Δημήτριος Καρακώστας τοῦ Κωνσταντίνου καί τῆς Νικολίτσας

Μιά καλή πρόταση εἶναι νά ἀντικαταστήσουμε τά “rapid test” μέ “test IQ”

Εἶναι βέβαιο ὅτι θά γλυτώναμε πολλές ταλαιπωρίες καί θά «ξεκαθάριζε» τό τοπίο στά «μέσα κοινωνικῆς δικτύωσης»… Μπορεῖ νά ἀκουστεῖ ὀλίγον «σνόμπ», ἀλλά τόν τελευταῖο καιρό ὅλο καί θυμᾶμαι τά λόγια τοῦ Οὐμπέρτο Ἔκο: «Οἱ ἱστότοποι κοινωνικῆς δικτύωσης ἔδωσαν τό δικαίωμα τοῦ “ὁμιλεῖν” σέ λεγεῶνες ἠλιθίων πού ἄλλοτε δέν μίλαγαν παρά μόνο σέ μπάρ, ἀφοῦ εἶχαν πιεῖ κανένα ποτήρι κρασί, χωρίς νά βλάπτουν τήν κοινότητα. Τούς ἀναγκάζαμε ἀμέσως νά σωπάσουν, ἀλλά σήμερα ἔχουν τό ἴδιο δικαίωμα λόγου μέ ἕνα βραβεῖο Νόμπελ. Εἶναι ἡ εἰσβολή τῶν ἠλιθίων».

Σκληρό μέν, ἀλλά ἀληθινό. Ἀρκεῖ νά σᾶς πῶ ὅτι παλαιός μου φίλος (ὁ ὁποῖος ἀπέτυχε σέ ὅ,τι προσπάθησε μέχρι σήμερα νά κάνει στήν ζωή του) μοῦ ἔγραψε ὅτι «ὅλοι ὅσοι κάνατε τό ἐμβόλιο θά πεθάνετε!». Καί αὐτός ὁ ἄνθρωπος, πού οὐδείς τοῦ ἔδινε σημασία, ἔχει σήμερα «ἀκολούθους» στό διαδίκτυο καί γράφει ὅ,τι τοῦ κατέβει!

Ἄς ἀφήσουμε, ὅμως, αὐτό τόν συρφετό (ἐξαιροῦνται εκείνοι οι οποίοι πραγματικά φοβούνται να κάνουν το εμβόλιο), και όλους εκείνους που βρήκαν τον τρόπο να γίνουν “νοματαίοι” και ας μιλήσουμε για τον άνθρωπο που θα έπρεπε να μας έχει όλους ”ακολούθους” στο διαδίκτυο.

Ονομάζεται Δημήτριος Καρακώστας, είναι μόλις δεκαοκτώ ετών. Αρίστευσε στις “Πανελλαδικές” εξετάσεις, με 18.700 μόρια. Μόλις προ ολίγων μηνών, έχασε και τους δυο γονείς του από τον κορωνοϊό. ”Οι γονείς μου πέθαναν με περίπου 25 ημέρες διαφορά. Ήταν ένα μικρό διάστημα που άφησα το διάβασμα τελείως, αλλά σιγά – σιγά έβλεπα ότι δεν έχω άλλη επιλογή πλέον. Ήταν και οι δύο εκπαιδευτικοί και με βοηθούσαν στο διάβασμα. Αναγκαστικά, κατάλαβα ότι αν δε διαβάσω καθόλου, θα εξελιχθεί όλο πολύ χειρότερα”…

Ο πατέρας εκπαιδευτικός, αντιδήμαρχος στην πόλη του, η μητέρα εκπαιδευτικός επίσης. Τέσσερα παιδιά, ο Δημήτρης ο μικρότερος. Τα άλλα τρία αγόρια είναι ήδη φοιτητές. Πώς μπορεί να είναι δίκαιος ο όποιος Θεός στερεί τους γονείς από αυτά τα παιδιά και από τους γονείς την αμέτρητη ευτυχία να τα βλέπουν να προκόβουν;

Και είναι να μένει άφωνος κανείς, ακούγοντας τον νεαρό υποψήφιο ιατρό (την Ιατρική Σχολή επέλεξε) να λέει: “Όποια δυσκολία και απώλεια κι αν ζήσαμε το τελευταίο διάστημα πρέπει να προσπαθήσουμε να την ξεπεράσουμε και να συνεχίσουμε τη ζωή μας παρά τον πόνο και τη λύπη”…

Ο πρωθυπουργός του τηλεφώνησε για να τον συγχαρεί. Μέσα στην ιλύ που απειλεί να καλύψει τις αισθήσεις μας, μέσα στην αβεβαιότητα και τον φανατισμό, μέσα στην δίνη μιας αρρώστιας, που μας απειλεί τα τελευταία δυο χρόνια, έρχεται αυτός ο “δεκαοχτάρης” και λέει: ”Ως εδώ! Μπορούμε να σηκωθούμε, όσο άσχημα και αν πέσουμε!”. Να είσαι καλά, Δημήτρη Καρακώστα. Δεν σε θαυμάζουμε απλώς. Είσαι εκείνο που ζητούσαμε μέσα στα αποκαΐδια της ζωής μας, που καίγεται από χίλιες μεριές. Ευλογημένος να είσαι και να ευτυχήσεις! Σε θαυμάζουμε και σε αγαπούμε!

Απόψεις

Τό παραμύθι δέν ἔχει δράκο πλέον

Μανώλης Κοττάκης
Ὁ Ἕλλην συνειδητοποιεῖ μετά τίς τελευταῖες ἐξελίξεις ὅτι ὅλες οἱ ἀπόπειρες καθάρσεως τοῦ δημοσίου βίου ἔρχονται ἀπό τήν Εὐρώπη, ἐνῷ οἱ θεσμοί στήν Ἑλλάδα, Κυβέρνηση, Βουλή καί Δικαιοσύνη, συγκαλύπτουν

Ἡ μετεκπαίδευσις τῆς ἐφεδρείας

Εφημερίς Εστία
Αξιέπαινη ἡ προσπάθεια νά ἀναβιώσει ὁ θεσμός τῆς ἐφεδρείας στίς Ἔνοπλες Δυνάμεις.

Ἀποστάσεις Μαρινάκη γιά τόν κ. Ἀβραμόπουλο

Εφημερίς Εστία
Σαφεῖς ἀποστάσεις κράτησε ὁ κυβερνητικός ἐκπρόσωπος σέ σχέση μέ τήν ὑπόθεση τοῦ Δημήτρη Ἀβραμόπουλου καί τήν ἐμπλοκή του μέ τό Qatargate, δηλώνοντας ὅτι «ὅταν μᾶς καλοῦν οἱ Ἀρχές, ὀφείλουμε νά πηγαίνουμε. Αὐτό ἰσχύει γιά ὅλους».

Ποιός ἀπομακρύνει τόν κόσμο ἀπό τήν πολιτική

Δημήτρης Καπράνος
Ὅσο πλησιάζουν οἱ ἐκλογές, τόσο θά ἐντείνεται ὁ «πολιτικός κανιβαλισμός», τόσο θά γίνεται «ἡ τρίχα τριχιά», τόσο θά μπαίνουν «στήν μηχανή τοῦ κιμᾶ» ἀθῶοι καί ἔνοχοι, ὕποπτοι καί καχύποπτοι καί τόσο θά «ἐρευνοῦν» οἱ προθύμως ἀερολογοῦντες τῶν «πρωινάδικων», πλεῖστοι ἐκ τῶν ὁποίων ἐξαπολύουν ρύπους ἀπό τίς πέντε κάθε πρωί πρός τήν κοινωνία καί δέν τήν ἀφήνουν νά ἠρεμήσει οὔτε στιγμή!

Σάββατον, 25 Ἰουνίου 1966

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΟΞΑ ΣΟΙ, Ο ΘΕΟΣ!