Εἶναι πιό ἔξυπνος ἀπό ἐμᾶς ὁ κορωνοϊός

Πόσους κατοίκους ἔχει τό Βέλγιο; Πόσους ἔχει ἡ Οὑγγαρία;

Ἄνοιξαν τό καλοκαίρι τά σύνορά τους τό Βέλγιο καί ἡ Οὑγγαρία στόν τουρισμό; Ἔχουν νησιά καί Αἰγαῖο τό Βέλγιο καί ἡ Οὑγγαρία; Ὑπάρχουν Εὐρωπαῖοι πού ἐπιλέγουν τό καλοκαίρι γιά διακοπές τό Βέλγιο καί τήν Οὑγγαρία;

Καί μήν μέ ρωτήσετε «πῶς μοῦ ἦρθε τώρα στό μυαλό τό Βέλγιο καί ἡ Οὑγγαρία» γιατί μᾶλλον τό ἔχετε μαντέψει.

Τό Βέλγιο, λοιπόν καί ἡ Οὑγγαρία, μέ πληθυσμό σχεδόν ὅσο ἡ Ἑλλάς, ἔχουν τεράστιο πρόβλημα μέ τόν κορωνοϊό. Πολύ πιό μεγάλο ἀπό τό δικό μας, καί παρά τό γεγονός ὅτι τό δικό τους Σύστημα Ὑγείας εἶναι καλύτερο ἀπό τό δικό μας.

«Καί γιατί μᾶς τά λές αὐτά;» θά διερωτηθεῖτε. Ἔ, ἀφοῦ διερωτᾶσθε, θά σᾶς πῶ τό γιατί. Διότι κάπου ἔχει ἀρχίσει νά γίνεται ἐπιβλαβής γιά τό κοινωνικό σύνολο αὐτή ἡ καραμέλα τοῦ «φταίει γιά ὅλα ἡ κυβέρνηση ἐπειδή ἄνοιξε τά σύνορα τό καλοκαίρι» ἤ «πετάξαμε στόν κάλαθο τῶν ἀχρήστων ὅ,τι χτίσαμε τήν Ἄνοιξη» καί τά τοιαῦτα.

Ἄν φταίει σέ κάτι ἡ κυβέρνηση εἶναι πού δέν ἦταν ὅσο θά ἔπρεπε αὐστηρή μέ τούς ἀνόητους οἱ ὁποῖοι διαλαλοῦσαν παντοῦ ὅτι «δέν ὑπάρχει κορωνοϊός», μέ τούς γελοίους πού διέδιδαν ὅτι «σοῦ δίνουν ἕνα χιλιάρικο ἄν δηλώσεις ὅτι ἡ γιαγιά σου πέθανε ἀπό κορωνοϊό» καί ἕνα σωρό ἄλλες ἀηδίες, τίς ὁποῖες «ἀνέβαζαν» στά μέσα κοινωνικῆς δικτυώσεως καί κάτω ἀπό τίς ἀναρτήσεις τους πανηγύριζαν ὅλοι ἐκεῖνοι οἱ τύποι, πού μέσα ἀπό τήν ἄρνηση καί τόν «ἐξυπνακισμό» ἀποκτοῦν ἕνα νόημα γιά νά ὑπάρχουν! Καί βγῆκαν διάφοροι καί ἔγιναν «φίρμες» δίνοντας συνεντεύξεις ἐδῶ κι ἐκεῖ, γιά νά τονίσουν ὅτι «ἡ θνησιμότητα εἶναι μικρή» ἤ ὅτι «δέν πρέπει νά κλεινόμαστε μέσα» καί ἄλλα τινά. Μέ δυό λόγια, σέ μεγάλη μερίδα τῶν πολιτῶν, ἐπεκράτησε ἡ ἄποψη ὅτι ὅλα αὐτά δέν εἶναι παρά μιά «διεθνής συνωμοσία» τοῦ κεφαλαίου καί τῆς «Λέσχης Μπίλντενμπεργκ», ἡ ὁποία ἔχει στόχο νά ἐξαφανίσει τίς τέχνες, τά ψιλικατζίδικα, τίς καφετέριες, τά στρωματοποιεῖα, τά χρωματοπωλεῖα καί τά συνεργεῖα αὐτοκινήτων.

Εἶναι μία συνωμοσία τῆς Μέρκελ, σέ συνεργασία μέ τούς γερμανόφιλους Εὐρωπαίους πολιτικούς, οἱ ὁποῖοι εἶχαν ὑπόγεια συνεργασία μέ τούς Κινέζους, ὥστε νά φτιάξουν ἐκεῖνοι τόν ἰό καί νά τόν «δανείσουν» καί στήν Εὐρώπη, ὥστε νά μειωθεῖ ὁ πληθυσμός καί νά ἐπιζήσουν οἱ «ἐκλεκτοί» τοῦ συστήματος! Κι ἐπειδή νομίζω ὅτι ἔχετε ἀρχίσει ἤδη νά γελᾶτε, σᾶς πληροφορῶ ὅτι τίς ἐν λόγω θεωρίες μου τίς ἔχουν ἀναπτύξει ἄτομα μέ πτυχία καί μεταπτυχιακά! Γιά νά μήν τρελαθοῦμε, λοιπόν, ἔχω νά σᾶς πῶ ὅτι ἡ πανδημία εἶναι πολύ πιό δυνατή καί ὁ ἰός πολύ πιό ἔξυπνος ἀπό ὅ,τι ἀρχικά νομίσαμε. Κι ἄν μᾶς ἔχει μείνει λίγο μυαλό στό κεφάλι, πρέπει «νά καθίσουμε στά αὐγά μας» μέχρι νά βρεθεῖ τό ἐμβόλιο καί νά ἀντιμετωπίσουμε καί αὐτή τήν κατάρα. Ὅπως ἀντιμετωπίσαμε τήν χολέρα, τήν ἑλονοσία, τήν πολυομυελίτιδα, τήν ἀσιατική καί τήν ἱσπανική γρίππη, ὅπως ἀντιμετωπίσαμε τόν ἔμπολα καί τό aids.

Λυπᾶμαι πού δέν ἔχω κι ἐγώ μιά λαϊκίστικη θεωρία συνωμοσίας καί τρόμου νά σᾶς πῶ. Ἀλλά δέν μέ πειράζει…

Απόψεις

Τό παραμύθι δέν ἔχει δράκο πλέον

Μανώλης Κοττάκης
Ὁ Ἕλλην συνειδητοποιεῖ μετά τίς τελευταῖες ἐξελίξεις ὅτι ὅλες οἱ ἀπόπειρες καθάρσεως τοῦ δημοσίου βίου ἔρχονται ἀπό τήν Εὐρώπη, ἐνῷ οἱ θεσμοί στήν Ἑλλάδα, Κυβέρνηση, Βουλή καί Δικαιοσύνη, συγκαλύπτουν

Ἡ μετεκπαίδευσις τῆς ἐφεδρείας

Εφημερίς Εστία
Αξιέπαινη ἡ προσπάθεια νά ἀναβιώσει ὁ θεσμός τῆς ἐφεδρείας στίς Ἔνοπλες Δυνάμεις.

Ἀποστάσεις Μαρινάκη γιά τόν κ. Ἀβραμόπουλο

Εφημερίς Εστία
Σαφεῖς ἀποστάσεις κράτησε ὁ κυβερνητικός ἐκπρόσωπος σέ σχέση μέ τήν ὑπόθεση τοῦ Δημήτρη Ἀβραμόπουλου καί τήν ἐμπλοκή του μέ τό Qatargate, δηλώνοντας ὅτι «ὅταν μᾶς καλοῦν οἱ Ἀρχές, ὀφείλουμε νά πηγαίνουμε. Αὐτό ἰσχύει γιά ὅλους».

Ποιός ἀπομακρύνει τόν κόσμο ἀπό τήν πολιτική

Δημήτρης Καπράνος
Ὅσο πλησιάζουν οἱ ἐκλογές, τόσο θά ἐντείνεται ὁ «πολιτικός κανιβαλισμός», τόσο θά γίνεται «ἡ τρίχα τριχιά», τόσο θά μπαίνουν «στήν μηχανή τοῦ κιμᾶ» ἀθῶοι καί ἔνοχοι, ὕποπτοι καί καχύποπτοι καί τόσο θά «ἐρευνοῦν» οἱ προθύμως ἀερολογοῦντες τῶν «πρωινάδικων», πλεῖστοι ἐκ τῶν ὁποίων ἐξαπολύουν ρύπους ἀπό τίς πέντε κάθε πρωί πρός τήν κοινωνία καί δέν τήν ἀφήνουν νά ἠρεμήσει οὔτε στιγμή!

Σάββατον, 25 Ἰουνίου 1966

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΟΞΑ ΣΟΙ, Ο ΘΕΟΣ!