ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2022

Τό θέατρο τοῦ παραλόγου καί ὁ νεωτεριστής ἅγιος Νεκτάριος

Ἑκατό δύο (!) συμπατριῶτες μας ἄφησαν τόν μάταιο ἐτοῦτο κόσμο προχθές…

…ἐξ αἰτίας τῆς πανδημίας, ἡ ὁποία πλήττει πλέον ἀποφασιστικά τήν πατρίδα μας.

Παραλλήλως, πολλά ἑκατομμύρια συμπατριωτῶν μας βρίσκονται καθημερινά ἐκτεθειμένοι στήν ἄλλη πανδημία, τήν ἀκόμη πιό ἐπικίνδυνη, τήν πανδημία τῆς παραπληροφορήσεως! Διαθέτοντες τά πλέον εὐήκοα ὦτα στήν συνωμοσία καί στόν ψίθυρο, εἴμαστε ἀνά πᾶσα στιγμή ἕτοιμοι νά παραδοθοῦμε στόν κάθε τσαρλατάνο, ἐπιτήδειο, «ψωνισμένο», μισότρελο ἤ ὀνειροπαρμένο, ἀκόμη καί νά τόν ἀκολουθήσουμε…

Γεμάτη ἡ ζωή μας ἀπό τέτοια παραδείγματα. Ἑλληνικός καί παγκόσμιος ὁ ὅρος «δημαγωγός», «δημαγωγία». Ποιός εἶναι ὁ «δημαγωγός»; Ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος, μέ πολιτική συμπεριφορά ἀποσκοπεῖ στό νά κερδίσει τή συμπάθεια, τήν ἐμπιστοσύνη τῆς κοινῆς γνώμης μέ ἀπατηλά μέσα, μέ κολακεῖες καί ὑποσχέσεις. Λυπηρή ἡ στάση τοῦ δημοφιλοῦς ἠθοποιοῦ, τόν ὁποῖο ἀπολαύσαμε ὡς «Ἅγιο Νεκτάριο». Ἄφησε τήν παράσταση –καί ἀνέργους ὅλους τούς συναδέλφους του– ἐπειδή «δέν δέχεται νά παίζει μόνο γιά ἐμβολιασμένους»! Ὁ ἴδιος, φυσικά, εἶναι ἀνεμβολίαστος! Καί, προφανῶς, θά μετεῖχε στήν παράσταση (ἔργο τοῦ “Θεάτρου τοῦ παραλόγου”) ἀκολουθῶντας τήν ἐπικίνδυνη –κυρίως γιά τούς ἄλλους– διαδικασία τῶν «ράπιντ τέστ».

Δικαίωμά του, ἀλλά μήπως θά ἔπρεπε νά ἀπέχει καί ἀπό τήν ἐπαγγελματική του δραστηριότητα, ἡ ὁποία ἀπαιτεῖ συνεχῆ ἐπαφή μέ ἄλλα ἄτομα;

Ἔχοντας δεῖ τήν ταινία, νομίζω ὅτι ὁ Ἅγιος Νεκτάριος θά ἦταν ὁ πρῶτος πού θά εἶχε ἐμβολιασθεῖ. Ἦταν πρωτοπόρος καί νεωτεριστής. Πᾶμε τώρα νά ἀπολαύσουμε ἕνα ἀπό τά «πόστ» πού κυκλοφοροῦν στό διαδίκτυο καί καταδεικνύουν τό «πανηγύρι» πού ἐπικρατεῖ ἐκεῖ μέσα. Γράφει, λοιπόν, κάποια κυρία: «Καῖνε τόν Ἀμαζόνιο, συνέλληνες, γιά νά ἐξαφανίσουν τίς ἀποδείξεις ὅτι πρῶτοι οἱ Ἕλληνες φθάσαμε στή Νότιο Ἀμερική, μαζί μέ κλιμάκιο χριστιανῶν, μέ ἐπί κεφαλῆς τόν Ἀπόστολο Παῦλο. “Βράζει ἡ λεία” ἀναφώνησε τυχαῖα ὁ μάγειρος, τήν στιγμή πού ὁ Ἀπόστολος Παῦλος πρωτοέβλεπε τίς ἀκτές τῆς ἠπείρου καί πρός τιμήν του (τοῦ μαγείρου, προφανῶς) ὁ τόπος ὀνομάστηκε “Βραζιλία”. Τό ἐν λόγῳ δημοσίευμα συγκέντρωσε τήν ἐπιδοκιμασία ἑκατοντάδων “πιστῶν” τοῦ διαδικτύου!» Βρέ, τί γίνεται καί τί ἔχει ἀκόμη νά γίνει!

Ἀσφαλῶς, ἡ κυρία πού τό συνέταξε δέν θά ἐμβολιασθεῖ καί θά πάει στήν ἐκκλησία χωρίς «τέστ», ἀφοῦ ἡ Ἱερά Σύνοδος δηλώνει ὅτι δέν μπορεῖ νά διασφαλίσει τόν ἔλεγχο τῶν εἰσερχομένων.

Ὑπάρχει, ὅμως καί ἡ ἄλλη πλευρά τοῦ διαδικτύου, ἡ ἄποψη τῆς λογικῆς:

«Ἐκεῖνοι πού τιμοῦν τή χριστιανική πίστη εἶναι ὅσοι τηροῦν τά ὑγειονομικά μέτρα προστασίας καί ἐμβολιάζονται, γιά νά μήν ὑποβάλουν σέ δοκιμασία τόν Θεό· ἐκεῖνοι πού προσπαθοῦν νά προφυλαχθοῦν ἀπό τήν πανδημία καί νά ἀποτρέψουν τήν διάδοσή της, προστατεύοντας παράλληλα τούς συνανθρώπους τους. Αὐτοί, συνεπῶς, δροῦν σύμφωνα μέ τόν λόγο τοῦ Θεοῦ καί ὄχι οἱ ἀρνητές τῆς πανδημίας καί τοῦ ἐμβολιασμοῦ, ἐπικαλούμενοι τόν Χριστιανισμό. Ἡ Ἐκκλησία ἔχει μιά μακρά παράδοση ἰατρῶν ἁγίων, οἱ ὁποῖοι χρησιμοποίησαν τήν ἐπιστήμη γιά νά μειώσουν τόν ἀνθρώπινο πόνο, νά καταπολεμήσουν τίς ἀσθένειες, νά σώσουν ζωές. Οἱ ἀρνητές τῆς πανδημίας καί τοῦ ἐμβολιασμοῦ προσβάλλουν καί τήν πνευματική παρακαταθήκη τῶν ἁγίων αὐτῶν, τούς ὁποίους ἡ χριστιανική Ἐκκλησία τιμᾶ». Ἔτσι, ἀκριβῶς…

Απόψεις

Αύξηση των επιτοκίων καταθέσεων από την Παγκρήτια Τράπεζα

Εφημερίς Εστία
Σε αύξηση των επιτοκίων καταθέσεων προχωρά η Παγκρήτια Τράπεζα, ακολουθώντας τα νέα δεδομένα που διαμορφώνει η άνοδος του Euribor στην Ευρωπαϊκή αγορά χρήματος.

Ἡ σημαία τῆς Σμύρνης τοῦ 1922 εὑρέθη σέ ἀποθήκη στρατιωτικοῦ ὑλικοῦ στό Κιλκίς!

Εφημερίς Εστία
Ἐντοπίσθηκε σέ «κιβώτιο διοικητοῦ», εἶναι 2,2×3,8 μ., καί σήμερα φυλάσσεται στίς Οἰνοῦσσες, στήν Σχολή Ἐμπορικοῦ Ναυτικοῦ

Τί πᾶς νά κάνεις στήν Μακεδονία, Ἀλέξη;

Μανώλης Κοττάκης
Ο ΑΡΧΗΓΟΣ τῆς ἀξιωματικῆς Ἀντιπολίτευσης Ἀλέξης Τσίπρας…

Σύγκρουσις γιά τίς παρακολουθήσεις στίς Ἔνοπλες Δυνάμεις

Εφημερίς Εστία
«Μῦθοι τοῦ Αἰσώπου» ἀπαντᾶ ἡ Κυβέρνησις στόν ΣΥΡΙΖΑ

Ἀγνοεῖται ἡ νηφάλια καί ἐποικοδομητική κριτική

Δημήτρης Καπράνος
Ὅταν ἀσκεῖς ἐπί σχεδόν πενῆντα χρόνια τό ἐπάγγελμα τοῦ δημοσιογράφου…