Σάββατον, 25 Φεβρουαρίου 1961

Ο ΚΟΣΜΟΣ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΣΚΥΛΩΝ

Ἀπό τάς μικράς εἰδήσεις: «Ἀνεκοινώθη ὅτι διετάχθησαν αἱ κατά τόπους δασικαί ἀρχαί ὅπως ἀρνοῦνται τήν ἔκδοσιν ἀδείας κυνηγίου εἰς κηνηγούς οἱ ὁποῖοι δέν ἔχουν ἐφοδιασθῇ μέ δελτίον ταυτότητος τοῦ κυνηγετικοῦ των κυνός. Τά ἐν λόγῳ δελτία ταυτότητος χορηγοῦνται ὑπό τῶν συνεργαζόμενων κυνηγετικῶν σωματείων, ἐπί καταβολῇ δρχ. 25». Ὡραῖος τρόπος αὐτή ἡ ταυτότης τῶν σκύλων, διά νά εἰσπράξουν μερικοί ἐπιτήδειοι τά 25δραχμα! Πάλιν καλά, πού τό Ὑπ. δέν ζητεῖ νά ἔχουν οἱ σκύλοι καί πιστοποιητικά… κυνωνικῶν φρονημάτων!

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ

ΤΟ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΝ ΕΙΣ ΑΣΤΙΚΑΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Ὁ ὑπουργός τῆς Παιδείας, ἀπαντῶν ἐγγράφως εἰς ἐρώτησιν τοῦ βουλευτοῦ κ. Ε. Σαββοπούλου, ἐάν θά καθιερωθῇ ὁ θεσμός τοῦ φοιτητικοῦ εἰσιτηρίου εἰς τάς ἀστικάς συγκοινωνίας, ἀνέφερεν ὅτι «διά τήν ἱκανοποίησιν τοῦ θέματος τούτου, τό ὁποῖον ἀπό πολλῶν ἐτῶν ἀπετέλει μόνιμον αἴτημα τοῦ συνόλου τοῦ φοιτητικοῦ κόσμου, ἡ Κυβέρνησις ἔλαβε τά μέτρα ἐκεῖνα διά τῶν ὁποίων εἰσῆλθεν εἰς τήν ὁδόν τῆς πραγματοποιήσεως».

Απόψεις

Ἡ «ἐγκάρδιος συνεννόησις» ΝΔ-ΠΑΣΟΚ στήν Κρήτη στό φῶς τῆς Ἐξεταστικῆς

Εφημερίς Εστία
Τό Μαξίμου κλητεύει τόν κουμπάρο τῆς οἰκογενείας Μητσοτάκη ξανά, μετά τίς ἀποκαλύψεις γιά συνεργασία του μέ στέλεχος τῆς Χαριλάου Τρικούπη! Ἡ στρατηγική τοῦ συμψηφισμοῦ δείχνει τήν παρασκηνιακή ἕνωση δύο συστημάτων γιά τήν διανομή τῆς «πίτας» – Ἀπό τήν κοινή ὑποψηφιότητα στήν Περιφέρεια ἕως τόν συντονισμό στούς συνεταιρισμούς

Ἡ ὀσμή τοῦ «στημένου»

Μανώλης Κοττάκης
Κορυφαῖο πρόσωπο τοῦ δημόσιου βίου μοῦ περιέγραφε πρόσφατα πῶς γίνεται τό ξέπλυμα μαύρου χρήματος μέσῳ λαχείων σέ μία βαλκανική χώρα.

Υἱοθετῶντας τήν ὑπερβολή καί χάνοντας τήν οὐσία

Δημήτρης Καπράνος
Μεγάλωσα σέ ἕνα σπίτι πού σεβόταν τίς παραδόσεις καί τίς κρατοῦσε.

Σάββατον, 27 Νοεμβρίου 1965

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΡΦΑΝΟΣ ΣΚΥΛΟΣ

Ἐλέγχεται γιά μαῦρο χρῆμα καί δηλώνει κέρδη στό τζόκερ

Εφημερίς Εστία
Καί κατά δήλωσίν της, παραμένει μέλος τῆς Νέας Δημοκρατίας – Συνεχίζεται πλέον ὁ διασυρμός τῆς παρατάξεως στήν Ἐξεταστική – Μετά τά λαχεῖα Στρατάκη καί τήν ἐπιδεικτική ἀπουσία «Φραπέ»