ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025

Σάββατον, 15 Ἰουνίου 1963

Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΝ ΣΚΑΝΔΑΛΟΝ

Τό ὑπουργεῖον Δημοσίων Ἔργων ἐπρογραμμάτισε τήν διάνοιξιν μεγάλης λεωφόρου, συνδεούσης τό ξενοδοχεῖον «Χίλτον» μέ τό ἀεροδρόμιον Ἑλληνικοῦ… εἰς εὐθεῖαν γραμμήν, πρᾶγμα, πού προεκάλεσεν ἀναστάτωσιν τῶν κατοίκων τῶν ἀνατολικῶν συνοικιῶν, εἰς βάρος τῶν ὁποίων θά κατεδαφιστοῦν 2.000 περίπου οἰκίαι καί καταστήματα! Δέν γνωρίζομεν, ἄν ἡ εἴδησις εἶναι ἀληθής· ἐάν ὅμως, ἐπιβεβαιωθῇ, θά ἀποτελῇ, ἀσφαλῶς, ἕνα ἀπό τά μεγαλείτερα σκάνδαλα τῆς «Ἔ, ρέ!».

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
ΜΕΤΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ
ΕΙΣ ΛΕΩΦΟΡΟΝ ΚΑΦΑΝΤΑΡΗ

Πρωτοβουλίᾳ τῆς Πανευρυτανικῆς Ἑνώσεως θά γίνουν αὔριον (11 π.μ.) εἰς τήν διασταύρωσιν τῶν λεωφόρων Βουλιαγμένης καί Γούβας (Ἱερόν Ναόν Ἁγίου Ἰωάννου Βουλιαγμένης), τά ἐγκαίνια τῆς μετονομασίας τῆς λεωφόρου Γούβας εἰς «Λεωφόρον Γεωργίου Καφαντάρη».

*Ἐπειδή ἡ 16η Ἰουνίου 1963 ἦταν Κυριακή καί ἡ «Ἑστία» δέν εἶχε κυκλοφορήσει, σταχυολογοῦμε κείμενα ἀπό τό φύλλο τῆς προηγουμένης ἡμέρας, 15ης Ἰουνίου 1963.

Απόψεις

Την Κυριακή 26.01 με την Εστία της Κυριακής: Ιστορικά κειμήλια – Λεύκωμα • Βλαχογιάννειο Μουσείο

Εφημερίς Εστία
Στις  26.01  η Εστία της Κυριακής παρουσιάζει : Ιστορικά κειμήλια – Βλαχογιάννειο Μουσείο-Μακεδονικού αγώνα & νεότερης ελληνικής ιστορίας

Νά νικήσουμε τήν παραίτηση καί τόν φόβο!

Μανώλης Κοττάκης
Ψυχολογικό τό πολιτικό πρόβλημα τῆς πατρίδος μας – Μαρτυρίες στελεχῶν τοῦ ΕΣΥ: 1.047 εἰσαγωγές στήν πρώτη ἐφημερία τοῦ «Γεννηματᾶς» τό 2025! – Ὀξεῖα κατάθλιψις, ἐπιθετικότης καί ἄγχος ὑγείας – «Ζῆσε σάν νά μήν ὑπάρχει αὔριο» τό δόγμα τῆς ἐποχῆς – Τί κρύβει τό ἀτελείωτο φαγοπότι στίς ἑορτές

Ἡ «ἐπικύρωσις» τῆς ἥττας τῶν Πρεσπῶν στήν 10η ἐπέτειο τοῦ ΣΥΡΙΖΑ

Εφημερίς Εστία
ΑΥΡΙΟ θά συμπληρωθοῦν δέκα χρόνια ἀπό τήν ἡμέρα κατά τήν ὁποία συγκροτήθηκε ἡ Κυβέρνησις τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ὑπό τόν Ἀλέξη Τσίπρα.

Τήν κυριότητα τῆς Κύπρου στό Οἰκόπεδο 5 ἀναγνωρίζει τώρα ἡ Τουρκία

Εφημερίς Εστία
Τό ἀμερικανικό ἐνδιαφέρον ὁδηγεῖ τήν Ἄγκυρα σέ ἀναδίπλωση

Ἡ νέα καί ἡ …«πιό νέα» τάξη πραγμάτων

Δημήτρης Καπράνος
Ἄντε νά δοῦμε τώρα ποιά θά εἶναι «ἡ σωστή πλευρά τῆς ἱστορίας».