Τετάρτη, 28 Ἀπριλίου 1965

O ΚΟΣΜΟΣ
O ΜΙΚΡΟΣ ΜΑΚ

Ἐκ Πύργου τηλεγραφοῦν: «Ὁ πρώην πρωθυπουργός τῆς Μεγ. Βρεταννίας κ. Μακμίλλαν ἐβάπτισε χθές εἰς τά Λουτρά Καϊάφα τό ἄρρεν τέκνον ἑνός δημοσίου ὑπαλλήλου, τό ὁποῖο ὀνόμασε Μάκ. Ὁ κ. Μακμίλλαν παρακαθίσας μετά τό μυστήριον εἰς γεῦμα, τό ὁποῖον παρετέθη κατά τά ἑλληνικά ἔθιμα ὡμίλησεν εἰς πρόποσίν του, περί τῆς ἐνδόξου Ἑλλάδος». Ὑπάρχει, βέβαια, καί Ἑλληνικόν ὄνομα Μάκης∙ ἀλλ’ αὐτό τό «Μάκ» φοβούμεθα, ὅτι, παρά τό περί ἔνδοξου Ἑλλάδος τοῦ κ. Μακμίλλαν, θά μετατραπῇ εἰς… Μακάριο, ἤ εἰς κάτι ἄλλο ἐξ ἴσου φοβερόν, ἀφοῦ «τρία ἄλφα, μί καί κάπα, σχηματίζουν τήν ἀμάκα», κατά τό γνωστόν νεοελληνικόν… λόγιον!…

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΤΗΣ ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ
ΘΑ ΦΩΤΙΣΘΗ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ;
ΑΜΒΟΥΡΓΟΝ.

Τό Ἐφετεῖον τοῦ Ἁμβούργου θά ἀποφασίσῃ τήν 10ην Ἰουνίου, ἐάν ἡ Ἄννα Ἄντερσον, εἶναι ἡ μεγάλη δούκισσα Ἀναστασία τῆς Ρωσσίας. Ἡ Ἄντερσον, παράλυτος, ἡλικίας 62 ἐτῶν ζητεῖ ὑπόλοιπον ἐκ 1.125 δολλαρίων τῶν καταθέσεων τοῦ τσάρου εἰς ξένην τράπεζαν. Ἐάν τό ποσόν αὐτό παραχωρηθῇ εἰς αὐτήν, τοῦτο θά ἀποτελέσῃ ἀναγνώρισιν, ὅτι ἡ μίς Ἄντερσον εἶναι ἡ νεωτέρα κόρη τοῦ Νικολάου τοῦ Β΄, τελευταίου τσάρου τῆς Ρωσσίας. Οἱ ἀντίδικοι τῆς Ἄντερσον εἶναι τά μέλη τῆς οἰκογενείας Ρομανώφ-Ἔσσε, ἰσχυρίζονται ὅτι δέν πρόκειται περί τῆς μεγάλης δουκίσσης Ἀναστασίας, ἀλλά περί Πολωνίδος χωρικῆς.

Απόψεις

Διάλογος μέ τήν Ἐθνική Πινακοθήκη γιά τούς βέβηλους πίνακες

Εφημερίς Εστία
Τί ὑποστηρίζει σέ ἐξώδικο διαμαρτυρία της πρός τήν «Ἑστία» ἡ Διευθύντριά της, κυρία Συραγώ Τσιάρα, καί τί ἀπαντᾶ ἡ Διεύθυνσις τῆς ἐφημερίδος μας – Ὁ Ἅγιος Γεώργιος, ἡ Παναγία, καί οἱ ἐξελίξεις στήν νομοθεσία καί στήν νομολογία τοῦ ἐθνικοῦ καί εὐρωπαϊκοῦ δικαίου, ὅταν πρόκειται γιά τήν προσβολή τῆς θρησκευτικῆς ἐλευθερίας καί τοῦ θρησκευτικοῦ αἰσθήματος

Ἀντώνης Σαμαρᾶς: Τό δένδρο καί τό δάσος

Μανώλης Κοττάκης
ΕΙΝΑΙ ἐκπληκτικός ὁ τρόπος πού διεξάγεται ὁ δημόσιος διάλογος στήν πατρίδα μας.

Ἡ προτομή τῆς Μαρίας Κάλλας στήν Ὄπερα τῆς Ρώμης

Εφημερίς Εστία
ΕΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗ μονίμως στό ἐσωτερικό τῆς Ὄπερας τῆς Ρώμης προτομή τῆς Μαρίας Κάλλας, φιλοτεχνημένη διά χειρός τούς Ἕλληνος γλύπτου Νίκου Φλώρου, σέ ἀτσάλι, συνολικοῦ βάρους ἑβδομήντα κιλῶν.

Ἀντιθέσεις, σέ μιά Ἑλλάδα παρακμῆς…

Δημήτρης Καπράνος
Ἀντιγράφω ἀπό τό ρεπορτάζ: «Τήν ὑπερηφάνεια του γιά τήν Κλαυδία, πού χάρισε τήν ἕκτη θέση στήν Ἑλλάδα στόν διαγωνισμό τῆς Eurovision, ἐξέφρασε ὁ Γιάννης Ἀντετοκοῦνμπο μέ ἀνάρτησή του στά μέσα κοινωνικῆς δικτυώσεως.

Παρασκευή, 21 Μαΐου 1965

Πρό 60 ἐτῶν
O ΚΟΣΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΖΟΥΓΚΛΑ