Eνα ταξίδι στην τέχνη μέσα από τα χρώματα και τα υλικά της Άννας Αμπαριώτου

Με έμπνευση από την αρχιτεκτoνική η έκθεση «The Unknown Soul Of An Architectural Mind And My Follies» στην Gallery Genesis

Η Gallery Genesis παρουσιάζει την ατομική έκθεση της εικαστικού Αννας Αμπαριώτου. Στην έκθεση, η οποία διοργανώνεται υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Γιώργου Τζάνερη, περιλαμβάνονται ζωγραφικά έργα και γλυπτά, με έμπνευση από την αρχιτεκτονική δημιουργία.

Η Αννα Αμπαριώτου εξελίσσει το προσωπικό της καλλιτεχνικό ιδίωμα, εστιάζοντας αυτή τη φορά στη διαρκή διαλογική σχέση της αρχιτεκτονικής με τις εικαστικές τέχνες. Εμπνέεται από επιμέρους τμήματα και λεπτομέρειες εμβληματικών κτιρίων, τις οποίες εντοπίζει, απομονώνει και αναδεικνύει, θεωρώντας ότι αποτελούν ιδιαίτερες χωρικές εκφράσεις που περιέχουν αυτόνομες χρωματικές και γλυπτικές συνθέσεις.

Οπως σημειώνει στον πρόλογο του καταλόγου της έκθεσης ο αρχιτέκτων, καθηγητής Σχολής Αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ Τάσης Τάσης Παπαϊωάννου, «στα έργα της Αμπαριώτου συντελείται μια μεταγραφή εικόνων – αποσπασμάτων – θραυσμάτων των επιλεγμένων χώρων από το πεδίο της αρχιτεκτονικής σε εκείνο της ζωγραφικής ή της γλυπτικής, μέσω δισδιάστατων ή τρισδιάστατων απεικονίσεων. Μια νέα δημιουργία, δηλαδή, που εκπορεύεται από την αρχιτεκτονική και συνομιλεί μαζί της, αλλά ως έκφραση σε μια άλλη εικαστική περιοχή».

Στην έκθεση «The Unknown Soul Of An Architectural Mind And My Follies», η αυστηρότητα των γραμμών της αρχιτεκτονικής μετουσιώνεται σε δημιουργίες που αποπνέουν τη δυναμική μεταφυσικών αναζητήσεων, ενώ παράλληλα εκφράζουν την απελευθερωτική σύντηξη του βιωμένου χώρου με την προσωπική εμπειρία και το ανεξάντλητο πεδίο έμπνευσης, που προσφέρει η φύση.

Η Αννα Αμπαριώτου γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Διακόσμηση Εσωτερικών Χώρων και Γραφιστική στη Σχολή Βακαλό και Ζωγραφική στην ΑΣΚΤ, με τον Χρόνη Μπότσογλου και τον Τάσο Χριστάκη. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της στην ΑΣΚΤ παρακολούθησε Γλυπτική στο εργαστήριο του Νίκου Τρανού καθώς και Μultimedia στο εργαστήριο του Μάνθου Σαντοριναίου. Η δουλειά της εκτείνεται σε διαφορετικά εικαστικά είδη: ζωγραφική, γλυπτική, video art, ψηφιακά project. Εχει πραγματοποιήσει πέντε ατομικές και έχει συμμετάσχει σε δεκάδες ομαδικές εκθέσεις. Εργα της φιλοξενούνται σε ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Info:
Gallery Genesis
Εγκαίνια έκθεσης: Σάββατο 29 Ιανουαρίου, 12.0016.00.
Διάρκεια έκθεσης: 27 Ιανουαρίου έως 19 Φεβρουαρίου www.gallerygenesisathens.com

Ειδήσεις / Άρθρα

Τό Αἰγαῖο τῶν ψευδαισθήσεων καί ἡ τουρκική «θάλασσα τῶν νησιῶν»

Εφημερίς Εστία
Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ἐπιθετικότης δέν περιορίζεται σέ αὐτά πού λέγει ἤ πράττει σήμερα ὁ Ταγίπ Ἐρντογάν.

Συνδικαλιστές ἔδωσαν ἄδεια γιά περιγραφή ἀγῶνος τοῦ Τσάμπιονς Λήγκ, ἀλλά ἡ ΕΡΤ εἶπε ὄχι στήν Ἐκκλησία γιά τήν Ἀκολουθία τοῦ Νιπτῆρος

Εφημερίς Εστία
Πρό δυσάρεστης ἐκπλήξεως εὑρέθησαν χιλιάδες πιστοί πού προχθές, Μεγάλη Τετάρτη, ὅταν ἄνοιξαν τούς τηλεοπτικούς δέκτες τους γιά νά παρακολουθήσουν τήν Ἀκολουθία τοῦ Νιπτῆρος, εἶδαν ἐπαναλήψεις τηλεοπτικῶν σειρῶν.

Ἡ λαϊκή ποίηση καί τό Θεῖον Δρᾶμα

Δημήτρης Καπράνος
«Ἀπό τήν καρδιά βγαίνουνε τά στιχάκια» ἔλεγε ἡ κυρία Τάσια Κουράκου, ἡ δασκάλα μας, πού κάθε τόσο μᾶς διάβαζε κάποιους στίχους ἀπό τήν λαϊκή, τήν δημώδη ποίηση.

Σάββατον, 2 Μαΐου 1964

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΕΛΗΣΜΟΝΗΣΕ; Ἀποροῦμεν μέ τήν ἀφέλειαν τοῦ κ. Παπανδρέου, ὁ ὁποῖος ἔσπευσε νά διαψεύσῃ τήν εἴδησιν μιᾶς Ἀγγλικῆς ἐφημερίδος, περί τῆς παραγγελίας εἰδικοῦ ἀεριωθουμένου ἀεροπλάνου, διά τά βασιλικά ταξίδια: «Ἐκφράζω –εἶπε– τήν λύπην μου, διά τήν εἴδησιν, ἡ ὁποία εἶναι ἐντελῶς ἀνυπόστατος». Ἀλλά, πῶς τολμᾷ νά τά λέγῃ αὐτά, ἀφοῦ καί ὁ ἴδιος ὡμολόγησεν ἐπισήμως, κατά τήν πρωθυπουργίαν του τοῦ Δεκεμβρίου, ὅτι ἡ Κυβέρνησις τοῦ παρήγγειλε τό ἀεροπλάνον αὐτό, ἀντί 35 περίπου ἑκατομμυρίων δραχμῶν;… Μέχρι τοιούτου σημείου ἔχει χάσει τήν μνήμην του, διά τά πρόσφατα γεγονότα; ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝ. ΣΥΜΒ. ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΑΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΕΙΣ ΤΟΥΡΚΙΑΝ Τό Ἐθνικόν Συμβούλιον Ἑλληνίδων ἀπηύθυνεν εἰς τό Διεθνές Συμβούλιον Γυναίκων καί τά ἀνά τόν κόσμον ἐθνικά συμβούλια γυναικῶν ἔντονον διαμαρτυρίαν διά τάς διώξεις τῶν Ἑλλήνων τῆς Κωνσταντινουπόλεως καί τόν ἀνήκουστον κατατρεγμόν τῆς Ἑλληνικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί τοῦ Πατριαρχείου. Καταγγέλλει τάς πράξεις αὐτάς ὡς καταφώρους παραβιάσεις τῶν ἀρχῶν τοῦ ΟΗΕ καί τῆς παγκοσμίου διακηρύξεως τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καί ζητεῖ δικαίαν καί ἀνθρωπιστικήν μεταχείρισιν τοῦ Ἑλληνικοῦ πληθυσμοῦ τῆς Τουρκίας καί ἀπόλυτον σεβασμόν τῆς Ἑλληνικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. * Ἐπειδή ἡ 3η Μαΐου 1964 ἦταν Κυριακή καί ἡ «Ἑστία» δέν εἶχε κυκλοφορήσει, σταχυολογοῦμε κείμενα ἀπό τό φύλλο τῆς προηγουμένης ἡμέρας, 2ας Μαΐου 1964.

Τό βρήκαμε τώρα: Γιά τά λάθη τῶν θεσμῶν φταίει ὁ «μηδενιστικός λαϊκισμός»!

Μανώλης Κοττάκης
Οἱ δικαστές κατηγοροῦν τούς πολῖτες ὅταν ἐκεῖνοι δέν καταλαβαίνουν τίς ἀποφάσεις τους – Τά κόμματα κατηγοροῦν τούς ἀντιπάλους τους ὅταν ἐκπίπτουν οἱ προσδοκίες πού καλλιεργοῦν