Ὁ Δημ. Πλατανιᾶς διαπρέπει στήν Βασιλική Ὄπερα τοῦ Λονδίνου

ΕΝΑΣ ἀπό τούς πιό καταξιωμένους βαρύτονους τῆς ἐποχῆς μας…

… μέ σημαντικές συνεργασίες μέ σπουδαίους μαέστρους, σκηνοθέτες καί πρωταγωνιστές, ὁ Δημήτρης Πλατανιᾶς, διαπρέπει αὐτή τήν περίοδο στήν Βασιλική Ὄπερα τοῦ Λονδίνου, ὅπου καί παρουσιάζεται τό διπλό ἔργο «Καβαλλερία Ρουστικάνα/Παλιάτσοι». Ἡ ἑρμηνεία του στούς πρωταγωνιστικούς ρόλους Ἄλφιο καί Τόνιο τοῦ διπλοῦ αὐτοῦ ἔργου, ἔχει λάβει διθυραμβικές κριτικές καί ἔχει κερδίσει τίς ἐντυπώσεις τοῦ κοινοῦ.

Στυλοβάτης ὡς βαρύτονος καί στά δύο ἔργα, «συνεχιστής» τοῦ ἔργου τῆς ἀείμνηστης Μαρίας Κάλλας, ἀντικατοπτρίζει τήν αὐξανόμενη ἐξωστρέφεια τῶν Ἑλλήνων, πού ξεπροβάλλουν παντοῦ στήν παγκόσμια σκηνή σέ διαφορετικούς τομεῖς.

Μέ καταγωγή ἀπό τήν Καλαμάτα καί ἔχοντας ἤδη διαγράψει ἀξιοσημείωτη πορεία, ὁ Δημήτρης Πλατανιᾶς διαπρέπει κυρίως σέ ρόλους τοῦ Βέρντι καί τοῦ Ἰταλοῦ Βερίσιμο στά σπουδαῖα θέατρα τοῦ ἐξωτερικοῦ, ὅπως ἡ Βασιλική Ὄπερα τοῦ Λονδίνου καί ἡ Κρατική Ὄπερα τοῦ Μονάχου, καθώς καί σέ διεθνοῦς φήμης φεστιβάλ, ὅπως ἐκεῖνα τοῦ Σάλτσμπουργκ καί τοῦ Μπρέγκεντς. Παρότι ἀπεφάσισε νά ἀσχοληθεῖ μέ τήν ὄπερα σέ μεγάλη ἡλικία, ὁ κορυφαῖος διεθνής μας βαρύτονος κατάφερε νά κατακτήσει τόν κόσμο ὡς Τζόρτζιο Ζερμόν («Τραβιάτα»), Μαρτσέλλο («Μποέμ»), Φίγκαρο («Οἱ γάμοι τοῦ Φίγκαρο»), Ἄρχοντας («Ὁ Πρωτομάστορας»), Ρενάτο («Ἕνας χορός μεταμφιεσμένων»), Σκάρπια («Τόσκα»), Ντι Λούνα («Ὁ τροβαδοῦρος»).

Ειδήσεις / Άρθρα

«Βόμβες» Ἀναστασιάδη ἐναντίον Μητσοτάκη

Μανώλης Κοττάκης
Ὁ τέως Πρόεδρος τῆς Κύπρου κατηγορεῖ τόν Πρωθυπουργό ὅτι προωθοῦσε τό αἴτημα τῶν ΗΠΑ γιά διακοπή (!) τῶν γεωτρήσεων τῆς Κυπριακῆς Δημοκρατίας ἐντός τῆς ΑΟΖ, προκειμένου νά προχωρήσει ὁ ἑλληνοτουρκικός διάλογος! – Γιά τόν ἴδιο λόγο προωθοῦσε τήν ἰδέα τῆς κατασκευῆς ἀγωγοῦ ἀερίου γιά ἀπ’ εὐθείας σύνδεση Ἀνατολικῆς Μεσογείου-Τουρκίας, μέ παράκαμψη τῆς Κύπρου! – Τί ἐξομολογήθηκε ὁ Κύπριος Πρόεδρος στόν ἐκδότη Κωστῆ Χατζηκωστῆ στό βιβλίο  «7 Προεδρικά Πορτραῖτα» – «Οἱ χαρακτηρισμοί Ἀναστασιάδη ἐξευτελίζουν τήν πολιτική ἀξιότητα τοῦ Ἕλληνα Πρωθυπουργοῦ γιά τά ἑλληνοτουρκικά» «Ἡ Κύπρος δέν εἶναι στίς προτεραιότητες τῆς ἑλληνικῆς ἐξωτερικῆς πολιτικῆς» – Ἔπαινοι γιά Νῖκο Δένδια καί Ἀλέξη Τσίπρα

Ὁ Kωνσταντῖνος Καραμανλῆς τό ἵδρυσε ὁ… Γιατρομανωλάκης τό κλείνει!

Εφημερίς Εστία
Λουκέτο στό ἱστορικό Ἑλληνικό Ἵδρυμα Πολιτισμοῦ μέ ἀπόφαση τοῦ ὑφυπουργοῦ, μέ τήν κάλυψη τῆς ὑπουργοῦ Λίνας Μενδώνη – Τό σπουδαῖο ἔργο του μέ παραρτήματα στήν Ἀλεξάνδρεια, τήν Τεργέστη, τήν Ὀδησσό, τό Βελιγράδι καί τά Τίρανα – Ἡ ἀνακαίνισις τοῦ Μουσείου Καβάφη στήν Ἀλεξάνδρεια

Ἔκθεσις-κόλαφος τοῦ Σταίητ Ντηπάρτμεντ γιά ὑποκλοπές – διαφθορά

Εφημερίς Εστία
ΜΕΤΑ τίς ἐκθέσεις διαφόρων διεθνῶν ὀργανισμῶν γιά τήν κατάσταση τῆς δημοκρατίας καί τῶν δικαιωμάτων στήν Ἑλλάδα, οἱ ὁποῖες ὅλες ἀπαξιώθηκαν μέ δριμύτητα ἀπό τόν Πρωθυπουργό καί τήν Κυβέρνηση, ἔρχεται ἡ ἐτήσια ἔκθεσις τοῦ Σταίητ Ντηπάρτμεντ νά ἐπιφέρει καίριο πλῆγμα στό ἀφήγημα τοῦ Μεγάρου Μαξίμου γιά τήν ἐλευθερία στήν χώρα.

Ἀνάγνωση σέ κάθε συνεδρίαση τῆς Ὁλομέλειας

Δημήτρης Καπράνος
Στίς 23 Μαρτίου 1821 οἱ Ἕλληνες ἐπαναστάτες κατέλαβαν, σχεδόν ἀμαχητί, τήν Καλαμάτα. Ἔπεσαν κάτι λιανοτούφεκα στά περίχωρα, ἀλλά χωρίς σπουδαιότητα.

Σάββατον, 23 Μαρτίου 1963

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΣΧΕΣΕΙΣ