Ὁ Ὠνάσης στό θέατρο ἀπό τόν Anthony Skordi

ΤΟΝ παντοδύναμο καί γοητευτικό Ἕλληνα κροῖσο Ἀριστοτέλη Ὠνάση…

… ζωντανεύει στήν σκηνή ὁ διάσημος Ἑλληνοαμερικανός ἠθοποιός Anthony Skordi (Ἄντονυ Σκορδῆς), στόν συναρπαστικό μονόλογο «Onassis. Theplay», πού ὑπογράφει ὁ ἴδιος μαζί μέ τόν ἐπιτυχημένο σεναριογράφο Willard Simms, σέ σκηνοθεσία τοῦ Bruce Katzman. Ἡ παράστασις ἔκανε πρεμιέρα πρίν ἀπό λίγα χρόνια στό θέατρο «Stella Adler» τοῦ Λός Ἄντζελες, ἀποσπώντας διθυραμβικές κριτικές καί σύντομα θά παρουσιασθεῖ καί σέ θέατρο στήν Νέα Ὑόρκη. Ἡ παραγωγή στήν Ἑλλάδα εἶναι τῶν «Ἀθηναϊκῶν Θεάτρων».

Τό ἔργο εἶναι βασισμένο στήν ζωή τοῦ Ἀριστοτέλη Ὠνάση ξεκινώντας ἀπό τήν γενέτειρα πόλη του, τήν Σμύρνη, καί φθάνοντας μέχρι τόν θάνατό του στήν Γαλλία τό 1975. Χάρη στίς ἑλληνοκυπριακές ρίζες, τήν παράδοση καί τόν τρόπο πού μεγάλωσε, ὁ συγγραφεύς καί πρωταγωνιστής Anthony Skordi ἀφουγκράζεται τήν ἑλληνική νοοτροπία καί σκιαγραφεῖ μέ μαεστρία τό πορτραῖτο τοῦ μεγιστᾶνος, μεταφέροντας μερικές ἀπό τίς πιό σημαντικές στιγμές τῆς ζωῆς του στήν σκηνή.

Ἀφηγεῖται γεγονότα καί συνδιαλέγεται μέ πρόσωπα πού σημάδεψαν καί οὐσιαστικά καθόρισαν τήν ζωή τοῦ Ἕλληνος κροίσου. Ἡ Μαρία Κάλλας, ὁ μεγάλος ἔρωτάς του, ὁ γυιός του ὁ Ἀλέξανδρος καί ὁ τραγικός θάνατός του, ὁ θεῖος του πού ἀπαγχονίσθηκε δημοσίως, οἱ δύο σύζυγοί του, ἡ Τίνα Λιβανοῦ καί ἡ Τζάκυ Ὠνάση.

Ἄλλοτε δραματικά καί ἄλλοτε μέ πολύ χιοῦμορ ἡ ζωή τοῦ Ὠνάση ξετυλίγεται προκαλώντας τά ἴδια συναισθήματα πού ὁ ἴδιος δημιουργοῦσε στούς γύρω του. Μέ ὁποιαδήποτε ἀφορμή καί ἄν τόν γνώρισε κάποιος, ἀκόμη καί ἀρχηγοί κρατῶν τούς ὁποίους ἤξερε νά διασκεδάζει, αὐτό πού ὅλοι παραδέχονται εἶναι ἡ μυθική γοητεία του, ἡ θρυλική φιλοξενία του, ἡ γλυκύτητά του, ἡ διορατικότητα, ἡ ἐξυπνάδα του καί ἡ ἀμύθητη περιουσία του.

Ὁ Anthony Skordi ἔχει γεννηθεῖ στό Λονδῖνο ἀπό Κυπρίους γονεῖς. Ἔχει παρακολουθήσει μαθήματα στό Drama Centre στό Λονδῖνο καί ἦταν μέλος τῆς Royal Shakespeare Company καί τῆς Moving Theatre Company τῆς Βανέσσα Ρεντγκραίηβ. Ἐργάζεται στήν Ἀμερική καί στήν Εὐρώπη.

Ἡ παράστασις θά ἀνεβεῖ στό θερινό θέατρο «Λαμπέτη» (Λ. Ἀλεξάνδρας 106) στίς 4 καί 5 Σεπτεμβρίου (9μ.μ.) μέ ὑπέρτιτλους στά ἑλληνικά.

Ειδήσεις / Άρθρα

Τέμπη: Βόμβα κατά τῆς ἀνακρίσεως!

Εφημερίς Εστία
Τήν πυροδότησε ἡ Εὐρωβουλευτής τῆς ΝΔ Ἐλίζα Βόζεμπεργκ προκαλῶντας, μέ τά ἐπιθετικά σχόλιά της, τήν πρόεδρο τοῦ «Συλλόγου Συγγενῶν Θυμάτων» Μαρία Καρυστιανοῦ – «Σκανδαλωδῶς πρόθυμος ὁ ἀνακριτής Μπακαΐμης» – «Ἔχει στό συρτάρι του μελέτη κορυφαίου καθηγητῆ, πού μιλᾶ γιά φορτίο 30 τόνων ὑδρογονανθράκων πού προκάλεσαν τήν ἔκρηξη» «Ἐπενδύει στήν θεωρία τῆς καύσης ἐλαίων σιλικόνης, γιά νά μήν γίνει ἔλεγχος γιά μεταφορά παρανόμου φορτίου»

Ἡ ζωή εἶναι ἀπρόβλεπτη καί γι’ αὐτό ἐνδιαφέρουσα

Μανώλης Κοττάκης
Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ἀνῆλθε στήν ἐξουσία μέ τήν βοήθεια τῆς διαπλοκῆς, κυβέρνησε στήν ἀρχή μαζί μέ τήν διαπλοκή καί στό τέλος «ἔπεσε» καταγγέλλοντας τήν διαπλοκή.

Τί ξέχασε νά πεῖ ἡ κ. Σακελλαροπούλου στόν κ. Στάινμαϊερ γιά τίς ἀποζημιώσεις

Εφημερίς Εστία
ΜΕ ΧΛΙΑΡΟ ΥΦΟΣ ἔθεσαν τά ζητήματα τῶν πολεμικῶν ἀποζημιώσεων καί τοῦ κατοχικοῦ δανείου στόν Γερμανό Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας ἡ ὁμόλογός του κ. Κατερίνα Σακελλαροπούλου καί ὁ Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ἄρχισαν τά ὄργανα, βγῆκαν τά μαχαίρια

Δημήτρης Καπράνος
Δέν τά βλέπω καλά τά πράγματα, ἀγαπητοί. Πολύ ἀνακατεύεται ἡ τράπουλα τῆς πολιτικῆς. Κι ἀπ’ ὅ,τι εἶδα, μπαίνουν στήν κονίστρα τά «μεγάλα μαχαίρια».

Σάββατον, 31 Ὀκτωβρίου 1964

Πρό 60 ἐτῶν
O ΚΟΣΜΟΣ «ΝΤΕΝ ΓΚΝΩΡΙΖΕΙ…»