Πέμπτη, 29 Ὀκτωβρίου 1964

Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΕΒΔΟΜΑΣ ΣΙΩΠΗΣ

«Ἀπεφασίσθη ὑπό τοῦ Ὑπουργείου Συγκοινωνιῶν ἡ καθιέρωσις “Ἑβδομάδος τῆς Σιωπῆς”, κατά τήν ὁποίαν ἡ τροχαία θά προσέχη ἰδιαιτέρως τούς αυτοκινηστάς, τούς χρησιμοποιοῦντας ἠχητικά ὄργανα». Ἐλπίζομεν ὅτι, τοὐλάχιστον κατά τήν ἑβδομάδα αὐτήν, ὁ κ. Πρωθυπουργός θά πεισθῆ νά σιωπήση καί νά παύση ἐκφωνῶν λόγους, ὡσάν αὐτόν τῆς Θεσσαλονίκης: Εἶναι χειρότεροι ἀπό ἑκατοντάδας «κλάξον»!

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
Ο «ΔΟΚΤΩΡ ΖΙΒΑΓΚΟ» ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΝ

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, Ὁ Αἰγύπτιος ἠθοποιός τοῦ κινηματογράφου Ὀμάρ Σαρίφ, ὁ ὁποῖος ἔπαιξε πρωτεύοντα ρόλον εἰς τήν ταινίαν «Λῶρενς τῆς Ἀραβίας», ἐπελέγη διά νά πρωταγωνιστήση εἰς τήν ταινίαν «Δόκτωρ Ζιβάγκο», τήν ὁποίαν θά γυρίση ἡ Μέτρο Γκόλδουϊν Μέγιερ. Ἡ ἐν λόγῳ ταινία, ἡ ὁποία θά βασίζεται ἐπί τοῦ γνωστοῦ βιβλίου τοῦ Ρώσσου συγγραφέως Παστερνάκ, θά σκηνοθετηθῆ ὑπό τοῦ κ. Δαυίδ Λήν, παραγωγός δέ αὐτῆς θά εἶναι ὁ κ. Κάρλο Πόντι, σύζυγος τῆς Σοφίας Λόρεν.

Απόψεις

Πολιτική καί ἐθνική κρίσις ἀπό τήν διάβρωση τῶν θεσμῶν

Εφημερίς Εστία
«Ὅταν ἡ κοινωνία πιστεύει ὅτι εὐαίσθητοι θεσμοί χειραγωγοῦνται, οἱ κυβερνήσεις ἀγνοοῦν τίς ἀγωνίες της, οἱ ἰσχυροί δέν ἐλέγχονται καί τήν “πληρώνουν” οἱ ἀδύναμοι, ἔχουμε κρίση ἀπαξίωσης» – «Δύο οἱ κατηγορίες τῶν πολιτικῶν: αὐτοί πού προσπορίζονται ὑλικό ὄφελος καί ἐκεῖνοι πού δέν διαπραγματεύονται τίς ἀρχές τους»

Ἔπρεπε νά ἀπεργήσει Ἀλβανός γιά νά τιμήσουμε τήν ἐθνική μνήμη;

Μανώλης Κοττάκης
Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ γιά τήν ἐθνική μνήμη δέν γίνεται ποτέ ἐπ’ εὐκαιρίᾳ.

Ἀνησυχεῖ ἡ Κυβέρνησις γιά κινητοποιήσεις στίς παρελάσεις

Εφημερίς Εστία
ΔΥΟ μεγάλες προκλήσεις ἔχει νά ἀντιμετωπίσει τίς ἑπόμενες ἡμέρες ἡ Κυβέρνησις.

Κερδίζει, ἀλλά καί χάνει στήν Γάζα ἡ Τουρκία

Δημήτρης Καπράνος
Ἡ κρίση στήν Γάζα, ἰδιαίτερα ἡ ἔνταση μεταξύ Ἰσραήλ καί Χαμάς, ἀποτελεῖ ἕνα ἀπό τά πιό κρίσιμα θέματα τῆς ἐξωτερικῆς πολιτικῆς τῆς Τουρκίας τά τελευταῖα χρόνια.

Σάββατον, 16 Ὀκτωβρίου 1965

Πρό 60 ἐτῶν
O ΚΟΣΜΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΤΗΝΩΝ