ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2025

Πολυεκατομμυριοῦχος δικαιωματιστής, τό τελευταῖο ἀνέκδοτο

Πῆγα στό (παραμελημένο μοῦ φάνηκε) γήπεδο Καραϊσκάκη γιά νά δῶ τόν τελικό τοῦ Ὑπερ-κυπέλλου Εὐρώπης μεταξύ τῆς Σεβίλλης, τῆς ὁμάδας ἀπό τήν Ἀνδαλουσία (τί ὑπέροχη πόλη, ἀλήθεια) καί τῆς Μάντσεστερ Σίτυ, τῆς γαλάζιας ὁμάδας τοῦ μεγάλου γκρίζου λιμανιοῦ τῆς πάλαι ποτέ εὐρωπαϊκῆς Ἀγγλίας.

Κατ’ ἀρχάς, τό γήπεδο δέν γέμισε. Κάποιος νά ἐνημερώσει τούς ἐγκεφάλους (καί πολυεκατομμυριούχους) διοικοῦντες (καί πλουτίζοντες ἀπό) τό εὐρωπαϊκό ποδόσφαιρο, ὅτι Δεκαπενταύγουστο τελικός στήν περιοχή πρωτευούσης εἶναι σάν νά παίρνεις μαζί σου καρπούζι, πηγαίνοντας στήν Ζαχάρω! Δέν ἔχω χάσει εὐρωπαϊκό τελικό στήν Ἑλλάδα. Ἀπό τόν διπλό τελικό (ὁ πρῶτος ἔληξε ἰσόπαλος, καί τότε δέν ὑπῆρχαν τά πέναλτυ) Ρεάλ-Τσέλσι στό τότε Στάδιο Καραϊσκάκη, μέ τελική νικήτρια τήν ἀγγλική ὁμάδα, τόν τελικό Μίλαν-Leeds (τό γράφω ἀγγλικά διότι τό ἑλληνικό «Λήντς» δέν ἀποδίδει τήν χροιά τῆς λέξεως) στήν Θεσσαλονίκη, μέ Ἕλληνα διαιτητή, ὁ ὁποῖος ἔσφαξε ἐν ψυχρῷ τούς Ἄγγλους, τό Γιουβέντους-Ἁμβοῦργο, τό 1983, στό Ὀλυμπιακό Στάδιο, μέ νικητές τούς Γερμανούς, τό Ἄγιαξ-Λοκομοτίβ Λειψίας, τό 1987, μέ νίκη τῶν Ὁλλανδῶν ἐπί τῶν τότε Ἀνατολικογερμανῶν, πάλι στό Ὀλυμπιακό Στάδιο, Μίλαν-Μπαρτσελόνα, τό 1994, ἐπίσης στό Μαρούσι, μέ θρίαμβο τῶν Ἰταλῶν, Μίλαν-Λίβερπουλ, τό 2007, μέ νίκη τῶν Μιλανέζων καί τόν Σίλβιο Μπερλουσκόνι στήν κερκίδα τῶν ἐπισήμων καί τόν προχθεσινό, πού κέρδισαν οἱ γαλάζιοι τοῦ Μάντσεστερ, ἐνῷ οἱ Ἀνδαλουσιανοί ἦταν καλύτεροι!

Ἄς σταθοῦμε, ὅμως, στίς δηλώσεις τοῦ πολυδιαφημισμένου καί πολυ-πολυεκατομμυριούχου Ἱσπανοῦ προπονητῆ τῶν νικητῶν, Πέπ Γκουαρδιόλα, ὁ ὁποῖος μᾶς ἔρριξε κι ἕνα «δεκάρικο» ἐπί τοῦ θέματος τῆς βίας καί τοῦ ρατσισμοῦ στό ποδόσφαιρο, μέ ἀφορμή ὅσα συνέβησαν πρό ἡμερῶν στήν Νέα Φιλαδέλφεια.

«Ὁ ρατσισμός δέν εἶναι πρόβλημα τοῦ ποδοσφαίρου, εἶναι κοινωνικό. Ὁ ρατσισμός εἶναι παντοῦ, ἡ βία εἶναι παντοῦ. Γιατί; Γιατί ἡ διαφορά τοῦ πλούσιου μέ τόν φτωχό εἶναι πολύ μεγάλη. Ὁ μισός πλανήτης ὑποφέρει ἀπό τήν πεῖνα, ὁ ἄλλος μισός πεθαίνει λόγῳ ἀνεβασμένης χοληστερίνης. Οἱ ἐκπαιδευτικοί πρέπει νά ἀμείβονται καλύτερα, ὅσοι ἐργάζονται στόν τομέα τῆς ὑγείας πρέπει νά πληρώνονται καλύτερα, ἀλλά τελικά ὅσοι εἶναι στήν ἐξουσία, κλέβουν τά πάντα, κι ἔτσι δυσκολεύει ἡ κατάσταση»…

Μάλιστα! Δηλαδή ὁ ἴδιος, ὁ ὁποῖος ὑπηρετεῖ σέ μιά ποδοσφαιρική Ἀνώνυμη Ἑταιρεία, τήν ὁποία διοικοῦν Ἄραβες, οἱ ὁποῖοι κυβερνοῦν τίς χῶρες τους κατά τρόπο δικτατορικό (διαπράττουν δολοφονίες κι ὕστερα ἀγοράζουν γιά «ἐξαγνισμό» ὁμάδες ποδοσφαίρου), μαζεύουν σέ γήπεδά τους, ὅπου οἱ γυναῖκες πηγαίνουν –ἄν τούς ἐπιτραπεῖ– μόνον «φασκιωμένες», τήν ἀφρόκρεμα τοῦ παγκοσμίου ποδοσφαίρου (πληρώνοντας δισεκατομμύρια τά ὁποῖα κερδίζουν ἀπό τά ὀρυκτά πού γεννᾶ ἡ γῆ τους καί πού μᾶς τά χρεώνουν ὅσο τούς καπνίσει, οὐδεμία εὐθύνη φέρει γιά τίς ἀνισότητες!

Τό ὅτι οἱ Σαουδάραβες, οἱ Καταριανοί, οἱ τῶν λοιπῶν Ἐμιράτων, ἀγοράζουν τούς καλύτερους ποδοσφαιριστές καί τούς στεροῦν ἀπό τίς μεγάλες εὐρωπαϊκές ὁμάδες –μέ σαφῆ στόχο τήν ἀποδυνάμωσή τους– οὐδόλως ἀπασχολεῖ τόν πολευεκατομμυριούχο-δικαιωματιοστή Πέπ.

Τί μᾶς λέτε, σενιόρ Γκουαρδιόλα! Γιά ὅλα φταῖνε οἱ πολιτικοί πού κλέβουν, ἔ; Μήπως, ὅμως, τούς «ξεπλένουν» ἐκεῖνοι πού τούς ὑπηρετοῦν καί τούς στηρίζουν μέ τήν παρουσία τους;

Στήριζα μέχρι πρό τινος τήν «Νιουκάστλ», τήν λαϊκή ὁμάδα τῶν «Ἀνθρακωρύχων», ἀλλά τήν ἀγόρασε ὁ Σαουδάραψ πρίγκηψ, δολοφόνος τοῦ δημοσιογράφου Κασόγκι. Σκέπτομαι νά γίνω «Κόβεντρυ», πού ἔχει τά χρώματα τοῦ Ἐθνικοῦ!

Απόψεις

Νίκος Βισκαδουράκης: «Ο καθρέφτης του κ. Χάιντ» τελευταία μέρα της έκθεσης στη Roma Gallery

Εφημερίς Εστία
Η Roma Gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση του Νίκου Βισκαδουράκη με τίτλο «Ο καθρέφτης του κ. Χάιντ», σε επιμέλεια του ιστορικού τέχνης καθηγητή Μάνου Στεφανίδη.

ΠΟΙΗΣΗ και ΧΡΩΜΑ από τον Κωνσταντίνο Σιδηρόπουλο στο χώρο τέχνης Αγκάθι -Καρτάλος

Εφημερίς Εστία
Μια συνεργασία –έκπληξη επιφύλαξαν για το φιλότεχνο κοινό ο διδάκτορας Βιολογίας, εικαστικός και λογοτέχνης -στιχουργός Κωνσταντίνος Σιδηρόπουλος και ο γκαλερίστας Γιώργος Καρτάλος. Την Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025 στις 19:00, παρουσίασαν μια βραδιά ζωγραφικής και ποίησης στην αίθουσα τέχνης Αγκάθι -Καρτάλος, Μηθύμνης 12 και Επτανήσου με έργα ζωγραφικής του καλλιτέχνη. Παράλληλα με το ποιητικό έργο του Κωνσταντίνου Σιδηρόπουλου, ασχολήθηκαν ο Χάρης Ρώμας, ο Γιώργος Χρανιώτης, ο Χρήστος Φερεντίνος, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους ένα πολυδιάστατο πολιτιστικό γεγονός. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν: Οι σκηνοθέτες Δημήτρης Αρβανίτης και Γιώργος Παπαθεοδώρου, ο Κωνσταντίνος -Κάρολος Αρμένης ,διευθυντής του Νέου Ελληνικού Θεάτρου, οι ηθοποιοί Δημήτρης Μαυρόπουλος, Χάρης Σώζος, Βερόνικα Ηλιοπούλου, Πέτρος Ιωάννου, η ηθοποιός και τραγουδίστρια Αγγέλα Σιδηροπούλου, η τραγουδίστρια Νάντια Καραγιάννη, η πρωταθλήτρια Ελλάδος στο βάδην Ελευθερία Ζαπαντιώτη, ο ηθοποιός και εικαστικός Γιάννης Γούνας, οι εικαστικοί Ολυμπία Μπουχλαριώτου, Αφροδίτη Δρακοπούλου Σάρδη και Κατερίνα Μωυσή. Φυσικα δεν έλειπε η πρώην Βουλευτής και Υπουργός Κατερίνα Παπακώστα, μητέρα του Κωνσταντίνου Σιδηρόπουλου.

Ν. Φιλαδέλφεια: Τα παιδιά πρωταγωνιστές στο άναμμα του δέντρου

Εφημερίς Εστία
Με βασικούς πρωταγωνιστές τα παιδιά θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου (στις 19.00) το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας στο πάρκο Μνημείου Μικρασιατών και Αλησμόνητων Πατρίδων!

«Ἄν ποῦμε στά μπλόκα ὅσα μᾶς λές, δέν θά προλάβουμε νά ἀρθρώσουμε λέξη!»

Εφημερίς Εστία
Ἐξέγερσις τῆς Κοινοβουλευτικῆς Ὁμάδoς κατά τοῦ ὑπουργοῦ Ἀγροτικῆς Ἀναπτύξεως – «Ἄν ἴσχυαν ὅσα ὑποστήριξες γιά τήν τεχνική λύση, ὁ Βορίδης θά εἶχε παραπεμφθεῖ στήν Προανακριτική» – «Πότε θά ἔρθει νά μᾶς ἐνημερώσει ὁ Πρόεδρος τοῦ ΟΠΕΚΕΠΕ;» – «Δέν ἔχουμε στρατηγική ἐκτόνωσης» – Σέ ὑποχώρηση τό Μαξίμου

«Ἀκυρώνονται τά Χριστούγεννα!»…

Μανώλης Κοττάκης
ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ κλισέ, τό ὁποῖο εἴθισται νά χρησιμοποιεῖται καμμιά φορά καθ’ ὑπερβολήν γιά νά δοθεῖ ἔμφαση σέ ἕνα θέμα, ἀλλά ἐδῶ, στήν προκειμένη περίπτωση, ἰσχύει κυριολεκτικῶς: ἡ Κυβέρνηση εἶναι σέ πραγματικό πανικό ἀπό τήν ἔκταση πού ἔχουν λάβει στήν ἐπικράτεια οἱ πανελλαδικές κινητοποιήσεις τῶν ἀγροτῶν, φοβᾶται τήν μετεξέλιξή τους σέ παλλαϊκά συλλαλητήρια τύπου Τεμπῶν καί κάνει σπασμωδικές κινήσεις γιά νά τίς περιορίσει.