Ἐπί τό ἐμπορικώτερον…

Παρασκευή, 3 Ὀκτωβρίου 1958

Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ

Θεατρική στήλη ἐφημερίδος, ἀναγγέλλουσα ὅτι συνεχίζονται, εἰς Ἀθηναϊκόν θέατρον, αἱ δοκιμαί τοῦ «Πυγμαλίωνος» τοῦ Μπέρναρδ Σῶ, προσθέτει: «Ἡ κωμῳδία αὐτή δέν θά παιχθῇ μέ τόν ἀρχικόν της τίτλον, ἀλλά μ’ ἄλλον πού θ’ ἀναγγελθῇ ἐν καιρῷ». Ἀλλοίμονον, ὅμως, ἄν ἀρχίσουν τώρα καί τά θέατρα νά παρακολουθοῦν τούς κινηματογράφους τῶν Ἀθηνῶν, εἰς τήν μετονομασίαν τῶν ἔργων… ἐπί τό ἐμπορικώτερον. Φαντάζεται δέ κανείς, τί θά ἔλεγεν ὁ Μπέρναρδ Σῶ, ἐάν τοῦ παρουσίαζαν τό ἔργον του ὑπό τόν Ἀθηναϊκόν τίτλον: «Τό κορίτσι τοῦ δρόμου» ἤ «Δάσκαλος καί ἀλητοκόριτσο»!…

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
ΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ-ΡΩΣΣΙΚΑΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΙ ΤΗΣ ΒΑΡΣΟΒΙΑΣ

ΟΥΑΣΙΓΚΤΩΝ, Παρασκευή μεσημβρία. – Κατά τούς Ἀμερικανικούς ἁρμοδίους κύκλους, αἱ συνομιλίαι μεταξύ τῶν πρεσβευτῶν τῶν Ἡν. Πολιτειῶν καί τῆς Κομμουνιστικῆς Κίνας ἐν Βαρσοβίᾳ θεωροῦνται ὡς μία ἀπαραίτητος ἐπαφή, ἡ ὁποία καί ἄν ἀκόμη δέν δώσῃ ἄμεσα ἀποτελέσματα, θά εἶναι ἀδύνατον νά ἀποτελέσῃ τό ἀποτελεσματικώτερον μέσον διά τήν λῆψιν ἀποφάσεων, εἰς ἥν περίπτωσιν ἡ κατάστασις εἰς τήν Ἄπω Ἀνατολήν ἐξελιχθῇ ὑπό τήν ἔννοιαν τῆς ὑφέσεως.

Απόψεις

Ὑπό ἀμφισβήτηση ἡ μητρότητα

Εφημερίς Εστία
Σέ ποσοστό 86% δέν ἀναγνωρίζεται ἀπό τήν κοινωνία – Ἐκτιμᾶται μόνο ἀπό τό 13% – Ρατσισμός ἀπό τό 73% γιά τίς τετράτεκνες οἰκογένειες! – Οἱ μητέρες ἐργάζονται γιά τά πρός τό ζῆν – Ὀξύ τό στεγαστικό πρόβλημα

Ἡ Δημοκρατία δέν εἶναι πολίτευμα σχεδιασμένο γιά τόν ἐγωισμό

Μανώλης Κοττάκης
Ὁ κ. Τασούλας θεωρεῖ μή πιθανή τήν αὐτοδυναμία τῆς ΝΔ καί νουθετεῖ

Σύννεφα μεταξύ Χαριλάου Τρικούπη καί Ἡρώδου Ἀττικοῦ

Εφημερίς Εστία
Η Ανησυχία τοῦ Προέδρου τῆς Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνου Τασούλα γιά τό ἐνδεχόμενο νά ὑπάρξει πολιτικό ἀδιέξογο τήν ἑπομένη τῶν ἐθνικῶν ἐκλογῶν λόγῳ ἀδυναμίας συναινέσεως τῶν πολιτικῶν κομμάτων προκάλεσε τήν ἔντονη ἀντίδραση τοῦ ΠΑΣΟΚ, πού κάνει λόγο γιά ἀντιθεσμική παρέμβαση τοῦ Προέδρου.

Δυό μῆνες πρίν ἀπό τά Χριστούγεννα

Δημήτρης Καπράνος
Τήν ζημιά μᾶς τήν ἔκαναν οἱ διαφημίσεις στήν τηλεόραση!

Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου 1965

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΠΛΕΥΡΟΝ