Γιώργος Ανδρούτσος: Ο πολυβραβευμένος διεθνούς φήμης ζωγράφος παρουσιάζει στην Ιαπωνία την πέμπτη ατομική του έκθεση

​Ο Γιώργος Ανδρούτσος, διακεκριμένος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης, παρουσιάζει την πέμπτη ατομική του έκθεση με τίτλο «George Androutsos Exhibition» τον Μάιο του 2025 στην γκαλερί SZK, στην Τσιγκασάκι της Καναγκάουα, Ιαπωνία. Η έκθεση αυτή σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή στην καλλιτεχνική του πορεία, καθώς επιστρέφει στην Ιαπωνία μετά τη συμμετοχή του στην ομαδική έκθεση Shonan International Fine Art Exhibition το 2019.

Ο Ανδρούτσος είναι γνωστός για τα ασπρόμαυρα έργα του, τα οποία δημιουργεί με κάρβουνο, μολύβι και κιμωλία. Οι προσωπογραφίες του χαρακτηρίζονται από έντονη εκφραστικότητα και ψυχογραφική διάσταση, αποτυπώνοντας την εσωτερική κατάσταση των υποκειμένων του. Ο ίδιος αναφέρει: «Το μαύρο και το άσπρο αρκούν για να εκφράσουν το ψυχικό βάθος των ανθρώπων μου».

Η Έκθεση στην Ιαπωνία

Η έκθεση στην Ιαπωνία παρουσιάζει νέα έργα του Ανδρούτσου, που συνεχίζουν την εξερεύνηση των θεμάτων της ταυτότητας, της αποξένωσης και της εσωτερικής αναζήτησης. Η επιλογή της Ιαπωνίας ως τόπος παρουσίασης δεν είναι τυχαία, καθώς ο καλλιτέχνης έχει επηρεαστεί από την ιαπωνική αισθητική και φιλοσοφία, ενσωματώνοντας στοιχεία όπως η απλότητα και η εσωτερικότητα στα έργα του.​

Εκπαιδευτικό και Φιλοσοφικό υπόβαθρο

Ο Ανδρούτσος διαθέτει πλούσιο ακαδημαϊκό υπόβαθρο, έχοντας σπουδάσει Ζωγραφική στη Σχολή Καλών Τεχνών του ΑΠΘ, Φυσική στο ίδιο πανεπιστήμιο, και κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ιστορία της Φιλοσοφίας, καθώς και διδακτορικό στη Φιλοσοφία της Τέχνης από το ΕΜΠ. Αυτό το υπόβαθρο επηρεάζει βαθιά την καλλιτεχνική του προσέγγιση, με τα έργα του να ενσωματώνουν φιλοσοφικές έννοιες και προβληματισμούς.​

Έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμες διεθνείς εκθέσεις και έχει τιμηθεί με βραβεία όπως το Premier Artist Prize 2024 από το Contemporary Art Station. Η δουλειά του έχει παρουσιαστεί σε σημαντικές διοργανώσεις, όπως η Biennale Σχεδίου στην Πίλζεν της Τσεχίας και η Osten Biennial of Drawing στα Σκόπια.

Το 2024 ο Γιώργος Ανδρούτσος παρουσίασε την ατομική του έκθεση με τίτλο «George Androutsos Solo Exhibition» στην γκαλερί Arteria Art Gallery στη Βαρκελώνη, προσελκύοντας το ενδιαφέρον τόσο του τοπικού κοινού όσο και της ελληνικής κοινότητας στη Βαρκελώνης.

Η έκθεση «George Androutsos Exhibition» στην Ιαπωνία αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην καλλιτεχνική διαδρομή του Ανδρούτσου, προσφέροντας στο ιαπωνικό κοινό την ευκαιρία να γνωρίσει το βαθύ και στοχαστικό έργο του. Η συνάντηση της ελληνικής καλλιτεχνικής παράδοσης με την ιαπωνική κουλτούρα υπόσχεται μια μοναδική εμπειρία για τους επισκέπτες της έκθεσης.

Πληροφορίες για την έκθεση

Η ατομική έκθεση του Γιώργου Ανδρούτσου θα πραγματοποιηθεί από τις 17 Μαΐου (Σάββατο) έως την 1η Ιουνίου (Κυριακή) 2025 στη γκαλερί SZK στην Τσιγκασάκι, Καναγκάουα, Ιαπωνία.

Η έκθεση θα είναι ανοιχτή καθημερινά από τις 11:30 έως τις 18:00, εκτός από τις Δευτέρες, που η γκαλερί παραμένει κλειστή. ​

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε τον επίσημο ιστότοπο της γκαλερί SZK.

Ειδήσεις / Άρθρα

Ἡ Μητρόπολις Νέας Ἰωνίας δημιουργεῖ τό πρῶτο ἐργαλεῖο AI

Εφημερίς Εστία
Η ΙΕΡΑ Μητρόπολις Νέας Ἰωνίας, Φιλαδελφείας, Ἡρακλείου καί Χαλκηδόνος εἶναι ἡ πρώτη στήν χώρα πού εἰσέρχεται δυναμικά στόν κόσμο τῆς Τεχνητῆς Νοημοσύνης.

Τά ἀπόρρητα πρακτικά τῶν διερευνητικῶν ὅπλο στά χέρια τῶν Τούρκων

Εφημερίς Εστία
Τά ἐπεκαλέσθη ὁ Χακάν Φιντάν, ἐπειδή ἡ Ἑλλάς εἶχε καταθέσει ἐπί Γιώργου Παπανδρέου χάρτες (!) μέ χωρικά ὕδατα 6 μιλίων γιά τά νησιά, καί ἐπί Κώστα Σημίτη εἴχαμε δεχθεῖ 12 μίλια μόνο γιά τήν δυτική πλευρά τῶν νησιῶν καί μειωμένη αἰγιαλίτιδα ζώνη γιά Θράκη, Θάσο, Σαμοθράκη

Ἡ δασκάλα μέ τά χρυσᾶ μάτια

Μανώλης Κοττάκης
ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΣΑ τό 1986, πρωτοετής φοιτητής στήν Νομική Σχολή Θράκης.

«Ψαλίδισε» τήν τροπολογία γιά τόν Ἄγνωστο ὁ κ. Δένδιας

Εφημερίς Εστία
Η ΧΘΕΣΙΝΗ κατάθεσις τῆς τροπολογίας πού περιγράφει τό καθεστώς πού θά ἰσχύει ἀπό ἐδῶ καί εἰς τό ἑξῆς στό Μνημεῖο τοῦ Ἀγνώστου Στρατιώτου καί τίς ἁρμοδιότητες στό Ὑπουργεῖο Ἐθνικῆς Ἀμύνης καί τήν Ἑλληνική Ἀστυνομία, ἐπιβεβαιώνει τό «παζάρι» πού ἔκανε ὁ ὑπουργός κ. Νῖκος Δένδιας, προκειμένου νά μήν δοῦμε στρατιῶτες μέ σκοῦπες καί σφουγγαρίστρες, οὔτε στρατιωτικά ὀχήματα σταθμευμένα πλησίον τοῦ χώρου. Καί αὐτό γιατί οἱ διαμαρτυρίες τοῦ ὑπουργοῦ ἔπιασαν τόπο καί ἀφῃρέθησαν ἀπό τήν τροπολογία οἱ ἁρμοδιότητες τῆς ἀσφάλειας καί τῆς καθαριότητος ἀπό τίς Ἔνοπλες Δυνάμεις. Οἱ ἁρμοδιότητες πού θά ἔχει τό ΥΠΕΘΑ εἶναι ἡ λῆψις μέτρων γιά τήν συντήρηση, φροντίδα καί ἀνάδειξη τοῦ Μνημείου, καί ἡ ΕΛΑΣ, ἡ τήρησις τῆς δημοσίας τάξεως. Ἐπιβεβαιώνονται δέ οἱ πληροφορίες, ὅτι ἡ ἀνάθεσις τῆς καθαριότητος τοῦ χώρου, καί εἰδικώτερα τοῦ δύσκολου ἔργου μέ τό σβήσιμο τῶν ὀνομάτων τῶν θυμάτων τῶν Τεμπῶν ἀπό τό πεζοδρόμιο μπροστά στό Μνημεῖο, τό ΥΠΕΘΑ θά τό ἀναθέσει «μέσῳ ἀνάθεσης σχετικῶν συμβάσεων» σέ ἰδιωτική ἑταιρεία. Ἀπό αὔριο, καθώς σήμερα θά ψηφισθεῖ ἡ τροπολογία, ἀπαγορεύεται ἡ χρῆσις ἤ κατάληψις τῆς ἐπιφάνειας τοῦ χώρου γιά ὁποιονδήποτε σκοπό πέραν τῆς ἐπισκέψεως τοῦ Μνημείου καί τῆς ἀναδείξεως τῆς σημασίας του. Ἐπίσης, δέν θά ἐπιτρέπεται ἡ ὁποιαδήποτε ἀλλοίωσις τοῦ χώρου, ἡ πραγματοποίησις τῆς ὁποιασδήποτε δημόσιας […]

Περιμένοντας ποῦ θά καταλήξει ἡ μεγάλη κινητικότης

Δημήτρης Καπράνος
«Τί εἶναι πάλι ἐτοῦτο;» μοῦ εἶπε καλός συνάδελφος, ὅταν μάθαμε τό ἀποτέλεσμα τῆς ἐκλογικῆς ἀναμετρήσεως στήν κατεχόμενη Κύπρο.