O ΚΟΣΜΟΣ
ΠΡΟΣ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ
Μέ τό σημερινόν φύλλον της, ἡ «Ἑστία» κλείνει τό 70όν ἔτος τῆς ἡλικίας της, ὡς ἐφημερίδος καί εἰσέρχεται εἰς τό 71ον. Δεδομένου δέ, ὅτι εἶχον προηγηθῇ καί ἄλλα 18 ἔτη ἀπό τῆς ἱδρύσεώς της ὡς περιοδικοῦ (1876) –διότι, μόνον τῷ 1894, ὁ τότε διευθυντής τοῦ περιοδικοῦ ἀείμνηστος Γεώργιος Δροσίνης ἀπεφάσισε νά τό μεταβάλῃ εἰς καθημερινήν ἐφημερίδα– διανύομεν ἤδη τό 89ον, ἀφ’ ὅτου ἐγνώρισεν ἡ Ἑλλάς τήν «Ἑστίαν». Καί τοῦ μέν 1876 ἀναγνῶσται δέν ὑπάρχουν πλέον∙ ἀπομένουν, ὅμως, ἀκόμη ἀρκετοί Ἀθηναῖοι, ὀγδοηκοντούτεις καί πλέον, πού διαβάζουν τήν «Ἑστίαν», ἀφ’ ἧς ἐξεδόθη ὡς ἐφημερίς– καί εἰς αὐτούς εὐχόμεθα νά τά ἑκατοστήσουν!…
ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
ΤΑ ΦΙΔΙΑ
ΤΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΚΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ
ΕΞΗΛΘΟΝ
ΥΠΟ ΗΧΟΥΣ ΑΥΛΩΝ
ΚΑΪΡΟΝ
Ἦχοι αὐλοῦ ἐξερχόμενοι ἐκ τῆς ἑρμητικῶς κλειστῆς ἀπό τόν Ὀκτώβριον τοῦ 1961 πρεσβείας τῆς Ἰορδανίας ἐν Καΐρῳ, ἐπέσυραν τήν περιέργειαν τῶν κατοίκων τῆς συνοικίας Ζαμαλέκ. Οἱ τολμηρότεροι οἱ ὁποῖοι ἔσπευσαν ἐκεῖ, εἶδον τρεῖς γόητας φιδιῶν νά ἐξασκοῦν τήν τέχνην των καί τά ἑρπετά, τά ὁποῖα εἶχον καταφύγει εἰς κτίριον τῆς πρεσβείας κατά τήν διάρκειαν τῆς ἐγκαταλείψεώς του, νά ἐξέρχωνται γοητευμένα ἐκ τῆς μουσικῆς ἀπό τάς ὀπάς των, νά συλλαμβάνωνται καί νά τοποθετοῦνται ἐντός σάκκων.