ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025

Κυβερνητικό δώρο Πάσχα…

Σάββατον, 16 Απριλίου 1960

Ο ΚΟΣΜΟΣ

ΝΕΑΙ ΕΦΟΡΙΑΙ

«Διά Διατάγματος, δημοσιευθέντος εις την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεστήθησαν τέσσαρες νέαι οικονομικαί εφορίαι εις την περιοχήν της τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης διά την ευρυθμοτέραν είσπραξιν των δημοσίων εσόδων. Αι συνιστώμεναι νέαι οικονομικαί εφορίαι είναι εις Νέον Φάληρον, Περιστέρι, Αιγάλεω και Αγίους Αναργύρους Αθηνών». Εννοείται, ότι αυτή η «ευρυθμοτέρα είσπραξις των δημοσίων εσόδων», σημαίνει ασφαλώς νέα βάσανα διά τους φορολογουμένους! Φαίνεται, όμως, ότι δεν ημπορούσεν η Κυβέρνησις ν’ αφήση τους Αθηναίους χωρίς… δώρον του Πάσχα!

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ

ΟΙ ΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΑΜΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΓΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Ο Υφ. Εμπορίου κ. Χρυσανθόπουλοςανεκοίνωσεν ότι εις την περιφέρειαν της τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης εισήχθησαν διά το Πάσχα εν συνόλω 214 χιλιάδες αμνοί και ερίφια, εκ των οποίων 11 χιλιάδες προήρχοντο εκ του εξωτερικού.

Όσον αφορά τα αυγά διετέθησαν εις την κατανάλωσιν 15 εκατομμύρια, εκ των οποίων 6.450.000 εισήχθησαν από το Ισραήλ, την Βουλγαρίαν και την Πολωνίαν.

Απόψεις

Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 1965

Πρό 60 ἐτῶν
O ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΣΤΡΟ!

Λαμπρός ἑορτασμός γιά τά 103 χρόνια τῆς «Ἐλευθερίας»

Εφημερίς Εστία
ΜΕ μιά λαμπρή ἑορτή, ἀντάξια τῆς μακρᾶς ἱστορίας καί τῆς διαχρονικῆς της παρουσίας, ἡ ἐφημερίς «Ἐλευθερία» ἑόρτασε τά 103 χρόνια ἀδιάλειπτης μάχιμης παρουσίας της στήν Λάρισα, τήν Θεσσαλία καί γενικώτερα τήν χώρα.

Τo Σάββατο 20.12 με την Εστία: Κλασσικά παραμύθια

Εφημερίς Εστία
Μη χάσετε το Σάββατο 20.12 και κάθε Σάββατο με την Εστία: ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

Την Κυριακή 21.12 με την Εστία της Κυριακής: Συλλεκτικό ημερολόγιο 2026

Εφημερίς Εστία
Την Κυριακή 21.12 η Εστία γιορτάζει 150 χρόνια κυκλοφορίας και σας προσφέρει το επετειακό επιτοίχιο ημερολόγιο της Εστίας 2026

Νίκος Βισκαδουράκης: «Ο καθρέφτης του κ. Χάιντ» τελευταία μέρα της έκθεσης στη Roma Gallery

Εφημερίς Εστία
Η Roma Gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση του Νίκου Βισκαδουράκη με τίτλο «Ο καθρέφτης του κ. Χάιντ», σε επιμέλεια του ιστορικού τέχνης καθηγητή Μάνου Στεφανίδη.