ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2025

Εἶναι πιό ἔξυπνος ἀπό ἐμᾶς ὁ κορωνοϊός

Πόσους κατοίκους ἔχει τό Βέλγιο; Πόσους ἔχει ἡ Οὑγγαρία;

Ἄνοιξαν τό καλοκαίρι τά σύνορά τους τό Βέλγιο καί ἡ Οὑγγαρία στόν τουρισμό; Ἔχουν νησιά καί Αἰγαῖο τό Βέλγιο καί ἡ Οὑγγαρία; Ὑπάρχουν Εὐρωπαῖοι πού ἐπιλέγουν τό καλοκαίρι γιά διακοπές τό Βέλγιο καί τήν Οὑγγαρία;

Καί μήν μέ ρωτήσετε «πῶς μοῦ ἦρθε τώρα στό μυαλό τό Βέλγιο καί ἡ Οὑγγαρία» γιατί μᾶλλον τό ἔχετε μαντέψει.

Τό Βέλγιο, λοιπόν καί ἡ Οὑγγαρία, μέ πληθυσμό σχεδόν ὅσο ἡ Ἑλλάς, ἔχουν τεράστιο πρόβλημα μέ τόν κορωνοϊό. Πολύ πιό μεγάλο ἀπό τό δικό μας, καί παρά τό γεγονός ὅτι τό δικό τους Σύστημα Ὑγείας εἶναι καλύτερο ἀπό τό δικό μας.

«Καί γιατί μᾶς τά λές αὐτά;» θά διερωτηθεῖτε. Ἔ, ἀφοῦ διερωτᾶσθε, θά σᾶς πῶ τό γιατί. Διότι κάπου ἔχει ἀρχίσει νά γίνεται ἐπιβλαβής γιά τό κοινωνικό σύνολο αὐτή ἡ καραμέλα τοῦ «φταίει γιά ὅλα ἡ κυβέρνηση ἐπειδή ἄνοιξε τά σύνορα τό καλοκαίρι» ἤ «πετάξαμε στόν κάλαθο τῶν ἀχρήστων ὅ,τι χτίσαμε τήν Ἄνοιξη» καί τά τοιαῦτα.

Ἄν φταίει σέ κάτι ἡ κυβέρνηση εἶναι πού δέν ἦταν ὅσο θά ἔπρεπε αὐστηρή μέ τούς ἀνόητους οἱ ὁποῖοι διαλαλοῦσαν παντοῦ ὅτι «δέν ὑπάρχει κορωνοϊός», μέ τούς γελοίους πού διέδιδαν ὅτι «σοῦ δίνουν ἕνα χιλιάρικο ἄν δηλώσεις ὅτι ἡ γιαγιά σου πέθανε ἀπό κορωνοϊό» καί ἕνα σωρό ἄλλες ἀηδίες, τίς ὁποῖες «ἀνέβαζαν» στά μέσα κοινωνικῆς δικτυώσεως καί κάτω ἀπό τίς ἀναρτήσεις τους πανηγύριζαν ὅλοι ἐκεῖνοι οἱ τύποι, πού μέσα ἀπό τήν ἄρνηση καί τόν «ἐξυπνακισμό» ἀποκτοῦν ἕνα νόημα γιά νά ὑπάρχουν! Καί βγῆκαν διάφοροι καί ἔγιναν «φίρμες» δίνοντας συνεντεύξεις ἐδῶ κι ἐκεῖ, γιά νά τονίσουν ὅτι «ἡ θνησιμότητα εἶναι μικρή» ἤ ὅτι «δέν πρέπει νά κλεινόμαστε μέσα» καί ἄλλα τινά. Μέ δυό λόγια, σέ μεγάλη μερίδα τῶν πολιτῶν, ἐπεκράτησε ἡ ἄποψη ὅτι ὅλα αὐτά δέν εἶναι παρά μιά «διεθνής συνωμοσία» τοῦ κεφαλαίου καί τῆς «Λέσχης Μπίλντενμπεργκ», ἡ ὁποία ἔχει στόχο νά ἐξαφανίσει τίς τέχνες, τά ψιλικατζίδικα, τίς καφετέριες, τά στρωματοποιεῖα, τά χρωματοπωλεῖα καί τά συνεργεῖα αὐτοκινήτων.

Εἶναι μία συνωμοσία τῆς Μέρκελ, σέ συνεργασία μέ τούς γερμανόφιλους Εὐρωπαίους πολιτικούς, οἱ ὁποῖοι εἶχαν ὑπόγεια συνεργασία μέ τούς Κινέζους, ὥστε νά φτιάξουν ἐκεῖνοι τόν ἰό καί νά τόν «δανείσουν» καί στήν Εὐρώπη, ὥστε νά μειωθεῖ ὁ πληθυσμός καί νά ἐπιζήσουν οἱ «ἐκλεκτοί» τοῦ συστήματος! Κι ἐπειδή νομίζω ὅτι ἔχετε ἀρχίσει ἤδη νά γελᾶτε, σᾶς πληροφορῶ ὅτι τίς ἐν λόγω θεωρίες μου τίς ἔχουν ἀναπτύξει ἄτομα μέ πτυχία καί μεταπτυχιακά! Γιά νά μήν τρελαθοῦμε, λοιπόν, ἔχω νά σᾶς πῶ ὅτι ἡ πανδημία εἶναι πολύ πιό δυνατή καί ὁ ἰός πολύ πιό ἔξυπνος ἀπό ὅ,τι ἀρχικά νομίσαμε. Κι ἄν μᾶς ἔχει μείνει λίγο μυαλό στό κεφάλι, πρέπει «νά καθίσουμε στά αὐγά μας» μέχρι νά βρεθεῖ τό ἐμβόλιο καί νά ἀντιμετωπίσουμε καί αὐτή τήν κατάρα. Ὅπως ἀντιμετωπίσαμε τήν χολέρα, τήν ἑλονοσία, τήν πολυομυελίτιδα, τήν ἀσιατική καί τήν ἱσπανική γρίππη, ὅπως ἀντιμετωπίσαμε τόν ἔμπολα καί τό aids.

Λυπᾶμαι πού δέν ἔχω κι ἐγώ μιά λαϊκίστικη θεωρία συνωμοσίας καί τρόμου νά σᾶς πῶ. Ἀλλά δέν μέ πειράζει…

Απόψεις

Νίκος Βισκαδουράκης: «Ο καθρέφτης του κ. Χάιντ» τελευταία μέρα της έκθεσης στη Roma Gallery

Εφημερίς Εστία
Η Roma Gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση του Νίκου Βισκαδουράκη με τίτλο «Ο καθρέφτης του κ. Χάιντ», σε επιμέλεια του ιστορικού τέχνης καθηγητή Μάνου Στεφανίδη.

ΠΟΙΗΣΗ και ΧΡΩΜΑ από τον Κωνσταντίνο Σιδηρόπουλο στο χώρο τέχνης Αγκάθι -Καρτάλος

Εφημερίς Εστία
Μια συνεργασία –έκπληξη επιφύλαξαν για το φιλότεχνο κοινό ο διδάκτορας Βιολογίας, εικαστικός και λογοτέχνης -στιχουργός Κωνσταντίνος Σιδηρόπουλος και ο γκαλερίστας Γιώργος Καρτάλος. Την Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025 στις 19:00, παρουσίασαν μια βραδιά ζωγραφικής και ποίησης στην αίθουσα τέχνης Αγκάθι -Καρτάλος, Μηθύμνης 12 και Επτανήσου με έργα ζωγραφικής του καλλιτέχνη. Παράλληλα με το ποιητικό έργο του Κωνσταντίνου Σιδηρόπουλου, ασχολήθηκαν ο Χάρης Ρώμας, ο Γιώργος Χρανιώτης, ο Χρήστος Φερεντίνος, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους ένα πολυδιάστατο πολιτιστικό γεγονός. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν: Οι σκηνοθέτες Δημήτρης Αρβανίτης και Γιώργος Παπαθεοδώρου, ο Κωνσταντίνος -Κάρολος Αρμένης ,διευθυντής του Νέου Ελληνικού Θεάτρου, οι ηθοποιοί Δημήτρης Μαυρόπουλος, Χάρης Σώζος, Βερόνικα Ηλιοπούλου, Πέτρος Ιωάννου, η ηθοποιός και τραγουδίστρια Αγγέλα Σιδηροπούλου, η τραγουδίστρια Νάντια Καραγιάννη, η πρωταθλήτρια Ελλάδος στο βάδην Ελευθερία Ζαπαντιώτη, ο ηθοποιός και εικαστικός Γιάννης Γούνας, οι εικαστικοί Ολυμπία Μπουχλαριώτου, Αφροδίτη Δρακοπούλου Σάρδη και Κατερίνα Μωυσή. Φυσικα δεν έλειπε η πρώην Βουλευτής και Υπουργός Κατερίνα Παπακώστα, μητέρα του Κωνσταντίνου Σιδηρόπουλου.

Ν. Φιλαδέλφεια: Τα παιδιά πρωταγωνιστές στο άναμμα του δέντρου

Εφημερίς Εστία
Με βασικούς πρωταγωνιστές τα παιδιά θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου (στις 19.00) το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας στο πάρκο Μνημείου Μικρασιατών και Αλησμόνητων Πατρίδων!

«Ἄν ποῦμε στά μπλόκα ὅσα μᾶς λές, δέν θά προλάβουμε νά ἀρθρώσουμε λέξη!»

Εφημερίς Εστία
Ἐξέγερσις τῆς Κοινοβουλευτικῆς Ὁμάδoς κατά τοῦ ὑπουργοῦ Ἀγροτικῆς Ἀναπτύξεως – «Ἄν ἴσχυαν ὅσα ὑποστήριξες γιά τήν τεχνική λύση, ὁ Βορίδης θά εἶχε παραπεμφθεῖ στήν Προανακριτική» – «Πότε θά ἔρθει νά μᾶς ἐνημερώσει ὁ Πρόεδρος τοῦ ΟΠΕΚΕΠΕ;» – «Δέν ἔχουμε στρατηγική ἐκτόνωσης» – Σέ ὑποχώρηση τό Μαξίμου

«Ἀκυρώνονται τά Χριστούγεννα!»…

Μανώλης Κοττάκης
ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ κλισέ, τό ὁποῖο εἴθισται νά χρησιμοποιεῖται καμμιά φορά καθ’ ὑπερβολήν γιά νά δοθεῖ ἔμφαση σέ ἕνα θέμα, ἀλλά ἐδῶ, στήν προκειμένη περίπτωση, ἰσχύει κυριολεκτικῶς: ἡ Κυβέρνηση εἶναι σέ πραγματικό πανικό ἀπό τήν ἔκταση πού ἔχουν λάβει στήν ἐπικράτεια οἱ πανελλαδικές κινητοποιήσεις τῶν ἀγροτῶν, φοβᾶται τήν μετεξέλιξή τους σέ παλλαϊκά συλλαλητήρια τύπου Τεμπῶν καί κάνει σπασμωδικές κινήσεις γιά νά τίς περιορίσει.