Ὑπαινιγμοί ἀπό Ἕλληνες καί Τούρκους καθηγητές ὅτι ἐπίκειται ἔκρηξίς του – Γιατί μετέβη ἡ Κινητή Διοίκησις τῆς Πυροσβεστικῆς στήν Σαντορίνη – Ἡ ἄνοδος τῆς λάβας προκαλεῖ τούς σεισμούς;
Διεύρυνσις τῶν διεκδικήσεων τῆς Ἀγκύρας καί πέρα ἀπό τό τουρκο-λιβυκό μνημόνιο
Εφημερίς Εστία
«Θά σταματήσουμε τήν κατρακύλα τοῦ ψέματος καί τῆς ὑποκρισίας»
Εφημερίς Εστία
Ἡ ἐκτίναξις τῆς «Λέγκας τοῦ Βορρᾶ» θορυβεῖ τό Μέγαρο Μαξίμου
Εφημερίς Εστία
Την Δευτέρα 03.02 με την Εστία: Σημαία Eλληνικού κράτους
Εφημερίς Εστία
Την Κυριακή 02.02 με την Εστία της Κυριακής: Σκληρόδετο ημερολόγιο
Εφημερίς Εστία
Ἀπώλεια στηρίξεως ἐντός καί ἐκτός
Μανώλης Κοττάκης
Προανακριτική λίγο πρίν τήν παραγραφή μετά τίς μεγάλες διαδηλώσεις γιά τά Τέμπη!
Εφημερίς Εστία
Ἰσχύει ἀκόμη ὁ παλαιός νόμος περί εὐθύνης ὑπουργῶν – Πολιτικούς «Ἰφιγένειες» ἀναζητεῖ πρός θυσία τό Μαξίμου γιά νά ἐκτονώσει τήν λαϊκή ὀργή καί νά ἀπομακρύνει τίς ἔρευνες ἀπό τό ἴδιο – Μητσοτάκης: «Δέν παραιτοῦμαι, αὐτά ξέραμε, αὐτά εἴπαμε γιά τό φορτίο»
Ναυτικός ἀποκλεισμός τῶν Ἰμίων ἀπό τήν τουρκική Ἀκτοφυλακή
Εφημερίς Εστία
Ἐλεγχόμενη Δημοκρατία καί σιωπηρές πλειοψηφίες
Μανώλης Κοττάκης
Δυναμίτης στά θεμέλια τοῦ πολιτικοῦ συστήματος τά Τέμπη – Στό στόχαστρο καί ἡ Δικαιοσύνη – Τό ἐποικοδόμημα ἀμφισβητεῖται ἀξιακά ἀπό τά δεξιά καί θεσμικά ἀπό τά ἀριστερά
Αὐτός, ναί, ἦταν ἀληθινά μεγάλος Ἕλληνας Στό πάνθεον ὁ «Ἅγιος τῶν Ἐθνῶν»
Μανώλης Κοττάκης
Τί ἐπιδιώκει ὁ Τράμπ μέ τά ἀρχεῖα τῶν δολοφονιῶν Κέννεντυ καί Λοῦθερ Κίνγκ
Εφημερίς Εστία
ΤΟ ΠΡΩΙ τοῦ περασμένου Σαββάτου 30 συμμαθητές μου, ἐθελοντές, μέ ἐπί κεφαλῆς τόν καπετάνιο Παναγιώτη Μακαρατζῆ, πῆγαν στήν βραχονησῖδα «Λαγοῦσες» ἀνοικτά τῆς Αἴγινας, καί χοροστατοῦντος τοῦ πατέρα Φανούρη ἔκαναν τρισάγιο στήν μνήμη τῶν 41 ἀξιωματικῶν τοῦ ἀντιτορπιλλικοῦ Πολεμικοῦ μας Ναυτικοῦ «Ὕδρα», τό ὁποῖο βύθισαν οἱ Γερμανοί στίς 20 Ἀπριλίου 1941 ἐκεῖ.
ΓΙΑ ἕνα ἐξαιρετικά φιλόδοξο στόχο, αὐτό τῆς δημιουργίας ἑνός σώματος 150.000 ἐνεργῶν ἐθελοντῶν ἐφέδρων, μίλησε ἐκτενῶς ὁ ὑπουργός Ἐθνικῆς Ἀμύνης.
Αἰφνιδιάσθηκαν κάποιοι, ὅταν, κατά τήν διάρκεια τῆς νεκρώσιμης ἀκολουθίας στό Βατικανό, ἀκούσθηκε τό «Χριστός ἀνέστη», στήν ἑλληνική γλῶσσα.
O ΚΟΣΜΟΣ O ΜΙΚΡΟΣ ΜΑΚ
Ο Γιώργος Ανδρούτσος, διακεκριμένος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης, παρουσιάζει την πέμπτη ατομική του έκθεση με τίτλο «George Androutsos Exhibition» τον Μάιο του 2025 στην γκαλερί SZK, στην Τσιγκασάκι της Καναγκάουα, Ιαπωνία.
ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ σκεπτικισμό ἀντιμετωπίζουμε τίς ἐξαγγελίες καί τά προγράμματα φορέων τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως περί ἀμυντικῆς βιομηχανίας καί στρατηγικῆς αὐτονομίας.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ δέν πρόκειται νά ἀποδεχθεῖ εὔκολα ὁποιοδήποτε αἴτημα τῆς Γερμανίας νά ἐπιστραφοῦν στήν Ἑλλάδα μετανάστες πού ἔχουν λάβει πρῶτο ἄσυλο στήν χώρα μας.
Ὁ Γιῶργος Χαρωνίτης, πού ἔφυγε ἀπό κοντά μας ἥσυχα, ὅπως ἔζησε, στά μόλις ἑβδομήντα του χρόνια, ἦταν ἕνας ἐξαιρετικός δημοσιογράφος, ἕνας συνεπής στίς ἀρχές του ἄνθρωπος, μία ἤρεμη ‒ἄν καί Κρητικός‒ μορφή, ἕνα παιδί πού ἀσπάσθηκε τήν θρησκεία τῶν Μουσῶν ἀπό μικρός καί προσπάθησε νά μᾶς μεταδώσει ἐκείνη τήν πολύπλοκη μορφή πού ἔχει ἡ ἄδολη ἀγάπη γιά τήν Μουσική.