Ἑλλάς σέ ἀμηχανία γιά Αἰγαῖο – Μακεδονία

Προκλητικές ΠΓΔΜ – Τουρκία

ΤΟ ΑΦΗΓΗΜΑ τῆς ἀνεξαρτησίας καί τῆς δυνητικῆς καθαρῆς ἐξόδου στίς ἀγορές θολώνει δυστυχῶς γιά τήν Κυβέρνηση, ἐξ αἰτίας τῆς πρωτοφανοῦς ρευστότητος πού ἐπικρατεῖ στό μέτωπο τῶν ἐθνικῶν μας θεμάτων καί τῆς στάσεως πού ἐπιδεικνύουν ἀπέναντί μας χῶρες μέ τίς ὁποῖες ἐπιθυμοῦμε νά βροῦμε πεδίο συνεννοήσεως. Δύο συνάδελφοί του Πρωθυπουργοί, ὁ Μπιναλῆ Γιλντιρίμ τῆς Τουρκίας καί ὁ Ζόραν Ζάεφ τῶν Σκοπίων, πλήττουν τό γόητρο τοῦ κ. Τσίπρα περισσότερο ἀπό τίς ἡμέτερες πολιτικές δυνάμεις.

Ἔτσι, χθές, παραμονές τῆς συμβολικῆς ἐπισκέψεως Τσίπρα στό Καστελλόριζο (στήν ἐπέτειο τῆς προσφυγῆς στό ΔΝΤ), τό Μαξίμου ἀναγκάσθηκε νά ἀπολογεῖται μέ ἀμηχανία πρῶτον γιά τίς δηλώσεις Γιλντιρίμ – Τσαβούσογλου, ὅτι Τοῦρκοι ἀνέβηκαν ἐπάνω στήν βραχονησῖδα «Μικροί Ἀνθρωποφάγοι» κοντά στούς Φούρνους Ἰκαρίας καί ἀφαίρεσαν σημαία πού εἶχαν τοποθετήσει νεολαῖοι.

Τό Μαξίμου διέψευσε μέν τήν πληροφορία τηρώντας ὅμως ἀποστάσεις ἀσφαλείας ἀπό τό Πεντάγωνο. Τό διέψευσε «μέ βάση τήν ἐνημέρωση πού ἔχει ἀπό τό Ὑπουργεῖο Ἄμυνας καί τό Πολεμικό Ναυτικό». Δεύτερον γιά τίς δηλώσεις ἀδιαλλαξίας τοῦ Σκοπιανοῦ Πρωθυπουργοῦ Ζόραν Ζάεφ, ὁ ὁποῖος ἀφοῦ ἀπεκάλυψε –χωρίς νά διαψευσθεῖ– ὅτι ἡ Ἀθήνα ἔχει κάνει παραχωρήσεις γιά τήν «μακεδονική ταυτότητα» καί «μακεδονική γλῶσσα», μετά ξεκαθάρισε ὅτι τά Σκόπια ἐπιδιώκουν στήν πραγματικότητα λύση διπλῆς ὀνομασίας πετώντας τήν ἑλληνική θέση γιά τό erga omnes καί τήν συνταγματική ἀναθεώρηση στόν κάλαθο τῶν ἀχρήστων. Ἡ δήλωσις τοῦ κ. Τζανακόπουλου ὅτι ἐμεῖς εὑρισκόμεθα ὡς χώρα στήν μέση τῆς γέφυρας καί ἀναμένουμε τούς Σκοπιανούς νά διανύσουν ἀνάλογη ἀπόσταση, μόνο ὡς διπλωματική ἀφέλεια μπορεῖ νά ἐκληφθεῖ.

Ειδήσεις / Άρθρα

Γιώργος Ανδρούτσος: Ο πολυβραβευμένος διεθνούς φήμης ζωγράφος παρουσιάζει στην Ιαπωνία την πέμπτη ατομική του έκθεση

Εφημερίς Εστία
​Ο Γιώργος Ανδρούτσος, διακεκριμένος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης, παρουσιάζει την πέμπτη ατομική του έκθεση με τίτλο «George Androutsos Exhibition» τον Μάιο του 2025 στην γκαλερί SZK, στην Τσιγκασάκι της Καναγκάουα, Ιαπωνία.

Ἡ ἀπάθεια στό Αἰγαῖο πληρώνεται: «Τετελεσμένα» δημιούργησε τό «Ὀρούτς Ρεΐς»

Εφημερίς Εστία
Ὁ Χακάν Φιντάν ὑποστηρίζει ὅτι ἡ Τουρκία χάραξε στήν κρίση τοῦ 2020 τά ἐξωτερικά ὅρια τῆς ὑφαλοκρηπῖδος της

Οἱ Βρυξέλλες δέν εἶναι τό κέντρο τοῦ κόσμου

Εφημερίς Εστία
ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ σκεπτικισμό ἀντιμετωπίζουμε τίς ἐξαγγελίες καί τά προγράμματα φορέων τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως περί ἀμυντικῆς βιομηχανίας καί στρατηγικῆς αὐτονομίας.

Ὁ Μάκης Βορίδης προειδοποιεῖ τήν Γερμανία γιά τούς μετανάστες

Εφημερίς Εστία
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ δέν πρόκειται νά ἀποδεχθεῖ εὔκολα ὁποιοδήποτε αἴτημα τῆς Γερμανίας νά ἐπιστραφοῦν στήν Ἑλλάδα μετανάστες πού ἔχουν λάβει πρῶτο ἄσυλο στήν χώρα μας.

Ἕνας ἁγνός, ἄδολος ὀπαδός τῆς Τέχνης τῶν Μουσῶν

Δημήτρης Καπράνος
Ὁ Γιῶργος Χαρωνίτης, πού ἔφυγε ἀπό κοντά μας ἥσυχα, ὅπως ἔζησε, στά μόλις ἑβδομήντα του χρόνια, ἦταν ἕνας ἐξαιρετικός δημοσιογράφος, ἕνας συνεπής στίς ἀρχές του ἄνθρωπος, μία ἤρεμη ‒ἄν καί Κρητικός‒ μορφή, ἕνα παιδί πού ἀσπάσθηκε τήν θρησκεία τῶν Μουσῶν ἀπό μικρός καί προσπάθησε νά μᾶς μεταδώσει ἐκείνη τήν πολύπλοκη μορφή πού ἔχει ἡ ἄδολη ἀγάπη γιά τήν Μουσική.