«Εθνομηδενισμός και δικαιωματισμός – Ο Δούρειος Ίππος που διαλύει την Ελλάδα» του Ανδρέα Γ. Μητσόπουλου

Ένα άκρως ενδιαφέρον βιβλίο με τίτλο «Εθνομηδενισμός και δικαιωματισμός, ο Δούρειος Ίππος που διαλύει την Ελλάδα» κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Πελασγός.

Ο δικηγόρος Ανδρέας Γ. Μητσόπουλος μέσα από τις σελίδες του βιβλίου του παρουσιάζει μια εμπεριστατωμένη ανάλυση, διαπιστώνοντας τη σαρωτική δύναμη της νεοταξικής παγκοσμιοποίησης. Το βιβλίο υποστηρίζει ότι η παγκοσμιοποίηση μέσα από τις διαρκώς μεταβαλλόμενες μορφές της επιδιώκει να αποδομήσει τα εθνικά κράτη και να επιβάλει ένα πολυπολιτισμικό πλαίσιο που διαβρώνει τις παραδοσιακές ταυτότητες και ηθικές αξίες.

Ενα από τα κύρια ζητήματα που θίγει το βιβλίο είναι η άνοδος του εθνομηδενισμού, αυτής της τάσης απαξίωσης κάθε έννοιας της πατρίδας, του έθνους και της γλώσσας, η οποία, σύμφωνα με τον γράφοντα, διαβρώνει την εθνική και κοινωνική συνοχή, λειτουργώντας σαν ένας σύγχρονος Δούρειος Ιππος που υπονομεύει διακριτικά τη διαχρονική πολιτιστική και ιστορική συνέχεια των εθνών, αφήνοντάς τα εκτεθειμένα σε εσωτερικές και εξωτερικές απειλές.

Ωστόσο, η πολύ ενδιαφέρουσα έκδοση δεν περιορίζεται σε μια απλή διάγνωση των κινδύνων, αλλά επικεντρώνεται και στην αντίσταση απέναντι σε αυτούς. Ο συγγραφέας αναδεικνύει τον ρόλο των Ελλήνων πατριωτών ως ακλόνητων υπερασπιστών της εθνικής ταυτότητας απέναντι στα σχέδια της παγκοσμιοποίησης. Μέσα από αυτό το πρίσμα ο αγώνας δεν είναι απλώς πολιτικός, αλλά υπαρξιακός, και η ενότητα των Εθνικών Πολιτικών Δυνάμεων προβάλλεται ως το κλειδί για τη νίκη.

Οι θέσεις που διατυπώνονται είναι έντονα τεκμηριωμένες και προσφέρουν αφορμή για βαθύτερο προβληματισμό, συζήτηση και περαιτέρω ανάλυση γύρω από τις σύνθετες σχέσεις μεταξύ παγκοσμιοποίησης και εθνικής ταυτότητας στη σύγχρονη εποχή.

Ειδήσεις / Άρθρα

Γιώργος Ανδρούτσος: Ο πολυβραβευμένος διεθνούς φήμης ζωγράφος παρουσιάζει στην Ιαπωνία την πέμπτη ατομική του έκθεση

Εφημερίς Εστία
​Ο Γιώργος Ανδρούτσος, διακεκριμένος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης, παρουσιάζει την πέμπτη ατομική του έκθεση με τίτλο «George Androutsos Exhibition» τον Μάιο του 2025 στην γκαλερί SZK, στην Τσιγκασάκι της Καναγκάουα, Ιαπωνία.

Ἡ ἀπάθεια στό Αἰγαῖο πληρώνεται: «Τετελεσμένα» δημιούργησε τό «Ὀρούτς Ρεΐς»

Εφημερίς Εστία
Ὁ Χακάν Φιντάν ὑποστηρίζει ὅτι ἡ Τουρκία χάραξε στήν κρίση τοῦ 2020 τά ἐξωτερικά ὅρια τῆς ὑφαλοκρηπῖδος της

Οἱ Βρυξέλλες δέν εἶναι τό κέντρο τοῦ κόσμου

Εφημερίς Εστία
ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ σκεπτικισμό ἀντιμετωπίζουμε τίς ἐξαγγελίες καί τά προγράμματα φορέων τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως περί ἀμυντικῆς βιομηχανίας καί στρατηγικῆς αὐτονομίας.

Ὁ Μάκης Βορίδης προειδοποιεῖ τήν Γερμανία γιά τούς μετανάστες

Εφημερίς Εστία
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ δέν πρόκειται νά ἀποδεχθεῖ εὔκολα ὁποιοδήποτε αἴτημα τῆς Γερμανίας νά ἐπιστραφοῦν στήν Ἑλλάδα μετανάστες πού ἔχουν λάβει πρῶτο ἄσυλο στήν χώρα μας.

Ἕνας ἁγνός, ἄδολος ὀπαδός τῆς Τέχνης τῶν Μουσῶν

Δημήτρης Καπράνος
Ὁ Γιῶργος Χαρωνίτης, πού ἔφυγε ἀπό κοντά μας ἥσυχα, ὅπως ἔζησε, στά μόλις ἑβδομήντα του χρόνια, ἦταν ἕνας ἐξαιρετικός δημοσιογράφος, ἕνας συνεπής στίς ἀρχές του ἄνθρωπος, μία ἤρεμη ‒ἄν καί Κρητικός‒ μορφή, ἕνα παιδί πού ἀσπάσθηκε τήν θρησκεία τῶν Μουσῶν ἀπό μικρός καί προσπάθησε νά μᾶς μεταδώσει ἐκείνη τήν πολύπλοκη μορφή πού ἔχει ἡ ἄδολη ἀγάπη γιά τήν Μουσική.