ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2025

Σάββατον, 23 Ἰουλίου 1960

O ΚΟΣΜΟΣ

O ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΠΡΕΣΒΥΣ ΕΙΣ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ

Ὁ πρεσβευτής τῶν Ἡν. Πολιτειῶν κ. Μπρίγκς καί ἄλλα στελέχη τῆς ἐνταῦθα Ἀμερικανικῆς πρεσβείας θά παραστοῦν αὔριον εἰς τά ἐγκαίνια τοῦ ναοῦ τοῦ Ἁγίου Δημητρίου, ἀνεγερθέντος εἰς Πακιά, πλησίον τῶν Μολάων τῆς Λακωνίας, ὑπό τοῦ κ. Νικ. Π. Δημάκου, ὁ ὁποῖος συνεκέντρωσε χρήματα, προϊόν ἐράνου πρός ἀνέγερσιν τῆς καταστραφείσης κατά τόν Β΄ Παγκ. Πόλεμον ἐν λόγῳ ἐκκλησίας.

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ κ. ΚΑΤΣΩΤΑ

Ὁ στρατηγός κ. Π. Κατσώτας ἐδήλωσε, ὅτι ἐμμένει εἰς τήν παραίτησιν, τήν ὁποίαν ὑπέβαλε χθές ἀπό τοῦ ἀξιώματος τοῦ προέδρου τοῦ Δημ. Συμβουλίου. Προσέθεσε δέ, ὅτι ἐντός τῆς ἡμέρας θά τήν ὑποβάλῃ καί ἐγγράφως. Καθήκοντα προέδρου μέχρις ἐκλογῆς τοῦ νέου θά ἀσκῇ ὁ ἀντιπρόεδρος τοῦ Δημ. Συμβουλίου κ. Λ. Πετρομανιάτης.

*Ἐπειδή ἡ 24η Ἰουνίου 1960 ἦταν Κυριακή καί ἡ «Ἑστία» δέν εἶχε κυκλοφορήσει, σταχυολογοῦμε κείμενα ἀπό τό φύλλο τῆς προηγουμένης ἡμέρας, 23ης Ἰουνίου 1960.

Απόψεις

Την Κυριακή 26.01 με την Εστία της Κυριακής: Ιστορικά κειμήλια – Λεύκωμα • Βλαχογιάννειο Μουσείο

Εφημερίς Εστία
Στις  26.01  η Εστία της Κυριακής παρουσιάζει : Ιστορικά κειμήλια – Βλαχογιάννειο Μουσείο-Μακεδονικού αγώνα & νεότερης ελληνικής ιστορίας

Νά νικήσουμε τήν παραίτηση καί τόν φόβο!

Μανώλης Κοττάκης
Ψυχολογικό τό πολιτικό πρόβλημα τῆς πατρίδος μας – Μαρτυρίες στελεχῶν τοῦ ΕΣΥ: 1.047 εἰσαγωγές στήν πρώτη ἐφημερία τοῦ «Γεννηματᾶς» τό 2025! – Ὀξεῖα κατάθλιψις, ἐπιθετικότης καί ἄγχος ὑγείας – «Ζῆσε σάν νά μήν ὑπάρχει αὔριο» τό δόγμα τῆς ἐποχῆς – Τί κρύβει τό ἀτελείωτο φαγοπότι στίς ἑορτές

Ἡ «ἐπικύρωσις» τῆς ἥττας τῶν Πρεσπῶν στήν 10η ἐπέτειο τοῦ ΣΥΡΙΖΑ

Εφημερίς Εστία
ΑΥΡΙΟ θά συμπληρωθοῦν δέκα χρόνια ἀπό τήν ἡμέρα κατά τήν ὁποία συγκροτήθηκε ἡ Κυβέρνησις τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ὑπό τόν Ἀλέξη Τσίπρα.

Τήν κυριότητα τῆς Κύπρου στό Οἰκόπεδο 5 ἀναγνωρίζει τώρα ἡ Τουρκία

Εφημερίς Εστία
Τό ἀμερικανικό ἐνδιαφέρον ὁδηγεῖ τήν Ἄγκυρα σέ ἀναδίπλωση

Ἡ νέα καί ἡ …«πιό νέα» τάξη πραγμάτων

Δημήτρης Καπράνος
Ἄντε νά δοῦμε τώρα ποιά θά εἶναι «ἡ σωστή πλευρά τῆς ἱστορίας».