Πέμπτη, 29 Ὀκτωβρίου 1964

Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΕΒΔΟΜΑΣ ΣΙΩΠΗΣ

«Ἀπεφασίσθη ὑπό τοῦ Ὑπουργείου Συγκοινωνιῶν ἡ καθιέρωσις “Ἑβδομάδος τῆς Σιωπῆς”, κατά τήν ὁποίαν ἡ τροχαία θά προσέχη ἰδιαιτέρως τούς αυτοκινηστάς, τούς χρησιμοποιοῦντας ἠχητικά ὄργανα». Ἐλπίζομεν ὅτι, τοὐλάχιστον κατά τήν ἑβδομάδα αὐτήν, ὁ κ. Πρωθυπουργός θά πεισθῆ νά σιωπήση καί νά παύση ἐκφωνῶν λόγους, ὡσάν αὐτόν τῆς Θεσσαλονίκης: Εἶναι χειρότεροι ἀπό ἑκατοντάδας «κλάξον»!

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
Ο «ΔΟΚΤΩΡ ΖΙΒΑΓΚΟ» ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΝ

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, Ὁ Αἰγύπτιος ἠθοποιός τοῦ κινηματογράφου Ὀμάρ Σαρίφ, ὁ ὁποῖος ἔπαιξε πρωτεύοντα ρόλον εἰς τήν ταινίαν «Λῶρενς τῆς Ἀραβίας», ἐπελέγη διά νά πρωταγωνιστήση εἰς τήν ταινίαν «Δόκτωρ Ζιβάγκο», τήν ὁποίαν θά γυρίση ἡ Μέτρο Γκόλδουϊν Μέγιερ. Ἡ ἐν λόγῳ ταινία, ἡ ὁποία θά βασίζεται ἐπί τοῦ γνωστοῦ βιβλίου τοῦ Ρώσσου συγγραφέως Παστερνάκ, θά σκηνοθετηθῆ ὑπό τοῦ κ. Δαυίδ Λήν, παραγωγός δέ αὐτῆς θά εἶναι ὁ κ. Κάρλο Πόντι, σύζυγος τῆς Σοφίας Λόρεν.

Απόψεις

Προχειρότης μέ τίς διαγραφές φοιτητῶν ἀπό τά ΑΕΙ

Εφημερίς Εστία
Ἀπό τό «δέν ἔχουν θέση στά Πανεπιστήμια οἱ τραμποῦκοι» τῶν κ.κ. Μητσοτάκη καί Μαρινάκη, στίς «ἀναστολές τῆς φοιτητικῆς ἰδιότητος» τῆς Ὑπουργοῦ Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη στήν Σύνοδο τῶν Πρυτάνεων ‒ «Διαγραφή μόνο μέ ἀμετάκλητη καταδίκη» ‒ Ὄπισθεν, μετά τίς ἀντιδράσεις τῶν Πρυτάνεων καί τούς νομικούς σκοπέλους

Ἡ ἀπατηλή σταθερότης καί ὁ Μέττερνιχ

Εφημερίς Εστία
ΠΡΙΝ ΑΠΟ περίπου χρόνια, γράφαμε σέ αὐτήν ἐδῶ τήν στήλη, ἀναφερόμενοι σέ κυοφορούμενες ἐξελίξεις σχετικῶς πρός τίς ὁριοθετήσεις στίς θάλασσές μας: τό μόνο ξεκάθαρο εἶναι ὅτι εὑρισκόμεθα πρό ἀνακατατάξεων στήν Ἀνατολική Μεσόγειο.

«Ὄχι» καί ἀπό τόν Πάπα Λέοντα στόν γάμο τῶν ὁμοφυλοφίλων

Εφημερίς Εστία
Ρώμη.- Ὁ νέος Πάπας Λέων ΙΔ΄ εὐθυγραμμίζεται σέ γενικές γραμμές μέ τόν Φραγκίσκο σέ ζητήματα τά ὁποῖα ἀφοροῦν τήν θέση τῶν γυναικῶν στήν Ἐκκλησία, ἀλλά διαφοροποιεῖται στό θέμα τῶν ΛΟΑΤΚΙ+ πιστῶν.

Ἡ Ἑλλάδα καί ὁ καπετάνιος πού ἐπιμένουν

Δημήτρης Καπράνος
Ὁ Σαββόπουλος, σέ κάποιον ἀπό τούς σοφούς του στίχους, ἀναφέρει:

ΤΕΣΣΕΡΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ

Παύλος Νιρβάνας
Ἀπό τό ἀρχεῖο τῆς «Ἑστίας», 11 Μαΐου 1925