Σάββατον, 21 Ἰανουαρίου 1961

Ο ΚΟΣΜΟΣ

ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ

«Εἰς ἄρθρον δημοσιευόμενον εἰς τό ἐπίσημον ὄργανον τῆς Βρεταννικῆς Ποδοσφαιρικῆς Ὁμοσπονδίας ἐπικρίνονται, κατά τρόπον δριμύν, αἱ κραυγαί, οἱ ἀσπασμοί κι’ ἐναγκαλισμοί εἰς τούς ὁποίους προβαίνουν οἱ ἐπαγγελματίαι ποδοσφαιρισταί, ὅταν σημειώσουν τέρμα». Ἀντί νά εἶναι εὐχαριστημένοι, πού ἀγκαλιάζονται καί φιλιοῦνται, ἐνῶ ἄλλοι κλωτσοῦν, δαγκώνουν καί ξυλοκοποῦν τούς ἀντιπάλους καί γρονθοκοποῦν τούς διαιτητάς, οἱ σχολαστικοί Ἄγγλοι τούς κεραυνοβολοῦν μέ ἄρθρα!… Αὐτό θά εἰπῇ ἀχαριστία!

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΦΟΝ ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ

Ὑπό τοῦ Ὀργανισμοῦ Τουρισμοῦ ἀνεκοινώθη, ὅτι ἤρχισαν αἱ ἐργασίαι ἀνεγέρσεως, εἰς τούς πρόποδας τοῦ λόφου τοῦ Φιλοπάππου, τουριστικοῦ κέντρου, πρός ἐξυπηρέτησιν κυρίως τῶν περιηγητῶν. Τό κέντρον θά περιλαμβάνῃ εἰς τό ἰσόγειον αὐτοῦ ἀναψυκτήριον καί μικρά καταστήματα εἰδῶν λαϊκῆς τέχνης. Εἰς τόν α΄ ὄροφον θά λειτουργῇ ἑστιατόριον. Ἡ δαπάνη ὑπελογίσθη εἰς 3 ἑκατ. δραχμῶν, προβλέπεται δέ ὅτι τοῦτο νά λειτουργήσῃ ἐντός τοῦ προσεχοῦς θέρους.

Απόψεις

Ἡ «ἐγκάρδιος συνεννόησις» ΝΔ-ΠΑΣΟΚ στήν Κρήτη στό φῶς τῆς Ἐξεταστικῆς

Εφημερίς Εστία
Τό Μαξίμου κλητεύει τόν κουμπάρο τῆς οἰκογενείας Μητσοτάκη ξανά, μετά τίς ἀποκαλύψεις γιά συνεργασία του μέ στέλεχος τῆς Χαριλάου Τρικούπη! Ἡ στρατηγική τοῦ συμψηφισμοῦ δείχνει τήν παρασκηνιακή ἕνωση δύο συστημάτων γιά τήν διανομή τῆς «πίτας» – Ἀπό τήν κοινή ὑποψηφιότητα στήν Περιφέρεια ἕως τόν συντονισμό στούς συνεταιρισμούς

Ἡ ὀσμή τοῦ «στημένου»

Μανώλης Κοττάκης
Κορυφαῖο πρόσωπο τοῦ δημόσιου βίου μοῦ περιέγραφε πρόσφατα πῶς γίνεται τό ξέπλυμα μαύρου χρήματος μέσῳ λαχείων σέ μία βαλκανική χώρα.

Υἱοθετῶντας τήν ὑπερβολή καί χάνοντας τήν οὐσία

Δημήτρης Καπράνος
Μεγάλωσα σέ ἕνα σπίτι πού σεβόταν τίς παραδόσεις καί τίς κρατοῦσε.

Σάββατον, 27 Νοεμβρίου 1965

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΡΦΑΝΟΣ ΣΚΥΛΟΣ

Ἐλέγχεται γιά μαῦρο χρῆμα καί δηλώνει κέρδη στό τζόκερ

Εφημερίς Εστία
Καί κατά δήλωσίν της, παραμένει μέλος τῆς Νέας Δημοκρατίας – Συνεχίζεται πλέον ὁ διασυρμός τῆς παρατάξεως στήν Ἐξεταστική – Μετά τά λαχεῖα Στρατάκη καί τήν ἐπιδεικτική ἀπουσία «Φραπέ»