ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ φθινόπωρο εἶχα τήν εὐκαιρία μιᾶς ἐνδιαφέρουσας συνομιλίας μέ τόν Ὑπουργό Ἐμπορικῆς Ναυτιλίας Χρῆστο Στυλιανίδη, στό περιθώριο μιᾶς ἐκδηλώσεως πού διοργάνωσε στά πέριξ τοῦ Εὐγενίδειου Ἱδρύματος κορυφαῖος τῆς Ναυτιλίας μας. Μεταξύ τυροῦ καί ἀχλαδίου ἔθεσα στόν κύριο Ὑπουργό τό ἐρώτημα, ἄν ὑπάρχει θέμα καταργήσεως τοῦ μεταφορικοῦ ἰσοδύναμου. Τῆς ἐπιδοτήσεως δηλαδή στά ἀκτοπλοϊκά εἰσιτήρια τῶν μονίμων, βάσει Ε9, κατοίκων ἀλλά καί τῶν ὑπαλλήλων ἐπιχειρήσεων στίς Κυκλάδες, τά Δωδεκάνησα καί τόν Ἀργοσαρωνικό. Πρόκειται γιά ἕνα ὡραῖο μέτρο πού ἔλαβε ὁ ἀείμνηστος ὑφυπουργός τοῦ ΣΥΡΙΖΑ Νεκτάριος Σαντορινιός (δέν τά ἔκανε ὅλα στραβά ἡ Ἀριστερά, ἔκανε καί κάτι καλό), τό ὁποῖο ἀνακούφισε ὅλους τούς κατοίκους τῶν νησιῶν, εἰδικά τῆς ἄγονης γραμμῆς, οἱ ὁποῖοι εἶχαν τεράστιο οἰκονομικό πρόβλημα στίς μετακινήσεις τους, μετά τήν ἔκρηξη στίς τιμές τῶν ναύλων τῆς ἀκτοπλοΐας. Κατάσταση, ἡ ὁποία θά ἐπιδεινωθεῖ τά ἑπόμενα χρόνια ὅταν οἱ ἑταιρεῖες (στό πλαίσιο τῆς ἐφαρμογῆς τῆς εὐρωπαϊκῆς ἀτζέντας τῆς πράσινης ἀναπτύξεως) θά κληθοῦν νά ἀντικαταστήσουν τίς μηχανές τῶν πλοίων μέ νέες ἀντιρρυπαντικῆς τεχνολογίας καί μοιραῖα θά μετακυλήσουν τό κόστος στούς χρῆστες. Δηλαδή στήν τιμή τῶν εἰσιτηρίων πού πληρώνουν οἱ ἐπιβάτες! Γιά νά θέσω τό ἐρώτημα στόν Ὑπουργό, κάτι εἶχε πάρει τό αὐτί μου. Τρώγαμε …κουκιά ἐκείνη τήν ὥρα, ἀγαπημένα τοῦ Χιώτη ἐφοπλιστῆ, καί ὁ … Συνεχίστε να διαβάζετε το Καί τρῶς καί ψεύδεσαι.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί