Σάββατον, 22 Μαΐου 1965

O ΚΟΣΜΟΣ
ΚΟΙΝΩΣ ΚΑΠΕΛΛΟ…

«Ἡ ὀργανωτική ἐπιτροπή τῆς Μαραθωνίου “πορείας εἰρήνης”, πού θά γίνῃ αὔριον Κυριακήν, ἀνεκοίνωσεν ὅτι συνεπληρώθησαν ὅλαι αἱ προετοιμασίαι, εἰδοποιοῦνται δέ οἱ προτιθέμενοι νά μετάσχουν τῆς πορείας νά φέρουν μεθ’ ἑαυτῶν πίλον (καπέλλο) διά νά προφυλαχθοῦν ἀπό τόν ἥλιον». Καλά πού διευκρινίζει, ὅτι πίλλος σημαίνει καπέλλο! Ἔτσι καί κάποιος Πελοποννήσιος κοινοτάρχης ἀπέστειλε πρό 40ετίας, πρός παλαιόν πολιτευτήν τῆς πατρίδος του τό ἑξῆς τηλεγράφημα: «Χρόνια πολλά δι’ ὀνομαστικήν ἑορτήν. Παραλάβετε δι’ αὐριανῆς ἁμαξοστοιχίας, ἀνθοδέσμην (κοινῶς μπουκέττο)».

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΤΟΜΗΣ
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΠΑΥΛΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΑΛΗΝ

Αὔριον τήν 12ην μεσημβρινήν, παρουσίᾳ τοῦ Βασιλέως, τῆς Κυβερνήσεως προσωπικοτήτων τοῦ πολιτικοῦ, πνευματικοῦ καί οἰκονομικοῦ κόσμου καί τῆς Τοπικῆς Αὐτοδιοικήσεως, θά γίνῃ ἡ ἀποκάλυψις τῆς προτομῆς τοῦ ἀειμνήστου Βασιλέως Παύλου, ἐπί τῆς κεντρικῆς πλατείας Ἑκάλης. Ἡ πλατεῖα φέρει τό ὄνομά Του, κατόπιν ἀποφάσεως τοῦ Συμβουλίου τῆς Κοινότητος Ἑκάλης, ληφθείσης εἰς ἔκτακτον συνεδρίασιν, εὐθύς μετά τήν ἀναγγελίαν τοῦ θανάτου Του. Ἡ προτομή τοῦ Βασιλέως Παύλου εἶναι ἔργον τοῦ γλύπτου καθηγητοῦ κ. Λαμέρα, ἡ διαρρύθμισις δέ τοῦ χώρου ἐγένετο βάσει σχεδίων τοῦ ἀρχιτέκτονος κ. Βασ. Σγούτα.

Απόψεις

Διάλογος μέ τήν Ἐθνική Πινακοθήκη γιά τούς βέβηλους πίνακες

Εφημερίς Εστία
Τί ὑποστηρίζει σέ ἐξώδικο διαμαρτυρία της πρός τήν «Ἑστία» ἡ Διευθύντριά της, κυρία Συραγώ Τσιάρα, καί τί ἀπαντᾶ ἡ Διεύθυνσις τῆς ἐφημερίδος μας – Ὁ Ἅγιος Γεώργιος, ἡ Παναγία, καί οἱ ἐξελίξεις στήν νομοθεσία καί στήν νομολογία τοῦ ἐθνικοῦ καί εὐρωπαϊκοῦ δικαίου, ὅταν πρόκειται γιά τήν προσβολή τῆς θρησκευτικῆς ἐλευθερίας καί τοῦ θρησκευτικοῦ αἰσθήματος

Ἀντώνης Σαμαρᾶς: Τό δένδρο καί τό δάσος

Μανώλης Κοττάκης
ΕΙΝΑΙ ἐκπληκτικός ὁ τρόπος πού διεξάγεται ὁ δημόσιος διάλογος στήν πατρίδα μας.

Ἡ προτομή τῆς Μαρίας Κάλλας στήν Ὄπερα τῆς Ρώμης

Εφημερίς Εστία
ΕΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗ μονίμως στό ἐσωτερικό τῆς Ὄπερας τῆς Ρώμης προτομή τῆς Μαρίας Κάλλας, φιλοτεχνημένη διά χειρός τούς Ἕλληνος γλύπτου Νίκου Φλώρου, σέ ἀτσάλι, συνολικοῦ βάρους ἑβδομήντα κιλῶν.

Ἀντιθέσεις, σέ μιά Ἑλλάδα παρακμῆς…

Δημήτρης Καπράνος
Ἀντιγράφω ἀπό τό ρεπορτάζ: «Τήν ὑπερηφάνεια του γιά τήν Κλαυδία, πού χάρισε τήν ἕκτη θέση στήν Ἑλλάδα στόν διαγωνισμό τῆς Eurovision, ἐξέφρασε ὁ Γιάννης Ἀντετοκοῦνμπο μέ ἀνάρτησή του στά μέσα κοινωνικῆς δικτυώσεως.

Παρασκευή, 21 Μαΐου 1965

Πρό 60 ἐτῶν
O ΚΟΣΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΖΟΥΓΚΛΑ