Σοβαρόν τό Χούλα-Χούπ;

Παρασκευή, 16 Ἰανουαρίου 1959

Ο ΚΟΣΜΟΣ

ΕΚ ΚΑΪΡΟΥ ΤΟ ΦΩΣ

«Τό δικαστήριον τῶν διαζυγίων θ’ ἀντιμετωπίσῃ διά πρώτην φοράν ἐντός ἡμερῶν τό ἐρώτημα, ἄν τό “Χούλα-χούπ”, εἶναι χορός προσβάλλων τήν συζυγικήν σοβαρότητα. Τοῦτο ἰσχυρίζεται εἰς ἀγωγήν διαζυγίου ἐμποροϋπάλληλος τοῦ Καΐρου, θέλων νά χωρίσῃ τήν σύζυγόν του, “διότι χορεύει ‘Χούλα-Χούπ’, ἐνθυμίζουσαν ἀρτίσταν τσίρκου”». Ἕνας μαῦρος ἐμποροϋπάλληλος διδάσκει, οὕτω, συζυγικήν ἀξιοπρέπειαν εἰς ἑκατοντάδας χιλιάδων λευκῶν, τῶν ὁποίων τά κορίτσια καί αἱ σύζυγοι χορεύουν «Χούλα-Χούπ» εἰς δημόσια κέντρα, καταχειροκροτούμεναι! Ἀλλά ἦλθε, φαίνεται, ἡ ὥρα νά δώσουν οἱ «ὑποανάπτυκτοι» μαθήματα εἰς τούς ἀνεπτυγμένους.

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ

ΠΑΡ’ ΟΛΙΓΟΝ ΝΑ ΜΕΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΣ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΟΣ

Κατά τηλεγράφημα τοῦ Γαλλ. Πρακτορείου ἐκ Χόλλυγουδ, ὁ Μάρλον Μπράντο ἐτραυματίσθη εἰς τήν δεξιάν ὀφρύν χθές, ἐνῷ ἐχειρίζετο ὅπλον κατά τό γύρισμα μιᾶς σκηνῆς τῆς ταινίας «Τζάκ ὁ Μονόφθαλμος». Ὁ Μπράντο ἠθέλησε νά ἀποδώσῃ πιστότερον τήν σκηνήν, ἡ ὁποία ἐπρόκειτο νά «γυρισθῇ». Ὁ ἠθοποιός Σλίμ Ὀΐκενς, «ἀντίπαλος» εἰς τήν γενομένην «συμπλοκήν», ἐπροξένησεν ἀκουσίως ἐλαφρόν τραῦμα ὑπεράνω τοῦ δεξιοῦ ὀφθαλμοῦ τοῦ Μπράντο. Μετά τήν ἐπίδεσιν τοῦ τραύματος, ὁ ἠθοποιός συνέχισε τό γύρισμα τῆς ταινίας.

Απόψεις

«Ἔφυγε» ὁ δικός μας Πρίγκηπας Ἄξιος τῆς πατρίδος ὁ Ἰάκωβος Τσούνης

Εφημερίς Εστία
Συγκίνησις στό Πανελλήνιο γιά τόν εὐεργέτη πού ἐδώρισε 23 ἑκατομμύρια εὐρώ στίς Ἔνοπλες Δυνάμεις καί ἐζήτησε νά ταφεῖ ξυπόλυτος

Ἀνασφάλεια καί ἀλαζονεία

Μανώλης Κοττάκης
AYTO πού «φοβόμασταν» ἔχει ἀρχίσει ἤδη νά συμβαίνει

Κόντρα ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ πάνω ἀπό τήν σορό τοῦ Καραϊβάζ

Εφημερίς Εστία
«Ἀποικία ὀργανωμένου ἐγκλήματος» καί «σκύλευσις πολιτικῆς»

Μερικά ἁπλά, πλήν οὐσιώδη, ἐρωτήματα…

Δημήτρης Καπράνος
Κάποιες φορές σοῦ δημιουργοῦνται εὔλογες ἀπορίες, μέ αὐτά πού διαβάζεις καί ἀκοῦς

Τετάρτη, 12 Ἀπριλίου 1961

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ