ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2025

Μέ τήν Γαλλία, διότι ἔχουμε Πόλεμο!

Ἐπιτρέψτε μου σήμερα νά σταθῶ στήν μεγάλη «μαγκιά» τοῦ Προέδρου Μακρόν

Τό νά προβάλεις στούς τοίχους τῶν δημοσίων κτιρίων τά σκίτσα τοῦ «Σαρλύ Ἑμπώ», εἶναι μία ἐνέργεια ἡ ὁποία ἐμπεριέχει δύο βασικά στοιχεῖα. Τό ρίσκο καί τήν ἀποφασιστικότητα.

Ρίσκο, διότι ἡ γαλλική κοινωνία ἔχει νά ἀντιμετωπίσει ἕνα κίνημα ψυχικά διαταραγμένων φανατικῶν, καί ἀποφασιστικότητα, διότι ἡ προβολή τῶν σκίτσων ἔρχεται ὡς ἀπάντηση στήν ἀπροκάλυπτη ἐπίθεση τήν ὁποία δέχεται ὁ δυτικός τρόπος ζωῆς ἀπό ἐκείνους οἱ ὁποῖοι οὐδόλως ἔχουν συμβάλει στήν πορεία ἡ ὁποία χρειάστηκε μέχρι νά φθάσουμε στήν δημοκρατική, φιλελεύθερη καί πολιτισμένη Δύση. Ἡ ἐνέργεια τοῦ Προέδρου Μακρόν –ἡ ὁποία προκάλεσε ἀμέσως τήν ἀντίδραση τῶν «ἀγριόγατων» τῆς Ἀγκύρας– εἶναι κάτι πού θά ἔπρεπε νά ἔχει γίνει πολύ πρίν, ὅταν οἱ φανατικοί εἶχαν δολοφονήσει ἀθώους στά γραφεῖα τοῦ σατιρικοῦ περιοδικοῦ καί εἶχαν ἐκτελέσει τό φονικό σχέδιο στό θέατρο «Μπατακλάν». Εἶναι μία «κίνηση μάτ», ἡ ὁποία ἐκτός τοῦ ὅτι ὑψώνει τεῖχος ἐπιθετικῆς ἀμύνης κατά τοῦ ἰσλαμοφασισμοῦ, αἰφνιδιάζει καί ὅλη τήν ἀριστερή (;) μερίδα τῆς κοινωνίας, ἡ ὁποία –ἐδῶ καί χρόνια– ἀδιαφορεῖ γιά τήν τύχη τῶν πολιτῶν καί ἐνδιαφέρεται μόνο γιά τά «δικαιώματα» τῶν φανατικῶν μουσουλμάνων… Ἐδῶ, ὅμως, ἔχουμε –ἀπό καιρό– ἕναν ἀκήρυκτο πόλεμο μεταξύ Ἰσλάμ καί Δύσεως, μέ τούς φανατικούς νά κρατοῦν ὄπλα καί τούς δυτικούς μικρόφωνα καί κλάδους ἐλαίας! Ἔ, ὄχι, λοιπόν! Ἡ Εὐρώπη μπορεῖ νά εἶναι μιά «ἀνοιχτή καί ἀνεκτική κοινωνία» ἀλλά αὐτή ἡ «μηχανή» μέ τόν ἰσλαμικό φασισμό, ὁ ὁποῖος «κουμπώνει» μιά χαρά μέ τήν ἀκατάπαυστη (μέσω Τουρκίας) προσπάθεια ἀλλοιώσεως τῶν εὐρωπαϊκῶν κοινωνιῶν, πρέπει νά σαρωθεῖ. Ἡ κίνηση τοῦ Προέδρου Μακρόν πρέπει (εἶναι ἀνάγκη) νά ἀφυπνίσει καί τίς ἄλλες εὐρωπαϊκές χῶρες. Καί ἡ δική μας χώρα, ἡ Ἑλλάς, ἡ ὁποία κινδυνεύει νά μετατραπεῖ σέ ἀποφραγμένη χοάνη παρανόμως εἰσερχομένων δῆθεν προσφύγων, πρέπει νά μιλήσει μέ τήν γλῶσσα τῆς ἀλήθειας καί τοῦ ρεαλισμοῦ. Ὁ Πρόεδρος Μακρόν, ὁ ἴδιος πού ἔχει πεῖ στόν Ντόναλντ Τράμπ «μάζεψε τόν Ἐρντογάν γιατί σέ λίγο θά ψάχνει στόν χάρτη νά βρεῖ τήν Τουρκία», ἔριξε τό γάντι στούς ἰσλαμιστές, οἱ ὁποῖοι πιστεύουν ὅτι «ὅποιο ἔδαφος πατήσουν τούς ἀνήκει». Τούς εἶπε «Ὥς ἐδῶ! Πλέον ἔχουμε πόλεμο!». Δέν θά εἶναι εὔκολη ἡ συνέχεια, ἀλλά ὁ ἐν μέσῃ ὁδῷ ἀποκεφαλισμός τοῦ ἄτυχου καθηγητῆ, δέν ἀφήνει περιθώρια γιά διαφορετική ἀντιμετώπιση. Τό θέμα πλέον εἶναι ἡ ἀντίδραση τῶν ἄλλων ἑταίρων στήν ΕΕ. Ἡ Εὐρώπη δέχεται ἐπίθεση καί ὁ Ἐρντογάν τήν «σιγοντάρει»! Ἡ Ἑλλάς, πού ἀποτελεῖ τό ἀνατολικό σύνορο τῆς Εὐρώπης μέ τόν «Ἐρντογανισμό», ἔχει ὑποχρέωση νά σταθεῖ δίπλα στόν Πρόεδρο τῆς Γαλλίας. Καί αὐτή μας ἡ στάση δέν μπορεῖ παρά νά φέρει τήν μοναδική πυρηνική δύναμη τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως στήν Ἀνατολική Μεσόγειο καί τό Αἰγαῖο.

Ἡ χώρα μας ἀντιμετωπίζει καθημερινά ἀπειλές ἀπό τόν ψευδοσουλτάνο, ἡ Τουρκία ἔχει μεταβληθεῖ στόν τρομοκράτη τῆς περιοχῆς καί ὁ Πρόεδρός της ὑβρίζει σκαιότατα τόν Πρόεδρο τῆς Γαλλίας. Ἡ θέση μας εἶναι δίπλα στόν Πρόεδρο Μακρόν. Μέ ὅ,τι (καλό) αὐτό συνεπάγεται!

Απόψεις

Νίκος Βισκαδουράκης: «Ο καθρέφτης του κ. Χάιντ» τελευταία μέρα της έκθεσης στη Roma Gallery

Εφημερίς Εστία
Η Roma Gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση του Νίκου Βισκαδουράκη με τίτλο «Ο καθρέφτης του κ. Χάιντ», σε επιμέλεια του ιστορικού τέχνης καθηγητή Μάνου Στεφανίδη.

ΠΟΙΗΣΗ και ΧΡΩΜΑ από τον Κωνσταντίνο Σιδηρόπουλο στο χώρο τέχνης Αγκάθι -Καρτάλος

Εφημερίς Εστία
Μια συνεργασία –έκπληξη επιφύλαξαν για το φιλότεχνο κοινό ο διδάκτορας Βιολογίας, εικαστικός και λογοτέχνης -στιχουργός Κωνσταντίνος Σιδηρόπουλος και ο γκαλερίστας Γιώργος Καρτάλος. Την Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025 στις 19:00, παρουσίασαν μια βραδιά ζωγραφικής και ποίησης στην αίθουσα τέχνης Αγκάθι -Καρτάλος, Μηθύμνης 12 και Επτανήσου με έργα ζωγραφικής του καλλιτέχνη. Παράλληλα με το ποιητικό έργο του Κωνσταντίνου Σιδηρόπουλου, ασχολήθηκαν ο Χάρης Ρώμας, ο Γιώργος Χρανιώτης, ο Χρήστος Φερεντίνος, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους ένα πολυδιάστατο πολιτιστικό γεγονός. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν: Οι σκηνοθέτες Δημήτρης Αρβανίτης και Γιώργος Παπαθεοδώρου, ο Κωνσταντίνος -Κάρολος Αρμένης ,διευθυντής του Νέου Ελληνικού Θεάτρου, οι ηθοποιοί Δημήτρης Μαυρόπουλος, Χάρης Σώζος, Βερόνικα Ηλιοπούλου, Πέτρος Ιωάννου, η ηθοποιός και τραγουδίστρια Αγγέλα Σιδηροπούλου, η τραγουδίστρια Νάντια Καραγιάννη, η πρωταθλήτρια Ελλάδος στο βάδην Ελευθερία Ζαπαντιώτη, ο ηθοποιός και εικαστικός Γιάννης Γούνας, οι εικαστικοί Ολυμπία Μπουχλαριώτου, Αφροδίτη Δρακοπούλου Σάρδη και Κατερίνα Μωυσή. Φυσικα δεν έλειπε η πρώην Βουλευτής και Υπουργός Κατερίνα Παπακώστα, μητέρα του Κωνσταντίνου Σιδηρόπουλου.

Ν. Φιλαδέλφεια: Τα παιδιά πρωταγωνιστές στο άναμμα του δέντρου

Εφημερίς Εστία
Με βασικούς πρωταγωνιστές τα παιδιά θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου (στις 19.00) το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας στο πάρκο Μνημείου Μικρασιατών και Αλησμόνητων Πατρίδων!

«Ἄν ποῦμε στά μπλόκα ὅσα μᾶς λές, δέν θά προλάβουμε νά ἀρθρώσουμε λέξη!»

Εφημερίς Εστία
Ἐξέγερσις τῆς Κοινοβουλευτικῆς Ὁμάδoς κατά τοῦ ὑπουργοῦ Ἀγροτικῆς Ἀναπτύξεως – «Ἄν ἴσχυαν ὅσα ὑποστήριξες γιά τήν τεχνική λύση, ὁ Βορίδης θά εἶχε παραπεμφθεῖ στήν Προανακριτική» – «Πότε θά ἔρθει νά μᾶς ἐνημερώσει ὁ Πρόεδρος τοῦ ΟΠΕΚΕΠΕ;» – «Δέν ἔχουμε στρατηγική ἐκτόνωσης» – Σέ ὑποχώρηση τό Μαξίμου

«Ἀκυρώνονται τά Χριστούγεννα!»…

Μανώλης Κοττάκης
ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ κλισέ, τό ὁποῖο εἴθισται νά χρησιμοποιεῖται καμμιά φορά καθ’ ὑπερβολήν γιά νά δοθεῖ ἔμφαση σέ ἕνα θέμα, ἀλλά ἐδῶ, στήν προκειμένη περίπτωση, ἰσχύει κυριολεκτικῶς: ἡ Κυβέρνηση εἶναι σέ πραγματικό πανικό ἀπό τήν ἔκταση πού ἔχουν λάβει στήν ἐπικράτεια οἱ πανελλαδικές κινητοποιήσεις τῶν ἀγροτῶν, φοβᾶται τήν μετεξέλιξή τους σέ παλλαϊκά συλλαλητήρια τύπου Τεμπῶν καί κάνει σπασμωδικές κινήσεις γιά νά τίς περιορίσει.