ειδήσεις / Άρθρα

Βουλιάζει στήν διαφθορά ἡ ΝΔ

Εφημερίς Εστία
Ἔνταλμα συλλήψεως στόν πρώην Ἐπίτροπο καί βουλευτή Δ. Ἀβραμόπουλο γιά τό Κατάρ – 20 μῆνες φυλακή στήν τ. εὐρωβουλευτή κ. Ἀσημακοπούλου καί 8-12 μῆνες σέ κομματικά στελέχη – Στόν Ἄρειο Πάγο ἡ Κοβέσι

Χρυσᾶ δόντια

Μανώλης Κοττάκης
Ἡ δημιουργική καταστροφή καί οἱ πιό ἀδύνατοι ἀπό τούς δυνατούς

Ὀκτώ στούς δέκα νέους λυγίζουν ἀπό τήν ἀκρίβεια καί τούς μισθούς τῆς ντροπῆς

Εφημερίς Εστία
Η εικόνα εὐημερίας πού ἐπιχειρεῖ νά προβάλει τό Μέγαρο Μαξίμου ἔρχεται σέ εὐθεῖα ἀντίθεση μέ τά συμπεράσματα τῆς πανελλαδικῆς ἐρεύνης τῆς «Παρεμβάσεως Νέων 2026».

Ἐκ τῶν κάτω πρός τά ἄνω καί πάλι καλά…

Δημήτρης Καπράνος
Ἐμπιστεύθηκα ἕναν φίλο καί ἀποφάσισα νά πάω γιά «πεντικιούρ» σέ μιά δική του φίλη.

Πέμπτη 23 Ἰουνίου 1966

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΡΡΟΥ