Παρασκευή, 23 Ἀπριλίου 1965

O ΚΟΣΜΟΣ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΣΚΑΛΙΑΤΙΚO

«Ὁ Δῆμος Λεβαδέων ὀργανώνει μέ τήν εὐκαιρία τοῦ Πάσχα, φεστιβάλ διαρκείας 3 ἡμερῶν ἀπό 25 ἕως 27 Ἀπριλίου. Εἰδικοί καλλιτέχνες θά ἔχουν στολίσει πασχαλιάτικα ὁλόκληρη τήν πόλι, ἐνῷ στήν εἴσοδο τῆς πόλεως θά προσφέρονται στούς διερχομένους κόκκινα αὐγά καί ἀναμνηστικά ποτήρια». Ὥστε καί ἡ πατροπαράδοτος χριστιανική ἑορτή τοῦ Πάσχα μετεβλήθη ἀπό τούς εὐφυεῖς Ἕλληνας εἰς… φεστιβάλ! Ὅσον διά τούς «εἰδικούς καλλιτέχνας», πού θά διακοσμήσουν τήν πόλιν, ὑποθέτομεν ὅτι θά συνοδεύονται καί ἀπό καλλιτέχνας τοῦ ψησίματος τῶν ἀρνιῶν ‒τούς λεγομένους γαλλιστί… σουβλέρ!

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
ΔΕΝ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΤΑΙ Ο ΕΞΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΝ

Σχετικῶς μέ τήν ὑποβληθεῖσαν αἴτησιν τῆς «Εὐρείας Δημοκρατικῆς Συνεργασίας Ἀθηνῶν», ὅπως χρησιμοποιήσῃ τόν ἐξώστην τοῦ Δημαρχείου ὡς βῆμα κατά τήν συγκέντρωσιν τῶν ἐργατοϋπαλλήλων τήν Πρωτομαγιάν, ὡς καί τήν παραχώρηση τῆς Δημοτικῆς Φιλαρμονικῆς διά νά παιανίζῃ κατά τήν συγκέντρωσιν, ὁ Δήμαρχος Ἀθηναίων ἐδήλωσε: «Ἡ μέν παραχώρησις τῆς πλατείας Δημαρχείου διά τήν συγκέντρωσιν εἶναι θέμα Ἀστυνομίας καί δέν ἀφορᾶ καθ’ ὁλοκληρίαν τόν Δῆμο Ἀθηναίων. Ἡ παραχώρησις, ὅμως, τοῦ ἐξώστου τοῦ Δημαρχιακοῦ μεγάρου εἶναι ἀδύνατος, διότι ἐμπίμπτει εἰς τήν γενικήν ἀρχήν τοῦ Δήμου νά μή παραχωρεῖται τό κατάστημα δι’ οἱανδήποτε ἐκδήλωσιν. Ὅσον, τέλος, ἀφορᾶ τή Δημοτικήν Φιλαρμονικήν αὐτή ἔχει διατεθῇ ἀπό καιροῦ δι’ ἄλλας Δημοτικάς ἐκδηλώσεις».

Απόψεις

Γιώργος Ανδρούτσος: Ο πολυβραβευμένος διεθνούς φήμης ζωγράφος παρουσιάζει στην Ιαπωνία την πέμπτη ατομική του έκθεση

Εφημερίς Εστία
​Ο Γιώργος Ανδρούτσος, διακεκριμένος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης, παρουσιάζει την πέμπτη ατομική του έκθεση με τίτλο «George Androutsos Exhibition» τον Μάιο του 2025 στην γκαλερί SZK, στην Τσιγκασάκι της Καναγκάουα, Ιαπωνία.

Ἡ ἀπάθεια στό Αἰγαῖο πληρώνεται: «Τετελεσμένα» δημιούργησε τό «Ὀρούτς Ρεΐς»

Εφημερίς Εστία
Ὁ Χακάν Φιντάν ὑποστηρίζει ὅτι ἡ Τουρκία χάραξε στήν κρίση τοῦ 2020 τά ἐξωτερικά ὅρια τῆς ὑφαλοκρηπῖδος της

Οἱ Βρυξέλλες δέν εἶναι τό κέντρο τοῦ κόσμου

Εφημερίς Εστία
ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ σκεπτικισμό ἀντιμετωπίζουμε τίς ἐξαγγελίες καί τά προγράμματα φορέων τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως περί ἀμυντικῆς βιομηχανίας καί στρατηγικῆς αὐτονομίας.

Ὁ Μάκης Βορίδης προειδοποιεῖ τήν Γερμανία γιά τούς μετανάστες

Εφημερίς Εστία
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ δέν πρόκειται νά ἀποδεχθεῖ εὔκολα ὁποιοδήποτε αἴτημα τῆς Γερμανίας νά ἐπιστραφοῦν στήν Ἑλλάδα μετανάστες πού ἔχουν λάβει πρῶτο ἄσυλο στήν χώρα μας.

Ἕνας ἁγνός, ἄδολος ὀπαδός τῆς Τέχνης τῶν Μουσῶν

Δημήτρης Καπράνος
Ὁ Γιῶργος Χαρωνίτης, πού ἔφυγε ἀπό κοντά μας ἥσυχα, ὅπως ἔζησε, στά μόλις ἑβδομήντα του χρόνια, ἦταν ἕνας ἐξαιρετικός δημοσιογράφος, ἕνας συνεπής στίς ἀρχές του ἄνθρωπος, μία ἤρεμη ‒ἄν καί Κρητικός‒ μορφή, ἕνα παιδί πού ἀσπάσθηκε τήν θρησκεία τῶν Μουσῶν ἀπό μικρός καί προσπάθησε νά μᾶς μεταδώσει ἐκείνη τήν πολύπλοκη μορφή πού ἔχει ἡ ἄδολη ἀγάπη γιά τήν Μουσική.