Τετάρτη, 28 Ἰουνίου 1961

Ο ΚΟΣΜΟΣ

ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ

«Εἰς τήν Νῆσον τῶν Σκύλων, ὁ ἐκ τῶν κατηγορουμένων βουλευτής τοῦ Μεντερές Ζεκῆ Σεχίν, δι’ αἰτήσεώς του πρός τό δικαστήριον ἐζήτησεν ὅπως εἰς περίπτωσιν θανατικῆς καταδίκης του, στηθῇ ἡ ἀγχόνη του μακράν τῶν ἄλλων εἰς τάς ὁποίας θά ἀπαγχονισθοῦν ὁ Μπαγιάρ, ὁ Ἀδνάν Μεντερές καί οἱ λοιποί κατάδικοι, διά τούς ὁποίους προσθέτει ὅτι γλεντοῦσαν, ἔτρωγαν ἀστακούς, ἔπιναν οὐίσκυ καί ἠδιαφόρουν διά τό κράτος». Τό ζήτημα, ὅμως, θά ἦτο νά ἔμενεν ὁ βουλευτής μακράν τοῦ Μεντερές καί τῶν λοιπῶν, ὅταν εὑρίσκοντο εἰς τήν ἐξουσίαν. Μετά θάνατον, ἡ ἀπόστασις δέν ἔχει πλέον σημασίαν –ἀφοῦ, ἄλλως τε, οἱ ἀπαγχονιζόμενοι οὔτε ἀστακούς τρώγουν, οὔτε οὐίσκυ πίνουν!

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ

ΕΔΟΘΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΔΙΑ ΤΑ ΘΟΡΥΒΟΥΝΤΑ ΤΡΟΛΕΫ

Κατ’ ἀνακοίνωσιν ἐκ τοῦ Ὑπουργείου Συγκοινωνιῶν καί Δημοσίων Ἔργων ἐδόθη 15θήμερος προθεσμία πρός τήν Ἠλεκτρικήν Ἑταιρείαν (Η.Ε.Μ.) ὅπως διευθετήσῃ τό θέμα τῆς τροχοπεδήσεως τῶν ὀχημάτων της, τά ὁποῖα προκαλοῦν ὀξύτατον θόρυβον. Ἤδη δέ οἱ ἀφιχθέντες Ἰταλοί τεχνικοί ἀσχολοῦνται μέ τήν ἐπιδιόρθωσιν τῶν τρόλλεϋ, τῶν ὁποίων τό σύστημα τροχοπεδήσεως παρουσιάζει βλάβας, ἐξ αἰτίας τῶν ὁποίων δημιουργεῖται ὁ συριγμός.

ΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ

Οἱ ἐνδιαφερόμενοι κάτοικοι τῆς ἀπαλλοτριωθείσης περιοχῆς τοῦ Ἑλληνικοῦ, διαμαρτύρονται, διότι, παρά τά ἐπανειλημμένα διαβήματά των καί τήν ἔκδοσιν δικαστικῆς ἀποφάσεως ἀπό 23ης Δεκεμβρίου 1960, δέν τούς ἀπεδόθησαν εἰσέτι αἱ ὀφειλόμεναι ἀποζημιώσεις.

Απόψεις

Τό ἦθος τῆς εὐγενικῆς Δεξιᾶς

Μανώλης Κοττάκης
Ἡ ἱπποσύνη τοῦ προέδρου Μιλτιάδη Ἔβερτ – Σκέψεις μέ ἀφορμή τήν ὀνοματοδοσία τοῦ ἀμφιθεάτρου τοῦ 9.84 ἀπό τόν δήμαρχο Ἀθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη, παρουσίᾳ Καραμανλῆ – Σαμαρᾶ

Τό τουρκικό ἁλιευτικό καί ἡ ἄγνοια τοῦ Διεθνοῦς Δικαίου

Εφημερίς Εστία
ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ δέν δημιουργοῦνται ἀπό τό γεγονός ὅτι ἕνα τουρκικό ἁλιευτικό ἔκανε «ἀβλαβῆ διέλευση» κοντά στά Κύθηρα.

Ἡ φορολόγησις τῶν μερισμάτων, ὁ ΟΟΣΑ καί τά κόμματα

Εφημερίς Εστία
Εἰς πεῖσμα τῶν συστάσεων τοῦ ΟΟΣΑ, ἡ Κυβέρνησις τῆς ΝΔ ἐπέμεινε στήν χαμηλή φορολόγηση τῶν μερισμάτων – ἀπό τήν χαμηλότερη στήν ΕΕ, ἀντιπαραβάλλοντας τήν ἀνάγκη τῆς χώρας νά εἶναι ἀνταγωνιστική καί πόλος ἕλξεως ξένων ἐπενδύσεων.

Πῶς χάνεται μία κωμόπολη κάθε χρόνο

Δημήτρης Καπράνος
Πρωΐ-πρωΐ, διαβάζοντας τά νέα, ἔπεσα ἐπάνω σέ δύο ἀκόμη θανατηφόρα τροχαῖα μέσα στήν Ἀθήνα. Ποῦ θά πάει αὐτό τό κακό στήν δύσμοιρη πατρίδα μας;

Σάββατον, 1 Ἰουνίου 1963

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΥΙΓΕΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ