Eστία, Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 1964

Ο ΚΟΣΜΟΣ
«ΖΗΤΩ Η ΚΛΕΦΤΟΥΡΙΑ»!

Ἀπό τάς πρωινάς εἰδήσεις: «Τό νέο φίλμ τοῦ Ζύλ Ντασσέν, τό “Τόπκαπου”, εἶναι ὁ θρίαμβος τῶν κλεπτῶν. Εἶναι ἕνας ὕμνος πρός τήν κλεψιά. Ὁ ἴδιος ὁ σκηνοθέτης ἀνέλαβε νά πλέξη τόν διθύραμβόν της. “Ἀγαπῶ τούς κλέφτες”, εἶπεν. “Ἡ κλεψιά εἶναι κι αὐτή ἕνα κοινωνικό λειτούργημα, πού ἔχει τήν δικαίωσί του”». Μπράβο! Δέν εἶναι, λοιπόν, περίεργον, ὅτι ὁ κ. Ντασσέν ἠράσθη τόσον τῆς Ἑλλάδος, ὅπου τό «Κλιέφτω, κλιέφτεις, κλέφτει…» βασιλεύει κατά τόν ἕνα ἤ τόν ἄλλον τρόπον. Μόνον ὅτι οἱ καλύπτοντες τούς μεγάλους κλέπτας δέν τό λέγουν καί τόσον πανηγυρικῶς!

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
ΕΠΙ ΤΗ ΕΠΕΤΕΙΩ ΤΗΣ ΝΑΥΜΑΧΙΑΣ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ

Ἐπί τῇ ἐπετείῳ τῆς ναυμαχίας τῆς Σαλαμῖνος τελεῖται μεθαύριον ἑορτή εἰς τό Καματερό Σαλαμῖνος. Ἡ ἑορτή διοργανοῦται ὑπό τοῦ νεοσυσταθέντος «Συλλόγου Φίλων τῶν Σαλαμινομάχων», τοῦ ὁποίου κύριος καί βασικός σκοπός εἶναι ἡ διά παντός τρόπου προβολή καί ἀξιολόγησις τῆς ἱστορικῆς ναυμαχίας τῆς Σαλαμῖνος. Μεταξύ τῶν εἰδικωτέρων ἐπιδιώξεων τοῦ συλλόγου εἶναι καί ἡ διενέργεια ἀνασκαφῶν καί ὑποβρυχίων ἐρευνῶν εἰς Σαλαμῖνα καί δή κατά τόν τόπον, ἔνθα διεξήχθη ἡ ναυμαχία, διά τόν ἐμπλουτισμόν τοῦ Μουσείου Σαλαμινομάχων, ἡ ἀνέργεσις τύμβου Σαλαμινομάχων καί κερκιδωτοῦ σταδίου πρός παρακολούθησιν τῶν ὀργανουμένων Ναυτικῶν Ἀγώνων, ὑπό τήν ὀνομασίαν «Τά Σαλαμίνια».

Απόψεις

Ὁ κοινοβουλευτισμός ἀνακτᾶ τό κῦρος του

Εφημερίς Εστία
Οἱ τεχνοκράτες παραιτοῦνται καί ὑποχωροῦν

Ἡ μεγάλη διασταύρωσις

Μανώλης Κοττάκης
ΟΛΙΓΑ παραπολιτικά πρίν ὑπεισέλθω στήν οὐσία τοῦ σημερινοῦ σημειώματος.

Ἐρώτησις 11 μελῶν τῆς Κ.Ο. τῆς ΝΔ γιά τό κόστος τοῦ ρεύματος

Εφημερίς Εστία
ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ἐρωτήσεων ὅπως αὐτές γιά τά «κόκκινα» δάνεια καί τίς «ἐπιθετικές» ἀγορές ἀκινήτων σέ ἀκριτικές περιοχές ἀπό τουρκικά κεφάλαια, ὁμάς τῶν 11 βουλευτῶν τῆς ΝΔ ξαναχτυπᾶ μέ τήν ἐπίκαιρη ἐρώτηση γιά τό κόστος τοῦ ρεύματος.

Ὅταν ἔχεις νά κάνεις μέ ἀνθρώπους, προσέχεις

Δημήτρης Καπράνος
Τό πρόβλημα δέν βρίσκεται στό ὅτι τά ΕΛΤΑ ἀποφάσισαν νά ἐκσυγχρονισθοῦν.

Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 1965

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΙ «ΓΡΙΛΛΑΚΗΔΕΣ»