Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 1964

Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΙΝ…

Μεταδίδεται ἐκ Καΐρου: «Ὁ θεσμός τῆς πολυγαμίας ἀντιμετωπίζει εἰς τήν Αἴγυπτον, διότι κατά τόν νέον κώδικα τοῦ Νάσερ ἡ ἀπόκτησις δευτέρας συζύγου δέν δύναται νά γίνῃ, ἐάν δέν δώσει πρός τοῦτο τήν συγκατάθεσίν της ἡ πρώτη σύζυγος». Δέν ἠμπορεῖ νά κατηγορήσῃ κανείς, ὡς ἀνόητον τόν νέον αὐτόν Κώδικα τῆς Αἰγύπτου! Εὐφυέστερος τρόπος ἀπαγορεύσεως τῆς πολυγαμίας δέν ἦτο δυνατόν νά ἐπινοηθῇ: Διότι, βεβαίως, ἡ πρώτη σύζυγος οὐδέποτε θά δώσῃ τήν ἄδειαν, διά νά πάρῃ δεύτερον χανουμάκι ὁ κύριος καί αὐθέντης της –ὄχι ὡς σύζυγον, ἀλλ’ οὐδέ κἄν ὡς ὑπηρέτριαν!…

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
ΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΑΙ ΔΙΕΤΡΕΧΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟΝ
ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΑΝ ΒΟΜΒΑΝ
ΒΑΡΣΟΒΙΑ

Πολυάριθμοι ὀπαδοί τῆς Πολωνικῆς ποδοσφαιρικῆς ὁμάδος πρώτης κατηγορίας «Γκόρνικ Ζαμπέρζε» τῆς ἄνω Σιλεσίας διέτρεχον τόν ἔσχατον τῶν κινδύνων εἰς ἕκαστον ποδοσφαιρικόν ἀγῶνα, ὁ ὁποῖος διεξήγετο εἰς τό δημοτικόν στάδιον. Βόμβα βάρους πολλῶν ἑκατοντάδων χιλιογράμμων, εὑρίσκετο ἀπό τῆς ἐποχῆς τοῦ δευτέρου παγκοσμίου πολέμου ὑπό τάς ἐξέδρας τοῦ σταδίου, εἰς τάς ὁποίας ἐκάθηντο κατά μέσον ὅρον εἰς ἕκαστον ἀγῶνα δέκα περίπου χιλιάδες θεατῶν. Ἡ βόμβα ἀνεκαλύφθη τυχαίως ὑπό συνεργείου ἐπισκευῶν τοῦ σταδίου, ἠχρηστεύθη δέ ὑπό εἰδικοῦ συνεργείου τοῦ στρατοῦ.

Απόψεις

Ὁ ἐπιμένων νικᾶ

Εφημερίς Εστία
Ὁ Ἀμερικανός Πρόεδρος ἀποκτᾶ κῦρος στήν Δύση – Μιά ἱστορία γιά τήν ἐπικράτηση τῆς θελήσεως ὅλη ἡ πολιτική του διαδρομή

Ἡ οὐσία τῶν πραγμάτων

Μανώλης Κοττάκης
Ὁ Στρατός φυλάσσει τά σύνορα, δέν «μαζεύει» τά σκουπίδια – Δέν τιμήσατε τούς 12.642 «γνωστούς» πεσόντες στό Πεντάγωνο καί θά τιμήσετε τόν «Ἄγνωστο»;

Νέα ἐπίθεσις τοῦ τουρκικοῦ Τύπου κατά τοῦ Νίκου Δένδια

Εφημερίς Εστία
Τά τελευταῖα χρόνια ὁ κ. Νῖκος Δένδιας, ἀνεξαρτήτως ὑπουργικῆς θέσεως, ἀποτελεῖ «κόκκινο πανί» γιά τήν Τουρκία, εἰδικῶς ὅταν ἀναφέρεται σέ αὐτήν κατά τήν διάρκεια ταξιδιῶν στό ἐξωτερικό.

Ἡ βία τῶν ἀνηλίκων

Δημήτρης Καπράνος
Σέ ἔξαρση μεγάλη ἡ βία στίς νεαρές ἡλικίες, ἀποτελεῖ ἕνα ἀπό τά πιό ἀνησυχητικά κοινωνικά φαινόμενα.

Πέμπτη, 14 Ὀκτωβρίου 1965

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ O «ΑΡΧΗΓΟΣ» ΚΑΙ ΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ